Teraz to musztarda po obiedzie, kasę za reklamę zainkasowali i już, a poprawiać będę ale za kolejne pieniądze i tak w koło Macieju, przecież wydawane są tylko publiczne pieniądze.
|
|
Przecież, zlecający to oglądał.Nie wie co zlecił?Wydali pieniądze na gniot bez pomysłu.Tego co odebrał towar należy zwolnić ze stanowiska.Nie nadaje się,szkodzi wizerunkowi przełożonych.
|
|
:-)
|
|
O Boże, to już żenujące. Komuś naprawdę bardzo zależy... Tysiące ludzi już oglądało ten filmik w sieci i TV i jakoś sensacji on nie budzi- poza wynajdowanymi przez "dziennikarzy" i wciskanymi ludziom. Sonde nawet zrobiliście. Reklamy widać... nie wiem gdzie- kuchnie świata to nie żadna marka (zresztą bohaterka je mija), a ten "Żywiec" to chyba po powiększeniu nieruchomej klatki jakiś oszołom wynalazł. Bo w TV tego nie widać. W sieci też nie. Takich rzeczy jest tysiące, łącznie z dużymi Hollywoodzkimi produkcjami. Teraz to mi już zaczyna polityką śmierdzieć, jak ktoś na siłę odgrzewa ten sam stary kotlet, żeby czepić się jednego pana z PO, który lada moment będzie kandydował...
|
|
a jak ma wyglądac promocja lublina jak robia to amatorzy na czele z p.michałem krawczykiem.pozdrawiam
|
|
Masz racje, tyle, że zapomniałeś z jakich środków są zazwyczaj finansowane produkcje filmowe a z jakich po "przetargu" sfinansowano fuszerke "profesjonalistow"Idz i plac ze swoich za antypromocje i pamietaj, ze gdyby to zrobila jakas stacja TV to juz rezyser bylby za burta za kryptoreklame.
|
|
A czy im kiedys zalezalo na prawdziwej promocji regionu?Pewnie tak jak na wybudowaniu lotniska i obwodnicy - owoce tych dezialan kazdy kon widzi.
|
|
Juz sam wybór tej "twarzy Lubelszczyzny" to jedna wielka żenada..skąd wyrwali te dziewczyninę?? zdecydowanie wolałabym P. Grabczuka ...przynajmniej przystojny
|
|
no właśnie - widać, że reklama jest zrobiona po łebkach i wygląda to tak, jakby to był pierwszy spot Vena Art, brak dbałości o szczegóły.... może to wina pośpiechu ale świadczyć może o niekompetencji i braku profesjonalności! Ilu urzędników oglądało reklamę zanim trafiła do telewizji? - Co najmniej kilkunastu - mówi Grabczuk. I staje w obronie agencji Vena Art. - Oni kręcili zdjęcia w sklepie. Trudno, żeby nie było w tle niczego innego.Przez tego typu błędy płacą teraz ludzie z urzędu, czyli ich Klient! To jest nie do pomyślenia! !Poza tym, czy oni nie słyszeli o specjalnym przygotowaniu scenografii? Co z tego, że kręcili w sklepie? Szkoda, że nie ma w tle jakiegoś grubego ochroniarza.... :) A najlepsze na koniec:"Stokrotce” wcale nie było wtedy polskich jabłek - mówi Jachim. - Kiedyś było takie mydło "zielone jabłuszko”. Uznaliśmy, że dobrze się kojarzy - wtóruje mu Grabczuk.Zielone jabłuszko? A skąd wogóle konie?A może nazwa wody nie pojawiła się przypadkiem? Nie dziwię się, że wcześniej padł pomysł o wynajęcie profesjonalistów z Warszawy, którzy przede wszystkim mają doświadczenie a do tego biorą pełną odpowiedzialność za zlecenie i nie ośmieszają Klienta. A jeśli zdarzy się wpadka to zwracają podwójne koszta!Miłego odbioru :)
|
|
Jestem ciekawy, czy ktoś by zauważył wspomniane w artykule szczegóły, gdyby jakiś dziennikarz nie postanowił przestudiować spotu klatka po klatce na powiększeniu. Szczerze mówiąc, za takie pieniądze, reklamka wyszła całkiem porządnie. Szczególnie z taką aktorką, jak nasza rodzima "Misska". A poza tym nie mylmy marki Lubelskie z promocją Lublina, bo jedno nie ma nic wspólnego z drugim.Pozdrawiam wszystkich szukających dziury w całym!!!
|
|
Witeczka, nie wiem czy też zauważyliście jakość techniczna tej reklamówki też lubelska ( chyba VHS)
|
|
Stary wskaż mi tą kryptoreklamę, bo założę się, że nic nie widziałeś, tak jak wielu innych oglądających ten film- a teraz przeczytałeś, że ktoś coś wyłapał na stopklatce i po dużym powiększeniu i snujesz teorie. Obejrzyj film kilka razy i wypowiedz obiektywnie, a nie powtarzaj po kimś. Ja to zrobiłem- tego po prostu NIE WIDAĆ.
|
|
a ile tzreba powiększyć klatkę, zęby zobaczyć ten napis? miliard razy??????????????????????
|
|
no pewnie zielone jabłuszka to tylko na lubelszczyżnie można znaleźć. A prawda jest tak, że kręcili co sie da i gdzie sie da a teraz kombinuja jak z tego wybrnąć heheheh
|
|
|
|
ta "Misska" ma pszenno-buraczaną urodę..powinna reklamowac Dożynki Wojewódzkie..co do "Zielonego Jabłuszka"--to raczej nie było mydło, lecz szampon
|
|
No to fantastyczny z Ciebie znawca! A może byś spojrzał na to raczej przez pryzmat jakości nadawania telewizji regionalnej.
|
|
Żal patrzeć na idiotyzmy niektórych komentarzy...
|
|
Czy ktos z was widział bilbordy promujące akcję? Zero pomysłu, dziewczynka fatalnie ubrana i nie uczesana siedzi na pupie i rączką wskazuje logo. Co to jest? Czy ktoś to przemyślał, przecież na taki bilbord nikt nie zwróci uwagi, a przecież chyba nie o to nam chodzi. Pamiętacie promocję Żywca, Perły, Plusa? Były ciekawe i zwracały naszę uwagę, wzbudzały emocje i zachęcały do dyskusji. To jest promocja! Nie zawsze firma, która wygra przetarg gwarantuje najlepszy produkt. Ale tego nasi włodarze muszą się jeszcze nauczyć, na razie szkoda naszych pieniędzy.
|
|
no ty zwróciłeś uwagę na billboard...
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|