Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.
|
|
Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Ale o co chodzi? Nie ma parkingów ŹLE, jest wymóg 30 dodatkowych ogólnodostępnych miejsc parkingowych też ŹLE. To wina miasta że teraz w każdej rodzinie są 2 samochody? |
|
"Nawet 17-metrowe" - ho ho, toż to istne drapacze chmur! :))
W samej budowie bloków nie byłoby nic złego, gdyby te nowe osiedla były projektowane dla ludzi, a nie dla samochodów.
No ale lubelskie urzędasy najpierw projektują osiedla z myślą o samochodach - po których ciężko się poruszać pieszo, bo wiekszośc ciągów pieszych jest podporządkowana parkingom, "drogom serwisowym" i dojazdom na parkingi, a potem wielkie zdziwienie że ludzie 300 m do sklepu jeżdżą samochodem i zagracają każdy metr przestrzeni między budynkami.
|
|
Też czujecie na forum ten charakterystyczny smród przepoconej ruskiej onucy? Płatny troll rozpoczął środowy dyżur.Tak to wina miasta. Taką politykę prowadzi prezydent Żuk. Buduje się miejskie autostrady i jednoczeście ograniczana jest komunikacja miejska, więc nic dziwnego, że ludzie przesiadają się do samochodów.Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Ale o co chodzi? Nie ma parkingów ŹLE, jest wymóg 30 dodatkowych ogólnodostępnych miejsc parkingowych też ŹLE. To wina miasta że teraz w każdej rodzinie są 2 samochody? |
|
Też czujecie na forum ten charakterystyczny smród przepoconej ruskiej onucy? Płatny troll rozpoczął środowy dyżur.Tak to wina miasta. Taką politykę prowadzi prezydent Żuk. Buduje się miejskie autostrady i jednoczeście ograniczana jest komunikacja miejska, więc nic dziwnego, że ludzie przesiadają się do samochodów.Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Ale o co chodzi? Nie ma parkingów ŹLE, jest wymóg 30 dodatkowych ogólnodostępnych miejsc parkingowych też ŹLE. To wina miasta że teraz w każdej rodzinie są 2 samochody? |
|
Oczywiście, że czujemy.Też czujecie na forum ten charakterystyczny smród przepoconej ruskiej onucy? Płatny troll rozpoczął środowy dyżur.Tak to wina miasta. Taką politykę prowadzi prezydent Żuk. Buduje się miejskie autostrady i jednoczeście ograniczana jest komunikacja miejska, więc nic dziwnego, że ludzie przesiadają się do samochodów.Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Ale o co chodzi? Nie ma parkingów ŹLE, jest wymóg 30 dodatkowych ogólnodostępnych miejsc parkingowych też ŹLE. To wina miasta że teraz w każdej rodzinie są 2 samochody? |
|
"Nawet 17-metrowe" - ho ho, toż to istne drapacze chmur! :)) W samej budowie bloków nie byłoby nic złego, gdyby te nowe osiedla były projektowane dla ludzi, a nie dla samochodów. No ale lubelskie urzędasy najpierw projektują osiedla z myślą o samochodach - po których ciężko się poruszać pieszo, bo wiekszośc ciągów pieszych jest podporządkowana parkingom, "drogom serwisowym" i dojazdom na parkingi, a potem wielkie zdziwienie że ludzie 300 m do sklepu jeżdżą samochodem i zagracają każdy metr przestrzeni między budynkami.Bredzisz. Ludzie jeżdżą do sklepu czy podwożą dzieci do szkoły kilkaset metrów, bo stali się wygodniccy. |
|
Uuu, aż tak mało płacą czy to frustracja wynikająca z tego, że kurs rubla ciągle spada? Nie produkuj się na marne kmiocie bo i tak nikt twoich wypocin nie czyta. Widać z daleka, że jesteś płatnym trollem, niezależnie od tego na którym akurat koncie jesteś zalogowany.Otwórz okno to nie będziesz czuł smrodu trollerski frajerze.Też czujecie na forum ten charakterystyczny smród przepoconej ruskiej onucy? Płatny troll rozpoczął środowy dyżur.Tak to wina miasta. Taką politykę prowadzi prezydent Żuk. Buduje się miejskie autostrady i jednoczeście ograniczana jest komunikacja miejska, więc nic dziwnego, że ludzie przesiadają się do samochodów.Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Ale o co chodzi? Nie ma parkingów ŹLE, jest wymóg 30 dodatkowych ogólnodostępnych miejsc parkingowych też ŹLE. To wina miasta że teraz w każdej rodzinie są 2 samochody? |
|
Czy "będą bloki" to się jeszcze okaże. Wróbelki już coraz głośniej ćwierkają o zaległościach płatniczych dewelopków wobec wykonawców i o próbach wyskakiwania z banków ziemi.
|
|
W tym miejscu 17-metrowe "akademiki" będą pasować jak pięść do nosa.Albo jak dewelo-kamerdyner na stanowisko prezydenta. |
|
Strasznie wolno się przelogowujesz z konta ratuszowa ściema na sok_z_deweloburaka. Przyśpiesz, bo cię zwolnią i już więcej żaden przelew w rublach nie przyjdzie na konto.W tym miejscu 17-metrowe "akademiki" będą pasować jak pięść do nosa.Albo jak dewelo-kamerdyner na stanowisko prezydenta. |
|
Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Więcej aut, mniej plebsowozów = rozwój. |
|
Trzeba wzmóc temP0 wygaszania mpk.Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Więcej aut, mniej plebsowozów = rozwój. |
|
Otwórz okno to nie będziesz czuł smrodu trollerski frajerze.Też czujecie na forum ten charakterystyczny smród przepoconej ruskiej onucy? Płatny troll rozpoczął środowy dyżur.Tak to wina miasta. Taką politykę prowadzi prezydent Żuk. Buduje się miejskie autostrady i jednoczeście ograniczana jest komunikacja miejska, więc nic dziwnego, że ludzie przesiadają się do samochodów.Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Ale o co chodzi? Nie ma parkingów ŹLE, jest wymóg 30 dodatkowych ogólnodostępnych miejsc parkingowych też ŹLE. To wina miasta że teraz w każdej rodzinie są 2 samochody? |
|
Jak ktoś ma czekać godzinę na autobus, który potem stoi w korkach to nic dziwnego, że korzysta z samochodu."Nawet 17-metrowe" - ho ho, toż to istne drapacze chmur! :)) W samej budowie bloków nie byłoby nic złego, gdyby te nowe osiedla były projektowane dla ludzi, a nie dla samochodów. No ale lubelskie urzędasy najpierw projektują osiedla z myślą o samochodach - po których ciężko się poruszać pieszo, bo wiekszośc ciągów pieszych jest podporządkowana parkingom, "drogom serwisowym" i dojazdom na parkingi, a potem wielkie zdziwienie że ludzie 300 m do sklepu jeżdżą samochodem i zagracają każdy metr przestrzeni między budynkami.Bredzisz. Ludzie jeżdżą do sklepu czy podwożą dzieci do szkoły kilkaset metrów, bo stali się wygodniccy. |
|
Tak to wina miasta. Taką politykę prowadzi prezydent Żuk. Buduje się miejskie autostrady i jednoczeście ograniczana jest komunikacja miejska, więc nic dziwnego, że ludzie przesiadają się do samochodów.Takie wymogi odnoście minimalnej liczby miejsc postojowych, że wokół budynku, nie będzie nic poza parkingami. A i tak zaparkować nie będzie się dało. To jest jakiś dramat z polityką transportową miasta. Wygaszanie komunikacji miejskiej i budowa wszędzie hektarów parkingów. A i tak zaparkować nie ma a wszystkie chodniki dookoła zastawione.Ale o co chodzi? Nie ma parkingów ŹLE, jest wymóg 30 dodatkowych ogólnodostępnych miejsc parkingowych też ŹLE. To wina miasta że teraz w każdej rodzinie są 2 samochody? |
|
W tym miejscu 17-metrowe "akademiki" będą pasować jak pięść do nosa.
|
|
Prosta recepta na dewelo-rozwój: 1) udostępnić zaprzyjaźnionym geszefciarzom teren za friko w SSE, gdzie nie będą płacić podatków 2) Umożliwić im korzystną sprzedaż gruntu, na którym poprzednio kręcili geszeft, poprzez rozszerzenie pojęcia "aktywność gospodarcza" tak, żeby obejmowała "akademiki" 3) Wygasić protesty lokalnego "plebsu" 4) P0narzekać na niskie wpływy z podatków ("piss zabrał!!!")
|
|
Czy "będą bloki" to się jeszcze okaże. Wróbelki już coraz głośniej ćwierkają o zaległościach płatniczych dewelopków wobec wykonawców i o próbach wyskakiwania z banków ziemi.Na wiosnę poleje się krew. |
|
Miasto jest od tego żeby budować w nich osiedla, domy wielorodzinne i ulice, a że prawo pozwala ograniczać tereny zielone wokół i nie tworzyć wystarczającej ilości terenów rekreacyjnych i parków, to możemy podziękować władzy tego państwa, które zajmuje się płodami, seksem, religią i walką z samorządami zamiast funkcjonowaniem państwa.
Za komunikację miejską podziękujcie też władzy, która odebrała samorządom dochody i jeszcze przerzuciła na nie koszty za kolejne problemy z utrzymaniem miasta. Nic zatem nie poradzicie, że miasto w tej chwili wręcz MUSI sprzedawać grunty. Na razie macie jeszcze oświetlone ulice i działające szpitale.
Sfrustrowany ludu pissowski przełącz czasem kanał z narodowej tuby propagandowej, posłuchaj ekonomistów i bankowców - również zagranicznych, i pomyśl, że nie żyjesz w próżni, tylko w świecie, gdzie banki, ratingi, inflacją i długi przekładają się na realne życie. I uwierz - zamordowanie przedsiębiorczości (w tym deweloperski :)) skończy w końcu dobrobyt również beneficjentów obecnie panującego systemu.
Pozdrawiam
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|