Ciekawe ile i jak długo pary starczy we drutach dla trolejbusów. W Olsztynie nie mają takich problemów, bo 10 lat temu od podstaw pobudowali najnowocześniejsze linie tramwajowe i takie pojazdy. Bo się zakręcili czujnie wokół dofinansowania UE
|
|
W Y G A S Z A N K 0
|
|
@Jaceniacka, identyczne problemy ma Olsztyn i wszystkie miasta w PL, które maja trakcję elektryczną (tramwaje, trolejbusy i autobusy elektryczne), bo chodzi o ceny prądu, a nie akurat eksploatację trolejbusów. Acz przyznaję rację, tramwaje bardzo przydałyby się także i u nas.
|
|
Efekt dobrej zmiany. POlska w ruinie. Słowa dotrzymali.
|
|
@Jaceniacka, identyczne problemy ma Olsztyn i wszystkie miasta w PL, które maja trakcję elektryczną (tramwaje, trolejbusy i autobusy elektryczne), bo chodzi o ceny prądu, a nie akurat eksploatację trolejbusów. Acz przyznaję rację, tramwaje bardzo przydałyby się także i u nas.Można sobie tak roić w nieskończoność. "Kolej nadziemna bardzo by była przydatna także i u nas, a w ogóle, żeby Lublin był doskonale urządzony." W obecnym Lublinie jest skrajną niedorzecznością burzenie i wycinanie czegoś pod torowiska, jedyny wyjątek może to połączenie ze Świdnikiem (ale też nie wiadomo, jak bardzo by ludzie chcieli tym jeździć - zdaje się, że "busiki" spełniają dobrze swe zadanie). W ogóle - współczesny "trolejbus" (tzn. hybrydowy) jest o wiele lepszym pomysłem (zwłaszcza w czasach taniego prądu) - może jeździć po tych samych drogach, co inne wozy. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|