Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Problemy ze spisem są nie od dziś. Jeden wielki chaos nikt nic nie wie. Smartfony HTC które są wykorzystywane przy spisie działają bardzo średnio, przy czym na każdym z udostępnionych urządzeń może wystąpić inny problem. To się zawiesi aplikacja, to się nie chce zsynchronizować z serwerem lub problem z aktualizacją aplikacji spisowej. GUS powinien mieć działający system na 4 miesiące przed spisem kiedy zaczynały się szkolenia, a tu niespodzianka nagle ktoś wpada na wspaniały pomysł żeby całą aplikacje za pięć dwunasta napisać od nowa. I się zaczyna wielki @#$@# i już nikt nic nie wie. Ciągłe zmiany w instrukcji obsługi. Rachmistrzowie się wkurzają i już słyszę głosy o rezygnacji jeśli dalej będą wieczne problemy z działaniem systemu. Wyjdzie na to że liderzy z biurem spisowym będą musieli sami zrobić spis.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawa dla redakcji dziennika, że piszecie jak jest naprawdę ze spisem,inne gazety wypisują bzdury jak to 12tyś rachmistrzy pracuje od wczoraj w terenie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z własnego doświadczenia proponował bym wszystkim rachmistrzom, aby wyruszyli w teren i robili swoje, po weryfikacji gospodarstwa i zakończeniu pracy z punktem anulowali synchronizacje "która i tak nie pójdzie" a synchronizacje możecie sobie nawet zrobić za tydzień czy dwa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
witam my stoimy jeszcze dzis a jest sroda zadne urzadzenie nie chce dzialac ale nie ma to jak w Polsce !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rachmistrz Ryki napisał:
z własnego doświadczenia proponował bym wszystkim rachmistrzom, aby wyruszyli w teren i robili swoje, po weryfikacji gospodarstwa i zakończeniu pracy z punktem anulowali synchronizacje "która i tak nie pójdzie" a synchronizacje możecie sobie nawet zrobić za tydzień czy dwa
rachmistrz Ryki- tylko jak mamy wyjść w teren i weryfikować gospodarstwa jak nie mamy listy gospodarstw- zakadka punkty adresowe mimo wielokrotnie udanej synchronizacji nadal jest pusta!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Następna kupa pieniedzy z budżetu wyrzucana w błoto!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co za cyrki.... w Małopolskim też nie mamy punktów adresowych mimo iż synchronizacja nam już wychodzi...!! co za postęp techniczny!! dajcie nam kartki i długopisy!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rachmistrz napisał:
rachmistrz Ryki- tylko jak mamy wyjść w teren i weryfikować gospodarstwa jak nie mamy listy gospodarstw- zakadka punkty adresowe mimo wielokrotnie udanej synchronizacji nadal jest pusta!
Róbcie pełną AKTUALIZACJĘ. Synchronizacja nie naniesie Wam punktów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jaki jest kod na dzis??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marcin napisał:
Róbcie pełną AKTUALIZACJĘ. Synchronizacja nie naniesie Wam punktów.
Marcin- masz na myśli pełną synchronizację, aktualizacji nie da się przeprowadzić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja zaktualizowałam i mam punkty adresowe, ale żadnego nie da się zweryfikować, bo wszędzie pojawia się komunikat: "adres bieżący jest adresem innej gminy"... więc pomimo chęci i tak nie da się nic zrobić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aktualizacja z wersji testowej do 4.1.0.0 wymagała (przynajmniej u nas) procedury awaryjnej (pobranie pliku instalacyjnego przez Operę), jesli posiada ktos jeszcze wersje testowa to nie zsynchronizuje (jesli nie udaje Wam sie sciagnac wersji 4.1.0.0 mogę podeslac instalke na maila - 3,8 MB). Co do samej synchronizacji to loteria. Co z tego ze na n-tym razem udalo mi sie otrzymac punkty adresowe, jak okazuje sie, iz nie przydzielono nam wszystkich punktow (pominieto znaczna czesc gminy) i musimy czekac na korekte...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rachmistrz napisał:
Marcin- masz na myśli pełną synchronizację, aktualizacji nie da się przeprowadzić
Tak dokładnie, pomyliłem się. Przepraszam. Chodzi oczywiście o PEŁNĄ SYNCHRONIZACJĘ. Synchronizacja różnicowa (ta z ikonki z pulpitu) nie przekaże punktów adresowych. Błąd "adres poza gminą" zgłosiłem, bo mamy podobnie. Czekamy na instrukcje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marcin napisał:
Tak dokładnie, pomyliłem się. Przepraszam. Chodzi oczywiście o PEŁNĄ SYNCHRONIZACJĘ. Synchronizacja różnicowa (ta z ikonki z pulpitu) nie przekaże punktów adresowych. Błąd "adres poza gminą" zgłosiłem, bo mamy podobnie. Czekamy na instrukcje.
w mijej gminie prawie wszyscy- oprócz mnie mają już jakieś punkty w prawdzie nie wszystkie ale już są w terenie, a ja nic. Dyspozytor sprawdza co się dzieje a ja siedze bezczynnie, wszyscy pobrali punkty adresowe wykonując synchronizację różnicową.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak tylko jest mały problem jeżeli będziemy mieli np. 50 zweryfikowanych gospodarstw i nie zdążymy zrobic synchronizacji a wyskoczy nam błąd pn: Błędan baza danych, dane zostaną utracone co nie raz wydarzył sie w naszej gminie i wtedy te 50 zweryfikowanych punktów po prostu szlak trafi i życze powodzenia żeby jeszcze raz iść i weryfikować te punkty ten cały spis to wiadomo było juz od samego początku że będzie lipa pozdrawiam rachistrzów :-) cierpliwości heh sobie też życzę :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
powyższa odpowiedź do rachmistrza ryki pozrawiam :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie martwicie się w pomorskim też lipka, byłem dziś w terenie 4 gospodarstwa zweryfikowane, oczywiście synchronizacja nie udana a na koniec utrata punktów nawet tych zweryfikowanych lipa jak diabli rezygnuję dziś ze spisu nie mam zamiaru robić czegoś 15 razy trzymajcie się
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
daro napisał:
Nie martwicie się w pomorskim też lipka, byłem dziś w terenie 4 gospodarstwa zweryfikowane, oczywiście synchronizacja nie udana a na koniec utrata punktów nawet tych zweryfikowanych lipa jak diabli rezygnuję dziś ze spisu nie mam zamiaru robić czegoś 15 razy trzymajcie się
Ale robiles synchronizacje pelna, czy roznicowa? Pelna, jak dobrze rozumiem, odtwarza ostatni zapisany stan na serwerze (czyli kasuje to, co jest na urządzeniu, a nie bylo jeszcze zsynchronizowane roznicowo). PS. Ja tez jeszcze nie wyruszam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja ciągle czekam żeby mi terminal oddali z serwisu z US bo wczoraj po wizycie w US i rozmowie z dyspozytorem, ze on nic nie możne i nie wie co i jak wysłał mnie do informatyków w US, no tel został, bo konfiguracja łączności była źle wgrana, przez co nie można było zaktualizować oprogramowania i puścić pełnej synchronizacji. Obiecywali ze już wczoraj naprawią mój terminal, potem ze dziś rano, a teraz ze popołudniu, a popołudniu powiedzą pewnie ze bedzie jutro. I wyjdzie na to ze tak jak mówi rzecznik GUS'u na spis wystarczy jeden dzień, bo więcej nie będzie zanim to wszystko normalnie zacznie działać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 168

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...