Zawsze mogą zmienić pracę. Nikt ich tam nie trzyma na siłę. Jeszcze te dwa miesiące mogą przeczekać: ,,Rząd podjął ostateczną decyzję w sprawie minimalnej stawki godzinowej i minimalnego wynagrodzenia w dniu 13 września 2022 roku. Wynika z niej, że od 1 stycznia 2023 r. minimalna stawka godzinowa będzie wynosiła 22,80 zł, a od 1 lipca 2023 r. - 23,50 zł.''
|
|
TYLKO STRAJK GENERALNY W TYM ZRUJNOWANYM PAŃSTWIE NIEDŁUGO CHLEB PO 30 ZŁ A ZAROBKI OD LAT STOJĄ W MIEJSCU PISUARY CHCĄ ZROBIĆ ZE SPOŁECZEŃSTWA DZIADÓW JAK BYŁO 30 LAT TEMU COFNIĘCIE KRAJU O 30 LAT TO WEDŁUG PISIORÓW TZW ROZWÓJ
|
|
Kierowcy MPK nie martwcie się. Już niedługo będziecie mogli pooglądać mecze na nowym stadionie żużlowym za co najmniej 500.000.000 zł. Zrekompensuje to Wam niedogodności związane z niskimi zarobkami.Po ilości postów jakie musisz codziennie dodawać na forum DW, wnioskuję, że zarobki na pisowskiej farmie trolli też nie są specjalnie duże. Szykujecie już jakiś strajk? |
|
"Wspólnik Falenty sypie Nowaka i syna Tuska. Mamy protokoły! Twierdzi, że wręczył Michałowi Tuskowi 600 tys. euro" Kiedy w DW coś na ten temat?Z niecierpliwością czekamy na dowody. Ps. w reklamówce biedronki? |
|
Pomimo kilku związków zawodowych działających w MPK Lublin grupa zdeterminowanych kierowców na swój koszt wynajęła bilbord, aby wyrazić swoje niezadowolenie z płac . Co robią przewodniczący związków ? Może niektórzy zbyt długo siedzą na tych stołkach? Może już dawno powinni przejść na emeryturę? Był taki związek zawodowy w MPK, którego przedstawiciele na przełomie dwudziestego wieku przychodzili na sesje rady miejskiej i walczyli o pieniądze dla załogi. Autor artykułu też ich tam widział i wielokrotnie rozmawiał z nimi .
|
|
Zawsze mogą zmienić pracę. Nikt ich tam nie trzyma na siłę.Dokładnie, zawsze mogą przebranżowić się na kierowców TIR-ów, tam podobno lepiej płacą i robota czeka na chętnych. Nie ma co narzekać, trzeba brać sprawy we własne ręce. |
|
Mój znajomy twierdzi, że lepiej wozić „ buraki " niż ludzi .Zawsze mogą zmienić pracę. Nikt ich tam nie trzyma na siłę.Dokładnie, zawsze mogą przebranżowić się na kierowców TIR-ów, tam podobno lepiej płacą i robota czeka na chętnych. Nie ma co narzekać, trzeba brać sprawy we własne ręce. |
|
Tylko strajk coś może zmienić kierowcy MPK i to dłuższy a nie dzień czy dwa.. Bilbord to koło 4 liter lata osobom decyzyjnym. Plus to co już pisali inni. Chyba warto zastanowić się nad zmianą pracy i inną kasę tyle że kosztem długich wyjazdów za granicę.
|
|
Tylko strajk coś może zmienić kierowcy MPK i to dłuższy a nie dzień czy dwa.. Bilbord to koło 4 liter lata osobom decyzyjnym. Plus to co już pisali inni. Chyba warto zastanowić się nad zmianą pracy i inną kasę tyle że kosztem długich wyjazdów za granicę.POpieram. Wreszcie po mieście nie będą jeździć bez celu te puste autobusy i powodować niepotrzebnych korków. Już nawet sam ZTM doszedł do tego i tnie ilość autobusów na mieście. |
|
Jeszcze napisz, że to Żuk wprowadził takie zmiany podatkowe w całym kraju, które tylko Lublinowi zabrały 300 milionów zł. 300 milionów zł które mogłyby zostać przeznaczone np. na wzmocnienie rozkładów miejskiej komunikacji.Znów piszesz głupoty durny trollu. Autobusów jeździ w Lublinie kilkaset, samochodów prywatnych jest już ponad 200.000. Kto tu powoduje korki? Dlaczego nie ma korków w niedziele jak jeździ część autobusów? To nie ZTM doszedł do tego tylko Żuk systematycznie obcina finansowanie komunikacji miejskiej.Tylko strajk coś może zmienić kierowcy MPK i to dłuższy a nie dzień czy dwa.. Bilbord to koło 4 liter lata osobom decyzyjnym. Plus to co już pisali inni. Chyba warto zastanowić się nad zmianą pracy i inną kasę tyle że kosztem długich wyjazdów za granicę.POpieram. Wreszcie po mieście nie będą jeździć bez celu te puste autobusy i powodować niepotrzebnych korków. Już nawet sam ZTM doszedł do tego i tnie ilość autobusów na mieście. |
|
Baner nie zrobi żadnego wrażenia na Dewelo-Duce. Tylko strajk, chociaż kto wie - może to Wygaszaczowi mpk byłoby nawet na rękę? Prawdopodobnie najrozsądniej pomyśleć o wyprowadzce, bo w zadłużonym P0 K0rek Dziadogrodzie już zawsze będzie dziadowanie.
|
|
Glutek, twój znajomek robi za kierowcę dla deweloperów i sobie chwali?Mój znajomy twierdzi, że lepiej wozić „ buraki " niż ludzi .Zawsze mogą zmienić pracę. Nikt ich tam nie trzyma na siłę.Dokładnie, zawsze mogą przebranżowić się na kierowców TIR-ów, tam podobno lepiej płacą i robota czeka na chętnych. Nie ma co narzekać, trzeba brać sprawy we własne ręce. |
|
Zwłaszcza mając na uwadze, że jednym z filarów programu przemiany Koziego Grodu w Detroit nad Bystrzycą jest wygaszenie mpk - ku radości korporacji typu b*lt i u*er. Co prawda nie wszystkim odpowiada tryb pracy 3 tygodnie w trasie, 1 tydzień w domu, ale who cares?Zawsze mogą zmienić pracę. Nikt ich tam nie trzyma na siłę.Dokładnie, zawsze mogą przebranżowić się na kierowców TIR-ów, tam podobno lepiej płacą i robota czeka na chętnych. Nie ma co narzekać, trzeba brać sprawy we własne ręce. |
|
Albo te 300.000.000 można by przeznaczyć np. na wsparcie lubelskich deweloperów albo żużlowców. To Żuk wprowadził darmową komunikację dla pewnych grup społecznych co uszczupliło dochody z biletów. Ograniczanie komunikacji zaczęło się jeszcze długo przed pandemią.Jeszcze napisz, że to Żuk wprowadził takie zmiany podatkowe w całym kraju, które tylko Lublinowi zabrały 300 milionów zł. 300 milionów zł które mogłyby zostać przeznaczone np. na wzmocnienie rozkładów miejskiej komunikacji.Znów piszesz głupoty durny trollu. Autobusów jeździ w Lublinie kilkaset, samochodów prywatnych jest już ponad 200.000. Kto tu powoduje korki? Dlaczego nie ma korków w niedziele jak jeździ część autobusów? To nie ZTM doszedł do tego tylko Żuk systematycznie obcina finansowanie komunikacji miejskiej.Tylko strajk coś może zmienić kierowcy MPK i to dłuższy a nie dzień czy dwa.. Bilbord to koło 4 liter lata osobom decyzyjnym. Plus to co już pisali inni. Chyba warto zastanowić się nad zmianą pracy i inną kasę tyle że kosztem długich wyjazdów za granicę.POpieram. Wreszcie po mieście nie będą jeździć bez celu te puste autobusy i powodować niepotrzebnych korków. Już nawet sam ZTM doszedł do tego i tnie ilość autobusów na mieście. |
|
Znów piszesz głupoty durny trollu. Autobusów jeździ w Lublinie kilkaset, samochodów prywatnych jest już ponad 200.000. Kto tu powoduje korki? Dlaczego nie ma korków w niedziele jak jeździ część autobusów? To nie ZTM doszedł do tego tylko Żuk systematycznie obcina finansowanie komunikacji miejskiej.Tylko strajk coś może zmienić kierowcy MPK i to dłuższy a nie dzień czy dwa.. Bilbord to koło 4 liter lata osobom decyzyjnym. Plus to co już pisali inni. Chyba warto zastanowić się nad zmianą pracy i inną kasę tyle że kosztem długich wyjazdów za granicę.POpieram. Wreszcie po mieście nie będą jeździć bez celu te puste autobusy i powodować niepotrzebnych korków. Już nawet sam ZTM doszedł do tego i tnie ilość autobusów na mieście. |
|
Kierowcy MPK nie martwcie się. Już niedługo będziecie mogli pooglądać mecze na nowym stadionie żużlowym za co najmniej 500.000.000 zł. Zrekompensuje to Wam niedogodności związane z niskimi zarobkami.
|
|
Kierowcy MPK nie martwcie się. Już niedługo będziecie mogli pooglądać mecze na nowym stadionie żużlowym za co najmniej 500.000.000 zł. Zrekompensuje to Wam niedogodności związane z niskimi zarobkami.Jeszcze jest jedna możliwość dla kierowców MPK. Mogą poczytać idiotyzmy wypisywane przez monisię z różnych kont o wygaszaniu komunikacji. |
|
A ile miasto płaci co rok za dokumentacje rozwoju metropolii, z których nic nie wynika, nikt tego nie realizuje i potrzebne jest tylko na szerzenie propagandy? Ile kosztuje farma ratuszowych trolli? Gdyby się przyjrzeć tylko tym pozycjom w wydatkach, to kierowcom byłoby znacznie lepiej
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|