Problemem nie jest bezpieczeństwo lecz przepustowość ulicy, tak przynajmniej wynika z artykułu. Zrobienie "bezpiecznych przejść" niczego więc nie zmieni, a raczej pogorszy sytuację.
|
|
Ronda ronda jeszcze raz ronda.
Na alejach 1000 lecia z Narutowicza kosztem parkingu wojewódzkiego
Zamkowa z Narutowicza kosztem parku Radziwiłła
Warszawska - zamkowa również kosztem parku Radziwiłła.
Im więcej rond tym szybciej i płynniej auta opuszczą miasto.
|
|
Zawsze można usprawnić komunikacje miejska, można np zrobić ankiety w szkołach jakimi autobusami i o której dzieci dojeżdżają do szkół. Później każda szkoła mogła by stworzyć raport potencjalnych użytkowników komunikacji miejskiej. Jestem pewny, że mądra osoba i komunikacja z szkołami i MZK mogła by dużo pomoc.
Kolejnym pomysłem jest uwzględnienie mszy świętych na mieście.
Może MZK już to uwzględnia, ale tak czy inaczej postęp technologiczny pozwala na coraz więcej
|
|
Kolejna rzeczą, która trzeba uwzględnić karetki i straż pożarna i policję, podczas przejazdu na sygnale musza szybko przemieszczać się po mieście, może kierowcy mogliby wskazać miejsca, które według nich są szczególnie niebezpieczne lub spowalniają przejazd.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|