Parkingi. Jakoś mnie to nie dziwi. W tym mieście nie buduje się nic poza parkingami. A paradoks polega na tym, że im więcej parkingów - tym trudniej zaparkować. Bo samochodów przybywa szybciej niż miejsc postojowych.
|
|
Parkingi. Jakoś mnie to nie dziwi. W tym mieście nie buduje się nic poza parkingami. A paradoks polega na tym, że im więcej parkingów - tym trudniej zaparkować. Bo samochodów przybywa szybciej niż miejsc postojowych.No jeszcze powstają "akademiki" tzn. powstawały do niedawna. |
|
Już frustraci przeciwni rozwojowi Lublina się obudzili...
|
|
Parkingi. Jakoś mnie to nie dziwi. W tym mieście nie buduje się nic poza parkingami. A paradoks polega na tym, że im więcej parkingów - tym trudniej zaparkować. Bo samochodów przybywa szybciej niż miejsc postojowych.No jakoś ludzie muszą poruszać się po tym mieście. Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów. |
|
Już frustraci przeciwni rozwojowi Lublina się obudzili...Już żukowy piesek-trollik wylazł ze swojej budy. |
|
Operator dwóch pedałów i idiota monisia nic nowego przecież nie napisali . Jeden anyty samochodziarz , a drugi wszystko zrobi aby połączyć i zdeprawować Żuka . To ich cel życiowy .
|
|
"Już frustraci przeciwni rozwojowi Lublina się obudzili..." - ładny rozwód dla miasta. Hektary parkingów.
|
|
" No jakoś ludzie muszą poruszać się po tym mieście. Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów." - no właśnie. Dokąłdnie. O tym samym mówimy. Czyli rozwiązaniem sytuacji jest to by każdy poruszał się po mieście własnym samochodem. Ale wtedy potrzeba jakieś 80% powierzchni Lublina pokryć parkingami.
|
|
"Jeden anyty samochodziarz" - dlaczego antysamochodziarz? Też poruszam się samochodem. Ale to nie jest powód by pół miasta zamienić w parkingi.
|
|
"Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów." - to skoro monunikacja miejsca jest beznadziejna, to należy ją usprawniać, a nie budować parkingi dla prywatnych samochodów. Ile trwa wyjazd Diamentową? Kolejny parking to kolejne samochody i jeszcze większe korki.
|
|
Na starych osiedlach zawsze było wydzielane sporo miejsca pod prakingi, i do tej pory łatwiej w nich o parkowanie. A nie oszukujmy się Herberta-Zemborzycka to nie jest jakieś centrum miasta, parkingi jak najbardziej wskazane.
|
|
"Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów." - to skoro monunikacja miejsca jest beznadziejna, to należy ją usprawniać, a nie budować parkingi dla prywatnych samochodów. Ile trwa wyjazd Diamentową? Kolejny parking to kolejne samochody i jeszcze większe korki.Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami. Trzeba było nie głosować na Żuka to byś teraz nie wylewał swoich frustracji na tym forum. |
|
Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życie
|
|
Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życieTaka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami. |
|
Niektórym trzeba chyba powtarzać do skutku, bo umiejętność czytania ze zrozumieniem kuleje: " W EFEKCIE UWAG MIESZKAŃCÓW, po pierwszym wyłożeniu projektu planu zwiększono obszar, na którym dopuszczono realizację parkingów w ramach terenu zieleni izolacyjnej"Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życieTaka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami. |
|
Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami.Niektórym trzeba chyba powtarzać do skutku, bo umiejętność czytania ze zrozumieniem kuleje: " W EFEKCIE UWAG MIESZKAŃCÓW, po pierwszym wyłożeniu projektu planu zwiększono obszar, na którym dopuszczono realizację parkingów w ramach terenu zieleni izolacyjnej"Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życieTaka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami. |
|
Budować i nie słuchać frustratów. Ta droga od dawna była w planach i jest potrzebna.
|
|
Dzieciaku, Ty w życiu widziałeś autostradę?Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życieTaka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami. |
|
Skoro zaplanowana jest i pętla autobusowa i parkingi tzn, że jest jakaś równowaga. Dlaczego posiadacze samochodów mają być dyskryminowani? Nie każdy pracuje w mieście by móc dojechać autobusem, tak jak nie każdy jeździ rowerem i ma czas na pisanie niby "proekologicznych" komentarzy.
|
|
Skoro zaplanowana jest i pętla autobusowa i parkingi tzn, że jest jakaś równowaga. Dlaczego posiadacze samochodów mają być dyskryminowani? Nie każdy pracuje w mieście by móc dojechać autobusem, tak jak nie każdy jeździ rowerem i ma czas na pisanie niby "proekologicznych" komentarzy.To, że jest planowana pętla to nie znaczy, że powstanie, a nawet jak wybudują to nie wiadomo czy będzie wykorzystywana. Zrobiono w Lublinie węzły przesiadkowe z których prawie nikt nie korzysta. Wybudowano zatoki przystankowe, na których nie zatrzymuje się żaden autobus. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|