Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Problemem nie jest bezpieczeństwo lecz przepustowość ulicy, tak przynajmniej wynika z artykułu. Zrobienie "bezpiecznych przejść" niczego więc nie zmieni, a raczej pogorszy sytuację.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ronda ronda jeszcze raz ronda.  Na alejach 1000 lecia z Narutowicza kosztem parkingu wojewódzkiego  Zamkowa z Narutowicza kosztem parku Radziwiłła  Warszawska - zamkowa również kosztem parku Radziwiłła.  Im więcej rond tym szybciej i płynniej auta opuszczą miasto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze można usprawnić komunikacje miejska, można np zrobić ankiety w szkołach jakimi autobusami i o której dzieci dojeżdżają do szkół. Później każda szkoła mogła by stworzyć raport potencjalnych użytkowników komunikacji miejskiej. Jestem pewny, że mądra osoba i komunikacja z szkołami i MZK mogła by dużo pomoc.  Kolejnym pomysłem jest uwzględnienie mszy świętych na mieście.  Może MZK już to uwzględnia, ale tak czy inaczej postęp technologiczny pozwala na coraz więcej 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejna rzeczą, która trzeba uwzględnić karetki i straż pożarna i policję, podczas przejazdu na sygnale musza szybko przemieszczać się po mieście, może kierowcy mogliby wskazać miejsca, które według nich są szczególnie niebezpieczne lub spowalniają przejazd. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...