Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie mogę słuchać tej głupoty ekologów. Drogi należy poszerzać. Zastanawia mnie tylko koncepcja BUS-pasów. Jeżeli na Racławickich utworzą te buspasy kosztem jezdni dla osobówek to zanim taki autobus dojedzie do alei Racłwickich (przez korek stworzony z samochodów osobowych to te 100 mln zł. stanie się pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedyne miejcie które należy poszerzyć kosztem zieleni to ulica Głęboka! I nic poza tym- remontować obserwować!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a kogo w ogóle obchodzi wasz komentarz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się, że zmniejszenie ruchu na al. Racławickich będzie dobrym rozwiązaniem (i bez wycinki drzew). Ale jak można proponować Bus Pasy na jedynej w Lbn trasie średnicowej. Właśnie zmniejszanie ruchu w centrum w nowoczesnych miastach polega na wyprowadzaniu go na trasy średnicowe i dalej. Jak ktoś napisał, otworzenie wiaduktu nad Sikorskiego zmniejsza znaczenie Racławickich i takich rozwiązań trzeba szukać. A nie zmniejszać przepustowość na jedynej trasie, która w zasadzie ratuje obecnie centrum od znacznie większych korków. Ja bym prędzej zabrał autobusy z Tysiąclecia i przesunął np. za PKS na Ruską. Szukałbym rozwiązań na zmniejszenie korków na rondzie przy zamku (może zamiast paru kolejnych wiaduktów w polu, nad bocznicą itp uzbierałaby się kasa na dwupoziomowe skrzyżowanie). Da się tak rozwijać miasto, żeby człowiek z jednego końca na drugi mógł w miarę sprawnie przejechać, a do tego by ścisłe centrum było czyste i zielone i by komunikacja miała sprawne przejazdy. Tylko trzeba mieć plan, a nie przy każdej wymianie nawierzchni wstawiać bus-pasy i drogi rowerowe z założenia, bo inaczej wniosek nie przejdzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się, że zmniejszenie ruchu na al. Racławickich będzie dobrym rozwiązaniem (i bez wycinki drzew). Ale jak można proponować Bus Pasy na jedynej w Lbn trasie średnicowej. Właśnie zmniejszanie ruchu w centrum w nowoczesnych miastach polega na wyprowadzaniu go na trasy średnicowe i dalej.  Jak ktoś napisał, otworzenie wiaduktu nad Sikorskiego zmniejsza znaczenie Racławickich i takich rozwiązań trzeba szukać. A nie zmniejszać przepustowość na jedynej trasie, która w zasadzie ratuje obecnie centrum od znacznie większych korków. Ja bym prędzej zabrał autobusy z Tysiąclecia i przesunął np. za PKS na Ruską. Szukałbym rozwiązań na zmniejszenie korków na rondzie przy zamku (może zamiast paru kolejnych wiaduktów w polu, nad bocznicą itp uzbierałaby się kasa na dwupoziomowe skrzyżowanie). Da się tak rozwijać miasto, żeby człowiek z jednego końca na drugi mógł w miarę sprawnie przejechać, a do tego by ścisłe centrum było czyste i zielone i by komunikacja miała sprawne przejazdy. Tylko trzeba mieć plan, a nie przy każdej wymianie nawierzchni wstawiać bus-pasy i drogi rowerowe z założenia, bo inaczej wniosek nie przejdzie.
 Racławickie są trasą średnicową? co to za bzdury? średnicową to jest trasa WZ, ewentulanie Głęboka... Racławickie nie są i nie powinny być trasą średnicową, tylko reprezentacyjną aleją zachodniego śródmieścia, z nadrzędnością funkcji reprezentacyjnych nad komunikacją indywidualną!! samochodzikom w zupełności wystarczy po 1 pasie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do autora komentarza: Położenie nowej nawierzchni i namalowanie buspasów to remont a nie przebudowa czy modernizacja. Jakie to ma znaczenie? Ano takie, że na przebudowę/modernizację dołoży unia (% wiecej niz wkład własny) a na remont trzeba 100% wyłożyć ze swoich. Z punktu widzenia budżetu miasta może się okazać, że to pomalowanie buspasów będzie dwa (albo i wiecej) razy droższe niż kompleksowa modernizacja. A efektem bedzie tylko trochę świeżego asfaltu i nowe linie. Może by tak ten watek podjął autor komentarza? Gdyby turyści brali pod uwagę zieloność terenu a nie jego komunikacyjną dostępność to Kraków nie byłby w stanie konkurować z Bieszczadami. A jakoś jednak więcej turystów woli Kraków. na "zieloności" to zależy "tubylcom" a nie "przyjezdnym". Przyjezdni szukają atrakcji i dobrego dojazdu. Zieloność mają w domu. Najliczniej odwiedzanymi miastami świata są Paryż i Nowy Jork, które są daleko w tyle za Warszawą pod względem "zieloności" - są 10-krotnie mniej zielone areałowo w przeliczeniu na jednego mieszkańca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak słów. Niby Dr, niby inż., a czytać ze zrozumieniem nie potrafi. Oczywiście, że trasą średnicową NIE jest są Racławickie. "W" pisał, że oprócz zwężenia Racławickich czeka na bus pasy na Solidarności! Do tego się odnosiłem! Jestem za zmniejszaniem ruchu w centrum, ale w zamian trzeba zwiększyć przepustowość Solidarności-Tysiąclecia...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
K0ncesjonowane dewelo-buraczki dostały prezent w postaci kanalizacji burzowej za ok. 50 mln zł (ok. 200.000 ukrytej dotacji na jeden kurnik), która chroni garaże podziemne w 2-ch wiadomych dewelo-klockach przez zalewaniem. P0zyskany P0dczas tej operacji wkład do K0minKÓw z wycharatanych drzew to taki dodatK0wy miły bonus, podobnie jak oczyszczenie terenu z zakłócającego sygnał listowia i osłuP0wanie na P0trzeby operatorów sieci 5G.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 11 z 11

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...