![]() |
Jak MPK weźmie się za rowery miejskie to ten bubel stanie się jednym wielkim mega bublem. Po co utrzymywać coś z czego prawie nikt nie korzysta i przynosi milionowe straty. Większość miast rezygnuje z rowerów miejskich, a Lublin jak zwykle idzie pod prąd.
|
![]() |
Jestem nieco zaskoczony tym, że zamiast zwyczajowego ubogacania korporacji, nowym operatorem zostanie spółka miejska oraz wzmiankami o częściowym powrocie do darmowych wypożyczeń. Czy to przywróci popularność LRM, to się jeszcze okaże (ja wątpię), ale dalej uważam, że główną przyczyną utrzymywania tej formy komunikacji za niemałe pieniądze jest potrzeba "pro-ekologicznego" lansu - zdobywania punktów w różnych rankingach na "zielone miasto", co umożliwia Lanserowi Jakubowickiemu zbieranie medali, które łechtają próżność Narcyza równie skutecznie jak "żółwiki" przybijane z oligarchami.
|
![]() |
oplacone kacze podnozki w szoku, nie wiedza co pisac buahahaha, grzecznie czekac na instrukcje z centrali moze przyjdzie jakis mail z instrukcjami jak komentowac przejecie przez mpk roweru miejskiego hahaha
|
![]() |
Jestem nieco zaskoczony tym, że zamiast zwyczajowego ubogacania korporacji, nowym operatorem zostanie spółka miejska oraz wzmiankami o częściowym powrocie do darmowych wypożyczeń. Czy to przywróci popularność LRM, to się jeszcze okaże (ja wątpię), ale dalej uważam, że główną przyczyną utrzymywania tej formy komunikacji za niemałe pieniądze jest potrzeba "pro-ekologicznego" lansu - zdobywania punktów w różnych rankingach na "zielone miasto", co umożliwia Lanserowi Jakubowickiemu zbieranie medali, które łechtają próżność Narcyza równie skutecznie jak "żółwiki" przybijane z oligarchami.Prawdopodobnie nawet "zaprzyjaźniona" korporacja stwierdziła, że perspektywy wydojenia Dziadogrodu na rowerkach dobiegły końca. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|