Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Księża za coś muszą żyć i się bawić a i na utrzymaniu niejednokrotnie kochanka albo kochanek więc co się dziwicie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
biznes po lubelsku, pewnie hiperbiskup tez cos z tego ma
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może Rzecznik Konsumentów zechce się tym zająć ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak widać EuroPark to złodziejska firma. W wyraźny sposób naciąga ludzi przez niewiedzę i przez celowy brak wyraźnej informacji na parkingu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem w dokładnie takiej samej sytuacji jak Pani Katarzyna Frączek. Wczoraj dostałem listem poleconym wezwanie do zapłaty 150zl od EuroPark. W lutym parkowałem na tym "parkingu". Zostawiłem samochód na środku, bilet kupiłem, wróciłem po 15min i dostałem mandat w wysokości 50zł za to zostawiłem samochód na środku. Jak dobrze pamiętam to około 5 samochodów było zaparkowane podobnie. EuroPark to firma złodziejska z Warszawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak "bije"( po kieszeni) Puls Biznesu w Lublinie. Niedobrze sie robi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Firma Euro Park chce dyscyplinować kierowców, dokonując sobie jakichś wewnętrznych ustaleń. Bezprawnie ściąga po 50 zł, zwyczajnie polując na nieświadomych niczego kierowców. Jeśli nie ma określonych przepisów i odpowiedniego oznakowania, a prawnicy twierdzą, że jest to działanie bezprawne, to może odpowiednie służby powinny zatem zdyscyplinować EuroPark?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szanowni Państwo. Próbowałem zaparkować pod Katedrą ale...... nie udało mi się - nigdzie nie ma wjazdu!!!!! Skandal!! Co Wy mówicie - pod Katedrą nie ma parkingu!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ludzie a czy np. w Krakowie w strefie płatnego parkowania parkujecie na zakazie i mówicie: przecież mam bilet? Nie można parkować, jest kara, cieszcie się, że wam blokad nie założyli czy auta nie odholowali. Kupując bilet (a w razie nie kupienia samym wjazdem) akceptujecie regulamin. Co najwyżej można mieć pretensje, że nie jest to wyraźnie napisane. Europark to złodzieje, a ludzie parkujący na środku totalni deb***e. Swoją drogą przypomina mi się sprawa studentki prawa UMCS, która zrobiła aferę, że dostała karę w MPK, bo miała indeks a nie miała legitymacji...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
as napisał:
Księża za coś muszą żyć i się bawić a i na utrzymaniu niejednokrotnie kochanka albo kochanek więc co się dziwicie ?
Kto się dziwi? "Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce" Terencjusz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a co z menelami wyłudzającymi haracze na parkingu przy ul. Świętoduskiej? Nie wiem jak w dni powszednie, ale w ciągu weekendu do kierowców podchodzą nieciekawe typy domagający się opłaty za "pilnowanie samochodu", grożąc wybiciem szyb. Miasto jest jak widać bezsilne, bo nie zauważyłem by cokolwiek zrobiono w tym temacie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
As <- to nie księża, chyba jasno jest napisane, że korzyści czerpie firma EuroPark
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie parkujcie tam i tyle, zmądrzeją sami...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
As <- to nie księża, chyba jasno jest napisane, że korzyści czerpie firma EuroPark
a księża dzierżawią... raczej nie za darmo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy plac przed katedrą jest katedry?Jeśli tak,to katedra powinna go sprzątać,odśnieżać,płacić za oświetlenie oraz ponosić wszelkie kosztyuzwiązane z utrzymaniem.Jeśli to miejsce reprezentacyjne-parking powinien być ZLIKWIDOWANY!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można zapytać tu : Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów obsługuje interesantów – mieszkańców Lublina w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin, to jest: – poniedziałek, wtorek od 7.45 do 16.45, – środa, czwartek, piątek od 7.45 do 15.15. Siedziba Miejskiego Rzecznika Konsumentów mieści się w budynku przy ul. Filaretów 44 , pokój 104 A (parter). Skargi konsumentów mogą być składane na piśmie lub osobiście w czasie pracy Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Terminy udzielania porad prawnych ustalane są: – telefonicznie pod numerem: 81 466 1600, – e-mailem: rzecznik_konsumenta@lublin.eu, – w trakcie osobistej wizyty w Biurze przy ul. Filaretów 44 , pokój 104 A (parter). Już przy wstępnej rozmowie konsument uzyskuje niezbędne informacje i wskazówki co do możliwości załatwienia sprawy. Do zadań Rzecznika należy: – Bezpłatne poradnictwo i informacja prawna w zakresie ochrony interesów konsumentów. – Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. – Wstępowanie za zgodą konsumentów do toczących się postępowań. – Wytaczanie powództw na rzecz ochrony zbiorowych interesów konsumentów. – Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcji Handlowej. – Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany prawa miejscowego. – Występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów. Rzecznik ma więc przede wszystkim kompetencje doradcze. Nie posiada żadnych uprawnień kontrolnych. Nie jest organem który rozstrzyga spory pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą . Staramy się swoimi działaniami negocjacyjnymi, mediacyjnymi a czasami interwencyjnymi doprowadzić do kompromisu dbając o prawa słabszego uczestnika rynku, czyli konsumenta Rzecznik zajmuje się również szeroko pojętą edukacją konsumencką. W biurze rzecznika konsumenci mogą uzyskać informację, poradę prawną w zakresie praw i obowiązków. Konsumentem jest osobą, która nabywa towary lub usługi, podejmuje czynności prawne w celach niezwiązanych z pracą zawodową czy działalnością gospodarczą. Jeżeli przy zawieraniu umowy lub w trakcie jej realizacji konsument napotyka na trudności ma prawo zwrócić się do nas o pomoc i poradę prawną. Nie udzielamy porad prawnych i nie zajmujemy się sprawami przedsiębiorców w zakresie prowadzonej przez nich działalności. Rzecznik w ramach współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazuje wszelkie uwagi i spostrzeżenia co do niekorzystnych zjawisk rynkowych. Składa sprawozdania o ilości i zakresie udzielanych porad prawnych, zawiadamia o wszelkich czynnikach niekorzystnych na rynku, jeżeli dotknęły znaczna grupę konsumentów Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów monitoruje rynek, wydaje decyzje o naruszeniu zbiorowych interesów konsumentów oraz inne w zakresie swoich ustawowych kompetencji. Nie prowadzi jednak spraw jednostkowych w zakresie ochrony interesów konsumenta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Luceq napisał:
a księża dzierżawią... raczej nie za darmo
parking prowadziła katedra,ale zamiast zatrudniać pracownika zainstalowała parkomat dzieląc się wpływami z firmą z warszawy.Dzięki temu nawet w niedzielę można brać kasę(czesniej była gratis)Teraz człowiek który chce coś załatwić w kancelarii parafialnej,zanim zapłaci w niej za jakiś świstek już na samym początku zapłaci za parking.Skoro jednak wg proboszcza jest to plac parafialny to powinien służyć parafianom a nie celom zarobkowym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~quina~ napisał:
ludzie a czy np. w Krakowie w strefie płatnego parkowania parkujecie na zakazie i mówicie: przecież mam bilet? Nie można parkować, jest kara, cieszcie się, że wam blokad nie założyli czy auta nie odholowali.[/quote] jakby jakiś zakaz było widać to tam pewnie by nie parkowali
~quina~ napisał:
Kupując bilet (a w razie nie kupienia samym wjazdem) akceptujecie regulamin. Co najwyżej można mieć pretensje, że nie jest to wyraźnie napisane.
niech napisza wyraznie to nikt pretensji miec nie bedzie, [quote name='~quina~' post='306893' date='23.06.2010, 13:51:02']Europark to złodzieje, a ludzie parkujący na środku totalni deb***e.
albo deb***em jest ten, ktory nie upomina kierowcy ze na srodku parkowac nie mozna, tj ci ktorzy tam pracuja i te bileciki sprzedaja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to za głupie tłumaczenie że nie widziała? Jak zaparkuje na zakazie i ja SM zaszczękuje to co, też będzie gadać ze nie zauważyła znaku??? Ja parkując tam pierwszy raaz po wprowadzeniu parkomatu jakoś bez problemu zauważyłem tablicę z informacją o zakazie parkowania na środku. Do kogo pretensje ciule? konserwator zabytków nie zgodził się na takie parkowanie i tyle, co się firmy czepiacie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~wojtek~ napisał:
jak widać EuroPark to złodziejska firma. W wyraźny sposób naciąga ludzi przez niewiedzę i przez celowy brak wyraźnej informacji na parkingu.
ludzie,przecież wszyscy jesteście mądrzy i wykształceni.To co-dopiero GW lub TVN ma Wam powiedzieć,jak należy parkować?Instrukcja jak głosować nie wystarczy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...