Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Mamy najgorsze drogi z trzech miast wschodu: Białegostoku, Rzeszowa i My. O ile Żuk na początku prezydentury remontował i budował... to od 4 lat nic się nie dzieje, a zaległości do ww. miast min. 10 lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Być może to i dobrze. Chodzi głównie o to, że w aktualnych pracach planistycznych zupełnie zrezygnowano z budowy drogi między Elizówką a skrzyżowaniem Mełgiewskiej i Turystycznej. Ostatni odcinek (od końca Trześniowskiej lub od rejonu przystanku kolejowego "Ponikwoda") to oczywisty błąd, ale rezygnacja z budowy drogi odciążającej Dożynkową to oczywista dywersja i przejaw złośliwości wobec Lublinian. Droga (aktualnie Węglarza i początek ks. Kłopotowskiego) powinna biec dalej doliną (w tym częściowo "po śladzie" dzisiejszej Świdnickiej). Projekt wyprowadzenia kontynuacji Węglarza w kierunku ul. Torowej (blisko ul. Palmowej) to oczywista kpina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mamy najgorsze drogi z trzech miast wschodu: Białegostoku, Rzeszowa i My. O ile Żuk na początku prezydentury remontował i budował... to od 4 lat nic się nie dzieje, a zaległości do ww. miast min. 10 lat
 Bzdury piszesz, co roku podobne kwoty są przeznaczane w budżecie na inwestycje infrastrukturalne. Gdyby Żuk rządził tyle co Ferenc, to oczywiste że dużo więcej ulic byłoby wyremontowanych. Trzeba pamiętać, że Lublin po kadencjach Pruszkowskiego i Wasilewskiego był w stanie agonalnym i miał kilkudziesięcioletnie zapóźnienia względem innych miast.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli miasto potrafi wybudować szkołę bez boiska, to niech wybuduje drogę, ale bez jezdni. Może pieniędzy na chodniki, albo drogę rowerową wystarczy. A o reszcie, tj. jezdni pomyśli się później.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli miasto potrafi wybudować szkołę bez boiska, to niech wybuduje drogę, ale bez jezdni. Może pieniędzy na chodniki, albo drogę rowerową wystarczy. A o reszcie, tj. jezdni pomyśli się później.
Proszę zaprzestać kuszenia - Geniusz Jakubowicki może to potraktować poważnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pętlę autobusową na ul. Węglarza powinno się przy okazji inwestycji jakoś przebudować, całą ulicę pełną bloków mieszkalnych obsługuje tylko jedna linia - 31, owszem kursuje ona często( co 15 minut) i jest na niej tabor przegubowy ale jedna linia na ul. Węglarza to za mało by obsłużyć mocno rozbudowane osiedle, puszczenie na tą pętlę w obecnym stanie jakiejkolwiek dodatkowej linii(jeśli się planuje) jest niemożliwe, gdyż przegubowy autobus linii 31 zajmuje niemalże całe miejsce postojowe jak zakończy tam trasę. ZTM-owi co prawda udało się tam posłać linię 11, jakoś się ona tam jeszcze zmieściła, prawdopodobnie dlatego, że kursuje bardzo rzadko i z reguły obsługiwana jest minibusami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...