PO co się prosić ! Panie Żuk , stać was było na krowę { lotnisko } , kupcie więc i cielę {samoloty} .
|
|
Żuk to dobry negocjator. Wynegocjował z Lufą połączenie do Frankfurtu to i z Wizz Air się dogada, jestem o tym przekonany.
|
|
A komu potrzebne powietrze z Lublina ?
|
|
Bardzo dobrze by było, ponieważ wiadomym jest fakt, że to właśnie ze ściany wschodniej, najwięcej ludzi wyjechało za granicę i tu jest duże zapotrzebowanie na nowe kierunki. Osobiście latam często do Szwecji do Goteborga i muszę jeździć do Warszawy co jest sporym utrudnieniem.
Myślę,że lot do Goteborga był by strzałem w dziesiątkę, bo ze Sztokholmu to jednak za daleko.
|
|
Jak powietrze to trzeba traktować tych,którzy tylko krytykować umieją.
|
|
a dublin???
|
|
a dublin???WizzAir, niestety, wcale nie lata do Irlandii:( Jedynie Belfast, ale to w północnej. pozdrawiam |
|
Ale jak to? Przecież LUZ nie dopłaca!
Gdyby połączenia nie były dotowane to nie byłoby potrzeby angażować w to lokalne władze. Żuk dobry negocjator? Ty chyba nie wiesz jak wyglądają negocjacje z tanimi liniami. Dopłacasz to dostajesz, nie dopłacasz to nie dostajesz.
LUZ jako nowy przewoźnik musi dopłacać dużo więcej niż inne porty. Jak urząd wyłoży na stół z 5 mln na rok, to będą nowe kierunki i wynik na poziomie portów w Szczecinie czy Bydgoszczy, jak nie to będzie latał Carpatair i najgorszy wynik w kraju ...
|
|
Drogi Irku g.... wiesz a udajesz eksperta :)
|
|
Żuk to dobry negocjator. Wynegocjował z Lufą połączenie do Frankfurtu to i z Wizz Air się dogada, jestem o tym przekonany.Gdzie ta lipa rosła? |
|
Odkąd przegonili Muszyńskiego z lotniskiem dzieje się coraz lepiej, trzymam kciuki żeby to były owocne negocjacje
|
|
Lotnisku nic nie pomoże co roku będzie gorzej i na razie się to sprawdza. To jest padaczka i obojętnie gdzie by nie otworzyli nowego połączenia to wystarczającej ilości pasażerów nie będzie. Trzeba się zastanowić jak inaczej wykorzystać pas startowy i infrastrukturę lotniska. Nie wiem może jakieś wyścigi motocykli, może jakiś most powietrzny z ciuchami z lumpeksów, strzelnica też by się przydała. Może ktoś ma inne propozycje ...???
|
|
Moja propozycja jest taka by wieśniaki i cebulaki takie jak wiesiek nie zabierały głosu w tej sprawie
|
|
Gdyby LUZ doplacal to FR by nie skasowal Dublina i Liverpoolu. Wizz to pozadna tania linie nie to co FR. A co do negocjacji to dobrze ze negocjuja a nie placa tak jak Jesionka lub inne porty
|
|
Przywrócić loty do Liverpoolu zawsze był pełny samolot plissss
|
|
zdecydowanie powinno wrócić połączenie z Dublinem, więc przydadzą się też negocjacje z Ryanair :)
|
|
Nowe połączenia nie zależą tylko od przewoźnika i lotniska w Świdniku. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę lotniska do których pasażerowie ze Świdnika mieliby lecieć. Np. lotnisko w Londynie, Dublinie czy Manchesterze to nie są jakieś małe, regionalne porty lotnicze i trzeba znaleźć lukę w rozkładzie lotów na tyle dużą aby samolot mógł bezpiecznie wylądować i wystartować. Przyklepanie lądowania i startu w Świdniku jest proste bo tych operacji jest bardzo mało. Niestety jest to o wiele trudniejsze w przypadku lotnisk, które wykonują kilkaset operacji w ciągu dnia.
Tak więc trochę cierpliwości i zaufania do władz lotniska.
|
|
Coz...jak by obnizyli ceny do porownywalnych z Warszawskimi to I talk by podwoili...na poczatku stycznia oplacalo mi sie skoczyc busem do warszawy za 30 czy 35zl I zaoszczedzilem ponad 600 hmmm
|
|
Proponowalbym loty do Eindhoven. Dużo lubelakow jest w Holandii i Belgii.
|
|
Moim zdaniem powinno się zdecydowanie zwiekszyć liczbe lotów do wielkiej brytani.
Uważam że Lotniska Bristol, Manchester i Edynburg nie powinny podlegać negocjacjom, muszą być obowiazkowymi pozycjami na mapie połączeń.Amsterdam i Bruksela rownież inaczej o zadym progresie mowy byc nie moze.
Pozdrawiam
Emigrant.
|
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|