Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brawo . Każde pieniążki na inwestycje cieszą .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
takie rzeczy się chwali
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk cwaniaczek zabierając pasy ruchu i zamieniając je w buspasy chce was na sile wyrzucić z samochodów. Bo wiadomo jak będzie mniej pasów to będą korki. Mam nadzieję, że tego oszusta już niedługo nie będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie znam innego prezydenta, który tyle zrobił dla lublina, tyle pieniędzy zdobył. BRAWO ŻUK!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziękujemy Panie Prezydencie. To pańska zasługa, że Lublin rośnie w siłę i pięknieje :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyjeżdżam do Lublina od lat i widzę zmiany. wszyscy tutaj chwalą obecnego prezydenta. Super, że tak się dzieje. Zmiany widać gołym okiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te pieniądze już dawno były przyznane z automatu dla Lublina jako dużego miasta Polski Wschodniej. Teraz tylko podpisano umowę, ciekawe dlaczego akurat tetaz kiedy Żuk zgodził się na napływ uchodźców ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co ma piernik do wiatraka?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po bezmyslnej przebudowie Placu Litewskiego szykuje się kolejna bezsensowna przebudowa skrzyżowania Alei Raclawickich z Sowińskiego bez budowy wiaduktu. Spowoduje to ogromne korki. Raclawickie są wysoko położone w stosunku do Sowińskiego i Poniatowskiego i z budową wiaduktu nie będzie problemu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super. Taki piękny Czechów, wolny od trolejbusowych linii nad głowamu i niemal wolny od korków bo nie było do tej pory niepotrzebnych sygnalizacji...i to wszystko chcą nam zniszczyć w imię "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Żuk cwaniaczek zabierając pasy ruchu i zamieniając je w buspasy chce was na sile wyrzucić z samochodów. Bo wiadomo jak będzie mniej pasów to będą korki. Mam nadzieję, że tego oszusta już niedługo nie będzie.
 Przyjdzie jeszcze lepszy racjonalizator z nowym przybocznym piewcą sukcesów inaczej o nazwisku Szklaneczka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardziej niż nowe linie trolejbusowe przydałoby sie rozbudować kolej aglomeracyjną z wykorzystaniem istniejących nieczynnych bocznic kolejowych. Tak się dzieje we wszystkich miastach tylko nie w Lublinie. ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co Unia zla? Czekam na wpisy trolow pislamu:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Bardziej niż nowe linie trolejbusowe przydałoby sie rozbudować kolej aglomeracyjną z wykorzystaniem istniejących nieczynnych bocznic kolejowych. Tak się dzieje we wszystkich miastach tylko nie w Lublinie. ????
  położenie linii kolejowych w Lublinie jest takie, że kolej miejska nie ma sensu, natomiast trzeba rozbudowywać ofertę kolei dojazdowych do Lublina z wszelkich możliwych kierunków, ale to już tylko do pewnego stopnia jest w gestii miasta....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Żuk cwaniaczek zabierając pasy ruchu i zamieniając je w buspasy chce was na sile wyrzucić z samochodów. Bo wiadomo jak będzie mniej pasów to będą korki. Mam nadzieję, że tego oszusta już niedługo nie będzie.
ale bzdury, budowa buspasów wynika z tego że unia krzywo patrzy na rozbudowę dróg pod komunikację indywidualną (i słusznie), więc władze Lublina wymyśliły sobie taki wytrych, żeby pod pozorem inwestycji w transport zbiorowy rozbudowywać układ drogowy (buspasy, które za pare lat po zakońceniu okresu trwałości projektu można zlikwidować).                                                                        W innych miastach środki na poprawę komunikacji są faktycznie wydawane na transport publiczny - Olsztyn dopiero co uruchomił pierwsze linie tramwajowe i będzie teraz rozbudowywał system o kolejne. I tam mieszańcy rzeczywiście zyskali nowy, wydajny środek transportu. U nas cała kasa pójdzie w kilka remontów ulic z buspasami, zwyczajną wymianę taboru autobusowego i trolejbusowego na nowszy i być może na jakiś kolejny "genialny" system zarządzania ruchem. Czyli kasa będzie przejedzona na bieżące potrzeby, bez wprowadzania żadnej nowej jakości komunikacji :(  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a była szansa w tej perspektywie unijnej wprowadzić tramwaje jak to zrobili w Olsztynie, tymczasem cała kasa na transport pójdzie w remont paru ulic i wymianę autobusów na nowsze ehhh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
a była szansa w tej perspektywie unijnej wprowadzić tramwaje jak to zrobili w Olsztynie, tymczasem cała kasa na transport pójdzie w remont paru ulic i wymianę autobusów na nowsze ehhh
 A zrozum może gląbie w końcu że ukształtowanie i gęsta zabudowa  Lublina wyklucza tramwaje w pełni urzytkowe.Chiał byś pewnie takie popierdułki na trybach jak w Sanfrancisco?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Demi napisał:
undefined napisał:
a była szansa w tej perspektywie unijnej wprowadzić tramwaje jak to zrobili w Olsztynie, tymczasem cała kasa na transport pójdzie w remont paru ulic i wymianę autobusów na nowsze ehhh
A zrozum może gląbie w końcu że ukształtowanie i gęsta zabudowa  Lublina wyklucza tramwaje w pełni urzytkowe.Chiał byś pewnie takie popierdułki na trybach jak w Sanfrancisco?
  Anonimowy kretynie, zrozum moze w koncu ze da sie tak zaprojektowac linie zeby uniknac najwiekszych spadkow terenu, budujac np estakady w pojedynczych miejscach. W calym miescie jest kilkadziesiat a moze i kilkaset wiaduktow drogowych, to zrobienie kilku pod tramwaj nie robiloby problemu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...