No to udowodnij mi te rzekome kłamstwa.PiS, to mistrzowie świata - w przypisywaniu sobie cudzych zasług oraz w manipulacji faktami. Cała inwestycja została przygotowana dużo wcześniej, jeszcze przed 2015 rokiem, i PiS nic dobrego z pracami nie miał, za jego rządów wręcz opóźniano realizację. Widać to doskonale w kalendarium S19 na stronie internetowej GDDKiA.Łżesz jak twoje ryże guru - Tusk. Macie to w genach czy ciągle doskonalicie metody manipulacji?
![]() |
|
![]() |
Warto przypomnieć historię S-19, bo niektórzy mają pamięć złotej rybki: "Inicjatywa utworzenia szlaku „Via Carpatia” powstała w 2006 r. Szczegóły związane z trasą zostały ustalone 27 października 2006 w Łańcucie , podczas zorganizowanej w tym celu międzynarodowej konferencji pt. „Jedna droga – cztery kraje”, z udziałem m.in. prezydenta RP, Ministrów Transportu, przedstawicieli wysokiego szczebla rządowego i samorządowego z nw. krajów oraz Komisji Europejskiej . Zgromadzeni na niej wówczas ministrowie transportu: Litwy, Polski, Słowacji i Węgier, podpisali tzw. „Deklarację Łańcucką w sprawie rozszerzenia Transeuropejskiej Sieci Transportowej poprzez utworzenie najkrótszego szlaku drogowego na osi Północ-Południe, łączącego Litwę, Polskę, Słowację i Węgry”. W październiku 2010 r. do inicjatywy „Via Carpatia” przystąpiły Bułgaria, Rumunia oraz Grecja Koncepcja powstania takiego połączenia komunikacyjnego była omawiana również w trakcie wizyty premier Polski Beaty Szydło w Budapeszcie na spotkaniu z premierem Węgier Viktorem Orbánem 9 lutego 2016 roku ."No i jaką ty historię przypomniałeś? Rozpisałeś się o jakichś pomysłach polityków, ale nie napisałeś kompletnie nic na temat tego, jak faktycznie przygotowywano inwestycję. I kiedy. Zajrzyj sobie na strony ***s://***gov.pl/web/gddkia/s19-lublin-weglin-bez-wezla---niedrzwica-duza-z-wezlem i ***s://***gov.pl/web/gddkia/s19-niedrzwica-duza-bez-wezla--krasnik-polnoc-bez-wezla - tam znajdziesz trochę szczegółów, jak pracowano (dziwnie długo trzeba było - już za PiSowskich czasów - czekać na rozstrzygnięcie przetargów), a nie o tym, jak politycy debatowali. Nie da się ukryć, że koncepcje, studia, a nawet część przetargów (SIWZ) przygotowano za czasów PO/PSL i również wtedy zapewniono finansowanie całej inwestycji. |
![]() |
Oj boli agenturę że S19 powstaje. Likwidowali wszystko co mogli, jednostki wojskowe, posterunki policji etc. V kolumna...Oj, szukacie, PiSmatołki, jakichkolwiek sukcesów, choćby to nawet były sukcesy po poprzednikach, żeby się tylko czymkolwiek wykazać, bo swoich osiągnięć nie macie... |
![]() |
A kiedy drugie otwarcie??? Z kaczyńskim, morawieckim i obajtkiem??? Ten fragment będzie imieniem Rajmunda Kaczyńskiego?? Czy imieniem Marty Kaczyńskiej??Imieniem Marty, to powinni nazwać wszystkie rozjazdy... |
![]() |
"Zapomniałeś" dodać że inicjatorem trasy był śp. Lech Kaczyński.To nie pamięć, to wryty w świadomość kłamliwy przekaz z TVPiS. Przejrzyj sobie dostępne jeszcze kalendarium prac - niestety już okrojone - na stronie GDDKiA, a zobaczysz, że to, co istotne z prwnego punktu widzenia zostało przygotowane jeszcze przed 2015 rokiem.PiS, to mistrzowie świata - w przypisywaniu sobie cudzych zasług oraz w manipulacji faktami. Cała inwestycja została przygotowana dużo wcześniej, jeszcze przed 2015 rokiem, i PiS nic dobrego z pracami nie miał, za jego rządów wręcz opóźniano realizację. Widać to doskonale w kalendarium S19 na stronie internetowej GDDKiA.Ludzie mają dobrą pamięć trolu, pamiętają jak PO sprzeciwiało się budowie Via Carpatii i torpedowało wszystkie inicjatywy budowy tej trasy. Gdyby było nadal przy władzy to wschodnia część Polski byłaby zacofanym skansenem. |
![]() |
Nie zostało ci już nic innego jak chamstwem przykryć swoją mizerię intelektualną.A kiedy drugie otwarcie??? Z kaczyńskim, morawieckim i obajtkiem??? Ten fragment będzie imieniem Rajmunda Kaczyńskiego?? Czy imieniem Marty Kaczyńskiej??Imieniem Marty, to powinni nazwać wszystkie rozjazdy... |
![]() |
Nie, nie zapomniałem. Po prostu nie wiem, kto był inicjatorem. Kaczyńskiemu się to przypisuje w PiSowskim środowisku, ale jak było naprawdę, trudno dziś powiedzieć. Nie neguję tego, może faktycznie był. Lech był tym znacznie rozsądniejszym z bliźniaków."Zapomniałeś" dodać że inicjatorem trasy był śp. Lech Kaczyński.To nie pamięć, to wryty w świadomość kłamliwy przekaz z TVPiS. Przejrzyj sobie dostępne jeszcze kalendarium prac - niestety już okrojone - na stronie GDDKiA, a zobaczysz, że to, co istotne z prwnego punktu widzenia zostało przygotowane jeszcze przed 2015 rokiem.PiS, to mistrzowie świata - w przypisywaniu sobie cudzych zasług oraz w manipulacji faktami. Cała inwestycja została przygotowana dużo wcześniej, jeszcze przed 2015 rokiem, i PiS nic dobrego z pracami nie miał, za jego rządów wręcz opóźniano realizację. Widać to doskonale w kalendarium S19 na stronie internetowej GDDKiA.Ludzie mają dobrą pamięć trolu, pamiętają jak PO sprzeciwiało się budowie Via Carpatii i torpedowało wszystkie inicjatywy budowy tej trasy. Gdyby było nadal przy władzy to wschodnia część Polski byłaby zacofanym skansenem. |
![]() |
Już ci pisałem, że nie tobie oceniać mój intelekt. A gdzie w mojej wypowiedzi widzisz chamstwo? Możesz wyjaśnić?Nie zostało ci już nic innego jak chamstwem przykryć swoją mizerię intelektualną.A kiedy drugie otwarcie??? Z kaczyńskim, morawieckim i obajtkiem??? Ten fragment będzie imieniem Rajmunda Kaczyńskiego?? Czy imieniem Marty Kaczyńskiej??Imieniem Marty, to powinni nazwać wszystkie rozjazdy... |
![]() |
pis nie doprowadził ,żadnych spraw do końca ,a wszystko czego dotkną to schrzanią w każdej dziedzinie
|
![]() |
Jasne. Co po wschodniej stronie Wisły przez 8 lat rządów wybudowała koalicja PO-PSL ? Jak PO traktowała Lubelszczyznę i Podkrapacie ? Amnezja ? Ach - przepraszam ! Wszak 500+ to pomysł premier Ewy Kopacz (tej od dinozaurów) :)Warto przypomnieć historię S-19, bo niektórzy mają pamięć złotej rybki: "Inicjatywa utworzenia szlaku „Via Carpatia” powstała w 2006 r. Szczegóły związane z trasą zostały ustalone 27 października 2006 w Łańcucie , podczas zorganizowanej w tym celu międzynarodowej konferencji pt. „Jedna droga – cztery kraje”, z udziałem m.in. prezydenta RP, Ministrów Transportu, przedstawicieli wysokiego szczebla rządowego i samorządowego z nw. krajów oraz Komisji Europejskiej . Zgromadzeni na niej wówczas ministrowie transportu: Litwy, Polski, Słowacji i Węgier, podpisali tzw. „Deklarację Łańcucką w sprawie rozszerzenia Transeuropejskiej Sieci Transportowej poprzez utworzenie najkrótszego szlaku drogowego na osi Północ-Południe, łączącego Litwę, Polskę, Słowację i Węgry”. W październiku 2010 r. do inicjatywy „Via Carpatia” przystąpiły Bułgaria, Rumunia oraz Grecja Koncepcja powstania takiego połączenia komunikacyjnego była omawiana również w trakcie wizyty premier Polski Beaty Szydło w Budapeszcie na spotkaniu z premierem Węgier Viktorem Orbánem 9 lutego 2016 roku ."No i jaką ty historię przypomniałeś? Rozpisałeś się o jakichś pomysłach polityków, ale nie napisałeś kompletnie nic na temat tego, jak faktycznie przygotowywano inwestycję. I kiedy. Zajrzyj sobie na strony ***s://***gov.pl/web/gddkia/s19-lublin-weglin-bez-wezla---niedrzwica-duza-z-wezlem i ***s://***gov.pl/web/gddkia/s19-niedrzwica-duza-bez-wezla--krasnik-polnoc-bez-wezla - tam znajdziesz trochę szczegółów, jak pracowano (dziwnie długo trzeba było - już za PiSowskich czasów - czekać na rozstrzygnięcie przetargów), a nie o tym, jak politycy debatowali. Nie da się ukryć, że koncepcje, studia, a nawet część przetargów (SIWZ) przygotowano za czasów PO/PSL i również wtedy zapewniono finansowanie całej inwestycji. |
![]() |
Coś tam jednak zbudowano w czasie rządów PO/PSL na wschodzie Polski. To co najmniej kilka odcinków S8, to przebudowa wielu odcinków DK19 i buidowa obwodnic kilku miast na północnej Lubelszczyźnie oraz na Podlasiu, to nowe drogi na Suwalszczyźnie, to budowa odcinków S19 (niestety jednojezdniowych) na Podkarpaciu. To pierwsze odcinki S17 i pozostawienie wyłacznie do realizacji reszty tej drogi między Lublinem i Warszawą. To wreszcie przygotowanie formalno-prawne inwestycji związanych z S19 między Lublinem i Podkarpaciem wraz z zapewnieniem finansowania. Rozmawiajmy o faktach, a nie przekonaniach.No i jaką ty historię przypomniałeś? Rozpisałeś się o jakichś pomysłach polityków, ale nie napisałeś kompletnie nic na temat tego, jak faktycznie przygotowywano inwestycję. I kiedy. Zajrzyj sobie na strony ***s://***gov.pl/web/gddkia/s19-lublin-weglin-bez-wezla---niedrzwica-duza-z-wezlem i ***s://***gov.pl/web/gddkia/s19-niedrzwica-duza-bez-wezla--krasnik-polnoc-bez-wezla - tam znajdziesz trochę szczegółów, jak pracowano (dziwnie długo trzeba było - już za PiSowskich czasów - czekać na rozstrzygnięcie przetargów), a nie o tym, jak politycy debatowali. Nie da się ukryć, że koncepcje, studia, a nawet część przetargów (SIWZ) przygotowano za czasów PO/PSL i również wtedy zapewniono finansowanie całej inwestycji. Jasne. Co po wschodniej stronie Wisły przez 8 lat rządów wybudowała koalicja PO-PSL ? Jak PO traktowała Lubelszczyznę i Podkrapacie ? Amnezja ? Ach - przepraszam ! Wszak 500+ to pomysł premier Ewy Kopacz (tej od dinozaurów) :) |
![]() |
Wzruszam się jak widzę ilu ojców ma sukces...
|
![]() |
Wzruszam się jak widzę ilu ojców ma sukces...Zwłaszcza, gdy - jak w tym przypadku - są to ojcowie z nieprawego, PiSowskiego łoża... |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|