Zarządzanie czasem pracy może być skuteczne i proste!
Rejestracja czasu pracy pracowników to temat istotny dla każdej firmy. Zamiast tradycyjnych list obecności czy papierowych kart ewidencji czasu pracy, przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na skorzystanie z systemów RCP. Technologie zbliżeniowe lub biometryczne nie są jednak pozbawione wad, w dodatku – są kosztowne. Skuteczną alternatywą może więc okazać się aplikacja do zarządzania czasem pracy. Taka, jak inEwi.
Czym jest inEwi?
inEwi: monitoruje i ewidencjonuje czas, w którym pracownicy realizowali swoje obowiązki. Ponadto kontroluje wszelkie ich spóźnienia i nieobecności, pozwala na obliczenie nadgodzin (odróżnia rodzaje czasu pracy – ten podstawowy oraz ten dodatkowy) i rozlicza przerwy pracowników. Przez to – automatycznie – kalkuluje szacowane wynagrodzenie.
Dzięki inEwi możliwe jest ograniczenie papierowej dokumentacji firmy. Wszystkie informacje, które wcześniej wpisywane były w papierowe listy obecności, karty ewidencji czasu pracy, zeszyty spóźnień czy księgi wejść i wyjść mogą znaleźć się w przejrzystym, internetowym systemie rejestracji czasu pracy.
Karty magnetyczne, karty zbliżeniowe, czytniki tychże kart, które kontrolują czas pracy – to kolejne gadżety, które są zbędne dla prowadzenia kompleksowej rejestracji czasu pracy pracowników. Wystarczy standardowy sprzęt: komputer, tablet lub smartfon. Wybierać można spośród dwóch rozwiązań. Możliwe jest zainstalowanie aplikacji mobilnej inEwi lub skorzystanie z aplikacji internetowej. Obie identyfikują pracowników dzięki przypisanym kodom QR, proponują zdarzenia, które można odznaczyć, zachowują informację o ich czasie, a także lokalizują użytkowników. Dodatkowo, do uruchomienia aplikacji internetowej potrzeba jedynie przeglądarki stron www – dowolnej.
Jak korzysta firma, użytkująca inEwi?
Korzyści, które wynikają z wdrożenia w swoim przedsiębiorstwie systemu rejestracji czasu pracy inEwi, jest wiele. Nadrzędną jest usprawnienie działania firmy. Pod stałą kontrolą znajduje się przede wszystkim wspomniany czas pracy pracowników. Monitorując ich nieobecności, spóźnienia czy przerwy z łatwością wychwycić można pracowników nierzetelnych i reagować na wszelkie nieprawidłowości. Automatyzacja tych procesów powoduje obniżenie ich kosztów, bez ponoszenia dodatkowych wydatków na specjalistyczny sprzęt do rejestracji – aplikacje wykorzystują przede wszystkim dostępne urządzenia. Sprawniej działa zespół kadr i płac. Przygotowanie podsumowań, zestawień czy potrzebnych dokumentów trwa zaledwie chwilę – to kilka kliknięć i wygenerowany przez system plik dostarczy potrzebnych informacji. Mniej obowiązków mają także pracownicy, którzy nie muszą już wypełniać odręcznie kart ewidencyjnych, zeszytów spóźnień albo list obecności. Z niższego zużycia papieru korzysta środowisko naturalne, a także budżet firmy. Mniej przestrzeni zajmują segregatory z dokumentacją – spora jej część znajduje się w wirtualnym systemie.
Pakiet inEwi to także stała opieka techniczna, dzięki której wdrożenie systemu przebiega bezproblemowo oraz gwarancja tego, iż wprowadzane do systemu dane są bezpieczne. System RCP to nie tylko przejrzysta prezentacja informacji, ale też dedykowane integracje z oprogramowaniem kadrowo-płacowym. Dzięki temu firma działa sprawniej, a z udogodnień skorzystać można w niezwykle przystępnej cenie.
Dzięki systemowi można również stworzyć grafik pracy online, podobnie jak plan urlopowy. To proste!