Chyba czas na zrewidowanie miejskiej polityki zrównoważonego transportu. Autobusów coraz mniej a buspasów coraz więcej. Poza tym ludzie są wystraszeni "epidemią" i wybierają transport indywidualny. Nie dla Buspasów na każdej ulicy !
|
|
Gdy tylko minie koronawirus, autobusy wrócą do łask. Nie ma co się dziwić ludziom, że nie chcą na razie korzystać z komunikacji miejskiej.
|
|
Chyba czas na zrewidowanie miejskiej polityki zrównoważonego transportu. Autobusów coraz mniej a buspasów coraz więcej. Poza tym ludzie są wystraszeni "epidemią" i wybierają transport indywidualny. Nie dla Buspasów na każdej ulicy !Z tym, że nigdy nie było takiej polityki. Była jedynie polityka dewelorozwoju, co w aspekcie transportu znalazło odzwierciedlenie w "autostradach" śródmiejskich, komunikowaniu deweloperskich banków ziemi, chaotycznym wydawaniu wyżebranych z UE środków na inteligentny inaczej system sterowania ruchem oraz na nowy tabor i druty BEZ jakichkolwiek kroków w kierunku poprawienia archaicznych i "krajoznawczych" rozkładów jazdy. Wkrótce do tej listy "osiągnięć" dopisać będzie można jeszcze zarżnięcie komunikacji busiarskiej w imię "uporządkowania" (czytaj: oddania w łapy deweloperów) podzamcza (akcja pod kryptonimem "dworzec metropolitarny") - no chyba że wcześniej nastąpi bankructwo miasta-wydmuszki. (PS. Będzie 50 minusików?) |
|
Jakoś specjalnie zdziwiony tą decyzją nie jestem. Poza godzinami szczytu autobusy i trolejbusy jeżdżą albo puste albo w porywach z kilkoma pasażerami.
|
|
Chyba czas na zrewidowanie miejskiej polityki zrównoważonego transportu. Autobusów coraz mniej a buspasów coraz więcej. Poza tym ludzie są wystraszeni "epidemią" i wybierają transport indywidualny. Nie dla Buspasów na każdej ulicy !Ogarnij się, gdzie ty masz w Lublinie buspas na każdej ulicy? Oczywiście tam gdzie to możliwe powinny powstawać. Im więcej buspasów, tym więcej autobusów i mniej samochodów, a co za tym idzie mniejszy smog i czystsze powietrze. |
|
"po_co_komu_login" samochody nie powodują SMOGu co zostało udowodnione na początku "epidemii" kiedy ruch samochodów był minimalny a smog niezależnie był. Ten argument ekoświrów został obalony.
|
|
POdsumowanie 'rządów' PO w Lublinie. Mieszkańców Lublina ubywa, studentów coraz mniej, dług rośnie. POrażka.
|
|
POdsumowanie 'rządów' PO w Lublinie. Mieszkańców Lublina ubywa, studentów coraz mniej, dług rośnie. POrażka.Mieszkańców akurat ostatnio w Lublinie przybyło, chyba musisz poprosić centralę z Nowogrodzkiej o nowe świeże instrukcje. A studentów ubywa we wszystkich miastach, trend ogólnopolski. Tylko pytanie czemu skoro w telewizji publicznej twardo przekonują, że za rządów PiS Polska to kraj dobrobytu? |
|
Nie doczekałem się (jeszcze) 50 minusików tak więc, żeby zachęcić grubasa-minusikowacza o 50-ciu loginach z agencji pana artura z wypchanym portfelem do dalszej owocnej pracy dodam, że formuła 'mniej autbusów - więcej buspassów' ma jak najbardziej sens: dzięki temu Ludzie z Wypchanymi Portfelami w autach elektrycznych za 200+k będą mogli POruszać się rzeczonymi busspasami szybciej, bo nie będą ich blokować zawalidrogi-plebso-wozy mpk.
|
|
Gdy tylko minie koronawirus, autobusy wrócą do łask. Nie ma co się dziwić ludziom, że nie chcą na razie korzystać z komunikacji miejskiej.Nie wrócą. Ludziom się po prostu nie opłaca jeździć komunikacją. Wychodzi wiele dłużej i w sumie drożej. Przykro mi, ale oferta jest marna, a i brak pewności czy jutro lub pojutrze będzie kolejny nowy rozkład... |
|
Witam. Co mi po tzw. głównych liniach. Żadna z nich nie kursuje do miejsca mojego zamieszkania (os. Sławin). Aby wydostać się od ,,siebie,, będę musiała się nagimnastykować. Przypominam , że nie każdy pracuje od 7 do 15. Są tacy co pracują 3-zmianowo na tzw. 12-tki. Dobrze by o nich pamiętać. W końcu oni też składają się na komunikacje miejską dzięki podatkom które płacą.
|
|
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|