Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Autobusy w Lublinie pojadą jeszcze rzadziej. Zniknie część kursów

Utworzony przez konserwatysta, 10 czerwca 2020 r. o 09:06 Powrót do artykułu
Chyba czas na zrewidowanie miejskiej polityki zrównoważonego transportu. Autobusów coraz mniej a buspasów coraz więcej. Poza tym ludzie są wystraszeni "epidemią" i wybierają transport indywidualny. Nie dla Buspasów na każdej ulicy !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdy tylko minie koronawirus, autobusy wrócą do łask. Nie ma co się dziwić ludziom, że nie chcą na razie korzystać z komunikacji miejskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba czas na zrewidowanie miejskiej polityki zrównoważonego transportu. Autobusów coraz mniej a buspasów coraz więcej. Poza tym ludzie są wystraszeni "epidemią" i wybierają transport indywidualny. Nie dla Buspasów na każdej ulicy !
Z tym, że nigdy nie było takiej polityki. Była jedynie polityka dewelorozwoju, co w aspekcie transportu znalazło odzwierciedlenie w "autostradach" śródmiejskich, komunikowaniu deweloperskich banków ziemi, chaotycznym wydawaniu wyżebranych z UE środków na inteligentny inaczej system sterowania ruchem oraz na nowy tabor i druty BEZ jakichkolwiek kroków w kierunku poprawienia archaicznych i "krajoznawczych" rozkładów jazdy. Wkrótce do tej listy "osiągnięć" dopisać będzie można jeszcze zarżnięcie komunikacji busiarskiej w imię "uporządkowania" (czytaj: oddania w łapy deweloperów) podzamcza (akcja pod kryptonimem "dworzec metropolitarny") - no chyba że wcześniej nastąpi bankructwo miasta-wydmuszki. (PS. Będzie 50 minusików?)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakoś specjalnie zdziwiony tą decyzją nie jestem. Poza godzinami szczytu autobusy i trolejbusy jeżdżą albo puste albo w porywach z kilkoma pasażerami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba czas na zrewidowanie miejskiej polityki zrównoważonego transportu. Autobusów coraz mniej a buspasów coraz więcej. Poza tym ludzie są wystraszeni "epidemią" i wybierają transport indywidualny. Nie dla Buspasów na każdej ulicy !
 Ogarnij się, gdzie ty masz w Lublinie buspas na każdej ulicy? Oczywiście tam gdzie to możliwe powinny powstawać. Im więcej buspasów, tym więcej autobusów i mniej samochodów, a co za tym idzie mniejszy smog i czystsze powietrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"po_co_komu_login" samochody nie powodują SMOGu co zostało udowodnione na początku "epidemii" kiedy ruch samochodów był minimalny a smog niezależnie był. Ten argument ekoświrów został obalony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POdsumowanie 'rządów' PO w Lublinie. Mieszkańców Lublina ubywa, studentów coraz mniej, dług rośnie. POrażka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POdsumowanie 'rządów' PO w Lublinie. Mieszkańców Lublina ubywa, studentów coraz mniej, dług rośnie.  POrażka.
 Mieszkańców akurat ostatnio w Lublinie przybyło, chyba musisz poprosić centralę z Nowogrodzkiej o nowe świeże instrukcje. A studentów ubywa we wszystkich miastach, trend ogólnopolski. Tylko pytanie czemu skoro w telewizji publicznej twardo przekonują, że za rządów PiS Polska to kraj dobrobytu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie doczekałem się (jeszcze) 50 minusików tak więc, żeby zachęcić grubasa-minusikowacza o 50-ciu loginach z agencji pana artura z wypchanym portfelem do dalszej owocnej pracy dodam, że formuła 'mniej autbusów - więcej buspassów' ma jak najbardziej sens: dzięki temu Ludzie z Wypchanymi Portfelami w autach elektrycznych za 200+k będą mogli POruszać się rzeczonymi busspasami szybciej, bo nie będą ich blokować zawalidrogi-plebso-wozy mpk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdy tylko minie koronawirus, autobusy wrócą do łask. Nie ma co się dziwić ludziom, że nie chcą na razie korzystać z komunikacji miejskiej.
 Nie wrócą. Ludziom się po prostu nie opłaca jeździć komunikacją. Wychodzi wiele dłużej i w sumie drożej. Przykro mi, ale oferta jest marna, a i brak pewności czy jutro lub pojutrze będzie kolejny nowy rozkład...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam. Co mi po tzw. głównych liniach. Żadna z nich nie kursuje do miejsca mojego zamieszkania (os. Sławin). Aby wydostać się od ,,siebie,, będę musiała się nagimnastykować. Przypominam , że nie każdy pracuje od 7 do 15. Są tacy co pracują 3-zmianowo na tzw. 12-tki. Dobrze by o nich pamiętać. W końcu oni też składają się na komunikacje miejską dzięki podatkom które płacą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  1. Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że ZTM działa jak filia jakiegoś muzeum, i to mocno prowincjonalnego (zwłaszcza biorąc pod uwagę horyzonty myślowe "wierchuszki")???
  2. Komunikacja nocna powinna kursować przez cały tydzień - szczególnie z uwagi na potrzeby ludzi pracujących (i ze swych podatków urtrzymujących ZTM oraz resztę "mechanizmów władzy" w Lublinie); w noce liczenia głosów przez obwodowe komisje wyborcze komunikacj miejska powinna kursować częściej, niż zazwyczaj, z uwagi na powroty do domów członków komisji obwodowych).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...