Zielona strzałka powinna mieć czujnik i zapalać się dopiero wtedy, kiedy samochód się zatrzyma przed sygnalizatorem. Albo mieć kilkusekundowe cykle. W przeciwnym wypadku nie ma to najmniejszego sensu bo nikt mało kto się zatrzymuje.
|
|
Ciekawe czy takie opinie są uwzględbiane przy budowie innych skrzyżowań. Na ul. Węglarza z Walecznych było już kilka wypadków i dalej nikt nie reaguje- a wystarczyło zrobić tam tymczasowe rondo i problem zostałby rozwiązany.
|
|
panie żuk wyłącz pan te światła,bo one są tam potrzebne jak dziura w....
|
|
Kto wskazał wykonawcę sygnalizacji świetlnej obok obiektu, na którego wynajem umowa została zawarta pomiędzy miastem i inwestorem jeszcze przed uzyskaniem pozwolenia na budowę?
|
|
"że światła nie powinny być wyłączone, bo odbije się to na bezpieczeństwie pieszych i rowerzystów" to niech ratusz poda ile było tam wypadków z udziałem pieszych i rowerzystów w ciągu ostatniego roku!!! W sobotę o 7.30 przechodzę przez Solidarności przy Lubomelskiej i stoję na czerwonym - w tym czasie nie przejechał żaden samochód, dalej przechodzę przez Leszczyńskiego i to samo, stoję jak idiota na czerwonym i żaden samochód nie przejechał - krew człowieka zalewa!!! Są na skrzyżowaniach pętle indukcyjne - ustawić, że jak przez minutę przejeżdża mniej niż 10 samochodów to światła się wyłączają.
|
|
Zauważyliście jak fajnie jeździ się pod Galą z niedziałającą sygnalizacja świetlną? Jedyny mankament to lekkie zablokowania ronda w godzinach popołudniowego szczytu z powodu idiotycznego bus-pasa na Fabrycznej.
|
|
6 grudnia 2019 o 09:22:
Po pierwsze do likwidacji jest ''trasa rowerowa'' przez ul. Jasną i wieniawską. Nieuzywana- obciążyć porozumienie rowerowe za chaos i wydłużenie faz świateł. Kolejne do likwidacji jest przejście dla pieszych od ul.Tramecourta, postawić słupki dla bezpieczeństwa pieszych, podczas budowy to przejście było nieczynne ale było bezpiecznie i płynnie tylko 50m dalej. Kolejna sprawa to jazda na wprost,powinna się odbywać z pasa lewego. Przy spełnieniu powyższych warunków prawoskręt powinien być praktycznie ciągły z fazą na pieszych i skręcających w lewo z ul. Leszczyńskiego.
|
|
Zaorzyjaźniony deweloper z owadem przyciàł jeszcze kasiorkę za zbudowanie tego gów.na
|
|
No chyba,że firemka montująca to badziewie zarobiła dzięki owadu.Oczywiście nieznajomy żunia...
|
|
Przy okazji zróbcie porządek ze światłami dla skrętu z 1000-lecia w Wodopojną. Zielone światło zapala się za późno, ( piesi są w połowie przejścia a auta dalej stoją) przez co tworzy się korek blokujący ruch dla jadących Lubartowską w stronę Sp. Pracy.
|
|
Przy okazji zróbcie porządek ze światłami dla skrętu z 1000-lecia w Wodopojną. Zielone światło zapala się za późno, ( piesi są w połowie przejścia a auta dalej stoją) przez co tworzy się korek blokujący ruch dla jadących Lubartowską w stronę Sp. Pracy.Nie wymagam zbyt wiele od nie myślących urzedasow. Oni tylko mają na to jedno rozwiązanie.Czarna folia na sygnalizator ze strzałką. |
|
Zamiast usprawniać przepustowość zróbcie coś, żeby tam nie było tyle samochodów. Ich nadmiar jest problemem, a nie brak strzałki
|
|
(d)efekt Żuka.pl ***** #murem za piotrem
|
|
Lepszą opcją byłoby wyłączenie świateł.
|
|
Urzedasom zle to i sprawe sie przyspieszy, inni by musieli czekać
|
|
Może lepiej referendum zrobic w tej sprawie
|
|
Ciekawe czy takie opinie są uwzględbiane przy budowie innych skrzyżowań. Na ul. Węglarza z Walecznych było już kilka wypadków i dalej nikt nie reaguje- a wystarczyło zrobić tam tymczasowe rondo i problem zostałby rozwiązany.Wystarczy podnieść kwotę mandatów kilkunastokrotnie i już większość przypomina sobie o przepisach ruchu drogowego. Ale nie,bo to wyciąganie kasy od kierowców itp. tłumaczenia tłumoków. |
|
Urząd dzielnie walczy z trudnościami które sam stworzył.
|
|
Bezpieczeństwo? Przecież tam jest ruch ślimaczy i pieszych i samochodów. Jakiś wypadek tam się zdarzył? Choć jeden? Chyba w liked! Durnota jakich mało, a ruch był taki płynny i dla pieszych i dla samochodów...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|