Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Bezsensowne rady policjantów. Rozłączyć się, to jak zamieść sprawę pod dywan. Po co mają przyjmować zgłoszenie, męczyć się z szukaniem sprawców. Oni zapobiegają. Tylko zapobiegną jednemu, a dwudziestu się nabierze. Pełen profesjonalizm policjantów, nie ma co...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ubiegłym roku założyłem konto w PKO BP w Biłgoraju, konto na 2 osoby - drugi członek rodziny takie same prawa. PArę dni po założeniu konta wpłaciłem dużą sumę gotówki. Tydzień po ja i drugi właściciel konta dostawaliśmy głuche telefony z infolinii banku, po kilka dziennie, po odebraniu albo cisza w słuchawce albo po kilku sekundach rozłączanie. Po wyszukiwaniu nr w google okazało się, że to nr z infolinii banku, lecz ludzie pisali że z tego nr dzwonią naciągacze ze wschodnim akcentem. Zablokowałem nr więc temat się nie rozwinął. Podejrzewam, że jakiś pracownik banku sprzedał pewne dane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podziękowania dla p. Piotra za ciągnięcie tej rozmowy, nagranie jej i udostępnienie nagrania ku przestrodze. Przy okazji zapytam: w jakim programie można nagrać rozmowę telefoniczną?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...