Natalia Siwiec nago :)
http://www.meble.pl#pwid=ba7461d4e7aa4defbde5ae8865c421df
|
|
Pomysł stary, bardzo potrzebny.Parking dla posiadaczy biletu kolejowego, czy na autobus powinien być bezpłatny. Oczywiście bezpieczny ,strzeżony.Bezwzględnie przy Dworcu Głównym PKP gdzie ma powstać centrum komunikacyjne.Tylko kolej aglomeracyjna odblokuje Lublin.
|
|
Boli głowa...? Uciąć...! Parkingi są potrzebne w centrum a nie na obrzeżach...! Tam nie ma problemu z parkowaniem...! Czy to aż tak trudno zrozumieć...? Ludzie z poza miasta często przywożą osoby starsze do urządów lub dzieci do lekarzy i co mają zapi..alać piechotą lub tłoczyć się z chorym w autobusie..? Gratuluję pomysłu...! Oczywiście kierowcy którzy mogą tak zrobić to równie dobrze mogą w ogóle auta zostawić w domu...!
|
|
Przywileje w parkowaniu i zatrudnieniu na terenie miasta powinni mieć tu pracujący, mieszkający i zameldowani mieszkańcy tego miasta. Zalewa nas fala "zielonych lubelaków", co to robią za minimum, bo mają zaplecze na roli.
|
|
Boli głowa...? Uciąć...! Parkingi są potrzebne w centrum a nie na obrzeżach...! Tam nie ma problemu z parkowaniem...! Czy to aż tak trudno zrozumieć...? Ludzie z poza miasta często przywożą osoby starsze do urządów lub dzieci do lekarzy i co mają zapi..alać piechotą lub tłoczyć się z chorym w autobusie..? Gratuluję pomysłu...! Oczywiście kierowcy którzy mogą tak zrobić to równie dobrze mogą w ogóle auta zostawić w domu...!walnij się w łeb o 12:00 to zadzwoni jak dzwon, bo pusty... |
|
Ty też o tym myślałeś? Świetna strategia. http://fw.pl/learnwin
poświęć 30 sekund a sam sie przekonasz:)
|
|
A może pomyśleć trochę nad wyrzuceniem urzędów z centrum i przeniesienie ich do jakichś biurowców bliżej obrzeża miasta? Skarbówki, Urząd Miasta, Wojewódzki, Sanepid i inne diabły można byłoby spokojnie wyprowadzić gdzieś, gdzie dojazd byłby łatwiejszy, parkowanie łatwiejsze, a i koszt użytkowania budynku ( w porównaniu do dychawicznych kamienic i pożal-się-Boże biurowców) niższy.
Poza tym, przy takiej kumulacji, to i rakietą łatwiej trafić ;);)
|
|
Pomysl bardzo dobry, rozsadny i ekonomicznie uzasadniony, ale nie u nas! W Sztokholmie, Kopenhadze, Hamburgu czy Madrycie to sie sprawdza, ale nie w Polsce, gdzie samochod stanowi swiadectwo osiagnietego "sukcesu" ekonomicznego i spolecznego. Polak przesiadl sie z drabiniastej furmanki do auta celem zamanifestowania cywilizacyjnego awansu i teraz wlodarze chca, aby zaczal myslec rozsadnie... To jest nic innego, niz policzek wymierzony w twarz i dume rodaka.
|
|
Pomysł doskonały pod warunkiem zachęty finansowej.Sam dojeżdżam od strony Kraśnika do pracy w centrum i chętnie pozostawiłbym samochód na Kraśnickich i dalej pojechał autobusem ale nie za 2,80zł w jedną stronę.A jak dojdzie przesiadka?!
|
|
Panie Kalinowski pomysł dobry ale budujmy równiez ,parkingi w centrum ,tak aby dewoloper budował mieszkania z możliwoćią do 120 -150 procent miesc parkingowych -mieszkajacy plus odwiedzajacy?? 2.Urzędy nie wszystkie powinny być wyrzucone z centrum ??.W Poznaniu wybudowano Akadenmiki -Uczelnie -Wydziały[NIEKTÓRE] na obrzeżach tz MORAWSKO aby odkorkować częściowo centrum .,jak również wydział komunikacji z centrum Starego miasta ul .Libelta na Winogrady ul Gronowa .Budować jak nie tramwaje to komunikacje miejską z miastami satelitarnymi ,bo Lublin juz zapchany a może być gorzej to jest miasto małej ale metropoli to jest Lublin stolica regionu i tu nie ma czasu aby odkładać w nieskonczoność ,Mniejszy Olsztyn buduje linie tramwajowe dla Usprawnienia komunikacji.Kazdy teren plac np przy al Zygmuntowskich 3 zostawić na miejsca parkingowe a nie sprzedawać aby dziś ,bo my rządzimy?Budować ulice dojazdowe do stadionu szerokie avby była mozliwosci równiez parkowania w poprzek ulicy i nie kłamac ze stadion kosztuje193 mil zł tylko 136 ? a pozostałe to ULICE dojazdowe i nie tylko .Na dziś i jutro ? zostawcie spokjnie plac Litewski nie jest najgorszy .2Dlaczego miasto finansowo widzi kulture a mniej Sport?????ciekawe jakie wpływy u decydentów
|
|
Panie Kalinowski pomysł dobry ale budujmy równiez ,parkingi w centrum ,tak aby dewoloper budował mieszkania z możliwoćią do 120 -150 procent miesc parkingowych -mieszkajacy plus odwiedzajacy?? 2.Urzędy nie wszystkie powinny być wyrzucone z centrum ??.W Poznaniu wybudowano Akadenmiki -Uczelnie -Wydziały[NIEKTÓRE] na obrzeżach tz MORAWSKO aby odkorkować częściowo centrum .,jak również wydział komunikacji z centrum Starego miasta ul .Libelta na Winogrady ul Gronowa .Budować jak nie tramwaje to komunikacje miejską z miastami satelitarnymi ,bo Lublin juz zapchany a moze być gozej to jest miasto małej ale metropoli to jest stolica regionu i tu nie ma czasu aby odkładać w nieskonczonosc ,Mniejszy Olsztyn buduje linie tramwajowe dla Usprawnienia komunikacji.Wszystkiego dobrego z okazji Świąt zdrowia i mądrych przmyślanych na lata decyzji
|
|
Pomysl bardzo dobry, rozsadny i ekonomicznie uzasadniony, ale nie u nas! W Sztokholmie, Kopenhadze, Hamburgu czy Madrycie to sie sprawdza, ale nie w Polsce, gdzie samochod stanowi swiadectwo osiagnietego "sukcesu" ekonomicznego i spolecznego. Polak przesiadl sie z drabiniastej furmanki do auta celem zamanifestowania cywilizacyjnego awansu i teraz wlodarze chca, aby zaczal myslec rozsadnie... To jest nic innego, niz policzek wymierzony w twarz i dume rodaka.Jak najbardziej u nas to się sprawdza, wystarczy spojrzeć na Warszawę, gdzie ten system funkcjonuje wzorowo. W stolicy jednak komunikacja miejska jest nieporównywalnie lepiej rozwinięta, metro, tramwaje, SKM i często kursujące autobusy, w wielu miejscach po buspasach. Bardzo dobrze, że w Lublinie zaczęto o tym myśleć, ale żeby to faktycznie działało kierowca musi mieć 2 korzyści: - krótszy czas jazdy, a więc komunikacja musi być sprawna i szybsza od samochodowej (buspasy i SKM) - cena - parkowanie w mieście i cena beznyny muszą być znacznie wyższe niż cena P&R i biletu. W Warszawie bilet dobowy (lub dłuższy) na komunikację uprawnia do bezpłatnego korzystania z parkingu P&R. |
|
Nie bede dojeżdzał ze swojej posiadłości za miastem, w garniturze pod krawatem, ze wszystkimi MPK- Dziękuje bardzo za taką możliwość. Parkingi są potrzebne tam gdzie jest infrastruktura biurowa, urzędy, biznes. Status statusem, ale skoro pracuje, i nie kradne, to mogę sobie kupić samochód i paliwo do niego, i nic miastu, ani państwu do tego. Proponuje urzędnikom przygotowującym taki cudowny plan pojeździć sobie lubelskim mpk cały lipiec, a potem dla różnicy przejechać się w sierpniu raz tramwajem w Warszawie. W Lublinie ludzie tylko słyszeli o klimatyzowanej komunikacji. Proponuję tym się najpierw zająć.
|
|
:lol:
|
|
żabetonujmy gdzie się jeszcze da Lublin bo samochody ważniejsze od miejsc wypoczynku a takich w mieście jest mało jeden saski nie wystarczy '
Jeśli jakies parkingi to podziemne w Sródmieściu miała je zrobić alchemia
|
|
nie wierzę w takie cuda
myślę że to taka wyborcza kiełbasa dla naiwnych
przecie od dawna wiadomo że Zuk kieruje się doktryną Trammera
Trammer to taki doradca Żuka - członek Rady Kultury Przestrzeni - tej samej w której roi się od rowerowych oszołomów
Trammer jest wrogiem parkingów w każdej postaci i każdym miejscu
opracowł nawet specjalny program który realizuje Żuk
i nawet gdyby Zuk chciał od trammeryzmu odejśćprzecie nie pozwolą na to liczne wtyki lobby oszołomskiego które juz nie doradcami są a urzednikami
de facto Żuk nie jest władny (nikt go w UM nie posłucha po prostu) zbudować ani jednego parkingu
Kipta czy Choroś czy Mącik czy inni sa w stanie Żuka powstrzymać nawet gdyby chciał
ale przecie nie chce ;-)
co iinego pomydlić oczy łatwowiernym wyborcom a co innego coś naprawdę zrobić
a Kalinowski akurat dobrze wie że Trammerowi nie podskoczy bo to wszak kumple
|
|
przy al. Warszawskiej w rejonie ul. GłównejBardzo dobry pomysł,tylko brak barku gdzie potencjalny pasażer mógł by tą godzinę czekać na 20-tkę. |
|
Jurku przecie kiedy będzie czytał komiksy na biletach MPK to tak godzinka zleci mu niczym z bicza strzelił
ale nie bój się...
to tylko kampania wyborcza
do żadnych rozsadnych inwestycji w Lublinie nie dojdzie
no chyba że wyborcy wybiora kogoś innego niż Żuk
kogoś kto pogoni rady i wywali pociotków i urzędników którzy sa wtykami grup interesów
bez Kipty bez Chorosia czy Mącika
mozna zaczac myśleć o sensownym Lublinie
ale póki mamy darmozjadów i oszołomów to wiesz
pozostaną tylko durne komiksy na biletach
|
|
walnij się w łeb o 12:00 to zadzwoni jak dzwon, bo pusty...do "anty głupka" (chociaż z tym "anty" bym nie przesadzał... Wypowiedź twoja jest rzeczowa i merytoryczna a do tego poparta argumentami... Pozdrawiam! |
|
Aby Lublin był chociaz częsciowo przyjazny dla kierowy i pasażerów powinien wręcz musi to robić [parkingi i wcentrum i na obzeżach oraz mysleć również komunikacja zbiorowa ,nadrogach i koleji chociaż żadko kursujacych[ekonomia??]ale połaczenia ludnosci z miast satelitarnych typu Łęczna,Świdnik ,Lubartów , Krasnik czy Puławy ,Kazimierz Nałeczów,a być moze Zamość z Chełmem i Biała Podlaska .Takie połaczenie gwarantuje rozwój metropoli ?Lublin ,bo tu ludzie jadą do kultury wyższej jak w swoich miastach miasteczkach ,a tym samym zarobi handel czy gastronomia jak i komunikacja miejska .Parkingi nie miuszą być betonowe ale z kostki czy płtyt z kratownicą? na zielną trawkę
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|