Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Klientka rozerwała sobie kurtkę w markecie. Reakcja sklepu? Dopiero po interwencji

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 29 marca 2018 r. o 11:48 Powrót do artykułu
Serio? :|
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a mnie wczoraj w jednej z biedronek w woj. lubelskim kasjerka policzyła za dwa brokuły gdzie wzięłam jeden, widocznie kasjerka min. moim kosztem chce sobie zrobić też święta, pomimo, że nie oferowałam jej pomocy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jak mi spadnie telefon na podłogę w Biedronce to też mi mają oddać pieniądze bo przecież szedłem normalnie tylko podłoga była za twarda? paranoja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Afera na miarę prasy. Czyli jak już będę miał dosyć kurtki warto iść do biedronki o zahaczyć o regał?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Akurat bardzo dobrze, że Pani dociekała swojego. To była wina sklepu, że nie zabezpieczył przejścia odpowiednio. W Biedronkach w ogóle jest ciasno. Też bym wnosił o odszkodowanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli to juz taki wstyd chodzic w zacerowanej praktycznie nowej kurtce ? Juz jest do wyrzucenia ? Chodzic i nie marudzic !! I fakt faktem że upychają towar jak tylko moga :P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Biedronka to dyskont nie market.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Profesjonalne dziennikarstwo :) Wzruszyłem się opisaną historią ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakaś oferma nie potrafi chodzić między regałami i kombinuje jak by tu naciągnąć innych na zakup nowej kurtki. Może niech zmieni sklep na taki gdzie sprzedają zdrowsze jedzenie niż w Biedronie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mili jak zwykle komentujący: 1. Nie oferma, tylko starsza pani. A w sklepie ma być bezpiecznie. Regały nie powinny stanowić zagrożenia przy normalnym poruszaniu się, a poza tym powinien być porządek i alejki nie zastawione w sposób utrudniający swobodne przemieszczanie się i robienie zakupów. 2. Nie wzrusza przykra historia ludzi pozbawionych empatii. Jestem więcej niż pewna, że gdyby to "niezwruszacz" podarł swoją kurtkę, to mówiąc współczesnym językiem jakże zrozumiałym dla współczesnych młodych - darłby ryja na cały sklep. 3. Jak jest szkoda, to na ogół jest winny. A jak jest winny to niech ponosi konsekwencje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tych sklepach zawsze ponastawiane, alejki zastawione, kasy zastawione i nie ma jak wygodnie wypakować zakupów na taśmę, za kasą w miejscu na produkty zeskanowane ponastawiane produkty w promocji. Burdel. Ludzie, upominajcie sprzedawców bo niedługo każą wam lewitować nad produktami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
a jak mi spadnie telefon na podłogę w Biedronce to też mi mają oddać pieniądze bo przecież szedłem normalnie tylko podłoga była za twarda? paranoja
 masz problemy z logicznym myśleniem. Do szkoły, do specjalisty albo idź na rentę (za bycie wyjątkowym tłukiem też chyba dają)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co za dramat starszej pani. Brawa dla redaktorki za jej wrazliwość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Mili jak zwykle komentujący: 1. Nie oferma, tylko starsza pani. A w sklepie ma być bezpiecznie. Regały nie powinny stanowić zagrożenia przy normalnym poruszaniu się, a poza tym powinien być porządek i alejki nie zastawione w sposób utrudniający swobodne przemieszczanie się i robienie zakupów. 2. Nie wzrusza przykra historia ludzi pozbawionych empatii. Jestem więcej niż pewna, że gdyby to "niezwruszacz" podarł swoją kurtkę, to mówiąc współczesnym językiem jakże zrozumiałym dla współczesnych młodych - darłby ryja na cały sklep. 3. Jak jest szkoda, to na ogół jest winny. A jak jest winny to niech ponosi konsekwencje.
I dlactego w tym kraju jest jak jest, bo mnóstwo jest takich ludzi,  którym nic nie przeszkadza, pasuje bylejakość, niskie standardy, prowizoryczne rozswiazania, itp.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby podłoga była śliska i upadając na nią, nieszczęśliwym trafem uszkodziłbyś komórkę, to jak najbardziej należy ci się zadośćuczynienie. Co w tym jest takiego skomplikowanego, by to zrozumieć? Tym bardziej, że obecnie komorki kosztują znacznie więcej niż owa kurtka. Chociaż ja mam kurtkę za 1.000 zł, a są i droższe. Fajnie, że Biedronka zrozumiała, że 250 zł nie jest warte, by tracić na wizerunku. To się chwali. Bo ja wykupiłem kolejny miesiąc w PLAY za 50 zł na internet bezograniczeń i... od prawie dwóch tygodni ciągle rwie i nie przekracza 1Mbps (co jest gwarantowane do 100GB pakietu?!). Widać PLAY ma gdzieś swych klientów. Dobrze, że mam telefon w T-mobile, to nie jestem odcięty od świata. A PLAY to rzeczywiście najgorszy operator. W salonie nic nie mogą. Przy t-Mobile jak był problem nie tylko zwrocono koszt połączenia, ale zwrocono nieprawidlowo pobraną opłatę i dorzucono parę złotych. Szlag mnie trafia, jak widzę reklamę Playa. I że dałem nabrać się znów, w zeszlym roku straciłem w PLAY 70 złotych. Tak, że Biedronka jakoś wybrnęła.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kupię kurtkę w lumpeksie na wyprzedaży za 5 zł, rozerwę kurtkę w "Biedronce" złożę skargę i będę zarobiony 250 zł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juz nie ma o czym pisać, gdzie to napisane jest że każdy ma się składac na innych, troche logiki, sępienie na sklepie, żenada..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciężko biedabronce zapłacić za czyjąś krzywdę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już wylęg lemingów. Już gnają do lumpexu. Widać mają naturę złodzieja. Czy kogoś to dziwi? Teraz pytanie, czy w lumpexie wydadzą ci paragon na 250zł? Myśl złodzieju, bo na kamerze znajdziesz swoją durną mordkę. I uczcie się, jak na Zachodzie traktuje się klientów. Bo innym PRL wmawiacie, a sami myślicie jak dzieci z PeGieEru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby mnie media to te wszystkie sklepy nic by nie zrobiły pozytywnie dla klienta bo cały czas mają klienta gdzieś...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...