za czyje pieniądze będą remontowane,
|
|
...trochu za moje, a co?
|
|
Szkoda tylko, że połączeń co raz mniej. A przydało by się połączyć Polskę od wschodu do zachodu bez przesiadek.
|
|
Kontrola NIK-u wskazała na konieczność przystosowania remontowanych linii do prędkości 200 km/h. Ale po co, przecież po remoncie można ogłosić przetarg na modernizację "szybkościową" ledwo oddanej linii, prawda ?
|
|
Dziś byłem w okolicach dworca PKP - zauważyłem ,że ruszyły prace przy rozbiórce torów "towarowych". Coś może zacznie się dziać z przebudową części "peronowej" stacji Biała Podlaska "główna" .Oby w nowych rozkładach jazdy pojawiły się bezpośrednie połączenia wschód-zachód np. Brześć/Terespol-Frankfurt/Słubice coś też przydałoby się na Dolny Śląsk np Terespol-Waraszwa-Łódż-Wrocław i nad morze np. Terespol-Warszawa-Gdynia lub dalej- Kołobrzeg-Szczecin. Za przykład może posłużyć stacja Przemyśl , gdzie jest dużo połączeń "w Polskę" jak i na Ukrainę (choć jest o wiele większym miastem od naszego przygranicznego Terespola no i Ukraińcy mogą wjeżdżać do UE bez wiz to i dla naszego terenu coś przydałoby się więcej niżeli pociągi regionalne i kilka do W-wy z IC czy TLK)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|