Cała ta modernizacja LK7 to jest jeden wielki żart (coś jak 10-letnia modernizacja Łódź - Warszawa). Od 2017 trasa jest rozkopana. Najpierw na odcinku Otwock - Lublin. Teraz na odcinku Wawer - Warszawa Wsch. A trzeba pamiętać, że zostaje jeszcze odcinek Otwock - Wawer, który nawet jeszcze nie ma projektu. Modernizację peronów na Lublin Główny potraktowano jak modernizację stacji na prowincji. Nawet stacja Białystok otrzyma pełne zadaszenie nad peronami... tak tak zabytkowy budynek dworca Lublin i nic nie można zrobić. To taka wymówka PKP, żeby w tę stację i budynek kompletnie nie inwestować.
Od początku ludzie z branży pisali, że tak się skończy ta inwestycja. 90 minut do Warszawy? Najprędzej w 2025. A obecnie proszę zadowolić się czasami sprzed modernizacji. Trasa po modernizacji traci swoją przepustowość przez co teraz PLK na szybko musi dobudowywać tory dla pociągów towarowych np. w Sadurkach. A potrzebna jeszcze dobudowa np. na stacji Garwolin. W międzyczasie powstała trasa S17 do Warszawy, która oferuje znacznie szybszy czas dojazdu. Busiarze muszą klaskać co dzień z radości. Podsumowując. Super inwestycja. Kolej górą!
|
|
Te perony powinny być konkretnie zadaszone. Lublin to chyba największe maisto w Polsce z peronami podatnymi na deszcz i wiatr. To nie licuje w ogóle z kategorią dworca, mało powiedzieć PKP to najniższa jakość kolejnictwa w Unii Europejskiej.
|
|
Totalna porażka PKP!!!!! Dworzec w Lublinie bez hali peronowej, bez schodów ruchomych, bez wyświetlaczy, bez wysokiej jakości materiałów, plac od Kunickiego to porażka!!!! Lublin jako główne miasto wojewódzkie i największe na wschodzie powinno mieć dworzec i infrastrukturę z prawdziwego zdarzenia, o czym PKP zapomina i tłumaczy durnymi wymówkami...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|