Brawo . Każde pieniążki na inwestycje cieszą .
|
|
takie rzeczy się chwali
|
|
Żuk cwaniaczek zabierając pasy ruchu i zamieniając je w buspasy chce was na sile wyrzucić z samochodów. Bo wiadomo jak będzie mniej pasów to będą korki. Mam nadzieję, że tego oszusta już niedługo nie będzie.
|
|
Nie znam innego prezydenta, który tyle zrobił dla lublina, tyle pieniędzy zdobył. BRAWO ŻUK!
|
|
Dziękujemy Panie Prezydencie. To pańska zasługa, że Lublin rośnie w siłę i pięknieje :)
|
|
Przyjeżdżam do Lublina od lat i widzę zmiany. wszyscy tutaj chwalą obecnego prezydenta. Super, że tak się dzieje. Zmiany widać gołym okiem.
|
|
Te pieniądze już dawno były przyznane z automatu dla Lublina jako dużego miasta Polski Wschodniej. Teraz tylko podpisano umowę, ciekawe dlaczego akurat tetaz kiedy Żuk zgodził się na napływ uchodźców ?
|
|
Co ma piernik do wiatraka?
|
|
Po bezmyslnej przebudowie Placu Litewskiego szykuje się kolejna bezsensowna przebudowa skrzyżowania Alei Raclawickich z Sowińskiego bez budowy wiaduktu. Spowoduje to ogromne korki. Raclawickie są wysoko położone w stosunku do Sowińskiego i Poniatowskiego i z budową wiaduktu nie będzie problemu.
|
|
Super. Taki piękny Czechów, wolny od trolejbusowych linii nad głowamu i niemal wolny od korków bo nie było do tej pory niepotrzebnych sygnalizacji...i to wszystko chcą nam zniszczyć w imię "rozwoju".
|
|
Przyjdzie jeszcze lepszy racjonalizator z nowym przybocznym piewcą sukcesów inaczej o nazwisku Szklaneczka |
|
Bardziej niż nowe linie trolejbusowe przydałoby sie rozbudować kolej aglomeracyjną z wykorzystaniem istniejących nieczynnych bocznic kolejowych. Tak się dzieje we wszystkich miastach tylko nie w Lublinie. ????
|
|
I co Unia zla? Czekam na wpisy trolow pislamu:)
|
|
położenie linii kolejowych w Lublinie jest takie, że kolej miejska nie ma sensu, natomiast trzeba rozbudowywać ofertę kolei dojazdowych do Lublina z wszelkich możliwych kierunków, ale to już tylko do pewnego stopnia jest w gestii miasta.... |
|
ale bzdury, budowa buspasów wynika z tego że unia krzywo patrzy na rozbudowę dróg pod komunikację indywidualną (i słusznie), więc władze Lublina wymyśliły sobie taki wytrych, żeby pod pozorem inwestycji w transport zbiorowy rozbudowywać układ drogowy (buspasy, które za pare lat po zakońceniu okresu trwałości projektu można zlikwidować). W innych miastach środki na poprawę komunikacji są faktycznie wydawane na transport publiczny - Olsztyn dopiero co uruchomił pierwsze linie tramwajowe i będzie teraz rozbudowywał system o kolejne. I tam mieszańcy rzeczywiście zyskali nowy, wydajny środek transportu. U nas cała kasa pójdzie w kilka remontów ulic z buspasami, zwyczajną wymianę taboru autobusowego i trolejbusowego na nowszy i być może na jakiś kolejny "genialny" system zarządzania ruchem. Czyli kasa będzie przejedzona na bieżące potrzeby, bez wprowadzania żadnej nowej jakości komunikacji :( |
|
a była szansa w tej perspektywie unijnej wprowadzić tramwaje jak to zrobili w Olsztynie, tymczasem cała kasa na transport pójdzie w remont paru ulic i wymianę autobusów na nowsze ehhh
|
|
A zrozum może gląbie w końcu że ukształtowanie i gęsta zabudowa Lublina wyklucza tramwaje w pełni urzytkowe.Chiał byś pewnie takie popierdułki na trybach jak w Sanfrancisco? |
|
Anonimowy kretynie, zrozum moze w koncu ze da sie tak zaprojektowac linie zeby uniknac najwiekszych spadkow terenu, budujac np estakady w pojedynczych miejscach. W calym miescie jest kilkadziesiat a moze i kilkaset wiaduktow drogowych, to zrobienie kilku pod tramwaj nie robiloby problemu |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|