Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Druty trakcji trolejbusowej zwisały nad ulicą. Uderzyły w nie samochody

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 26 maja 2019 r. o 14:24 Powrót do artykułu
Chwała owadu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co winien owad że ktoś spaprał swoją robotę z pretensjami proszę uderzyć do ZTM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To winny, że inwestuje w to drogie, przestarzałe i szpecące miasto badziewie zamiast tupnąć nogą i skupić się na tańszym, szybszym i ekologicznym transporcie autobusowym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkim oponentom trakcji trolejbusowej i trolejbusów w Lublinie chciałbym przypomnieć, że trolejbus w przeciwieństwie do autobusów elektrycznych jest sprawdzonym środkiem transportu publicznego. Jest zdecydowanie prostszy w obsłudze i zdecydowanie najtańszy tzw wozokilometr. Trolejbusy jeżdzą w wielu miastach na świecie. Kolejnym argumentem na korzyć trolejbusów w Lublinie jest ukształtowanie terenu liczne podjazdu pod wzniesienia (Lubartowska, Droga Męczenników Majdanka, Józefa Piłsudskiego, Nadbystrzycka). Kto w dzieciństwie bawił się samochodzikami na baterie (a nie Amiga lub Commmodore) ten wie że na podjazdy pod wzniesienia zużywa się o wiele więcej energii, która w przypadku autobusów jest magazynowana w ciężkich akumulatorach i których pojemność jest ograniczona. W przypadku trolejbusu ten problem nie występuje. Na plus dla trolejbusów należy wspomnieć o atrakcji turystycznej. Każdy dziś lata samolotem i jeździ samochodem a trolejbusem ? Trakcja trolejbusowa jest bo musi być, ale z nią jest tak jak z sufitem w hipermarkecie tzn czy ktos z was będąc w min podnosi głowę do góry aby zobaczyć co jest nad nim? czy tylko patrzycie przed siebie ? A nawet i ona (tzn trakcja trolejbusowa) potrafi być piękna i natchnać artystów np Marka Andrzejweskiego w "Trolejbusowym batyskafie"- polecam :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Farmazon
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten co chwali tak te kilometey niech powie ile kosztuje wozokilometr uwzgledniajacy budowe i utrzymanie infrastruktury zasilajacej Budowa slupow trakcyjnych w poblizu skrzyzowan zaslaniajacych / utrudniajacych wlaczenie sie do ruchu O atrakcyjnosci wizualnej takiego rozwiazanja jak siec trakcyjna nie mowie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla miasta wielkosci Lublina to powinien być tramwaj, a trolejbusy oddac do Chełma
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przypominam tym co nie pamiętają a tym co nie wiedzą to informuję, że trolejbusy w Lublinie jeżdżą już od lat 50-60 XX wieku i jak do tąd sprawdza się ten rodzaj komunikacji. Ty bardziej trzeba utrzymać trolejbusy że, tylko trzy miasta mają ten środek komunikacji a mianowicie Tychy, Gdynia i Lublin. Ja bym chciała żeby na osiedle Botanik jeździły
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przypominam tym co nie pamiętają a tym co nie wiedzą to informuję, że trolejbusy w Lublinie jeżdżą już od lat 50-60 XX wieku i jak do tąd sprawdza się ten rodzaj komunikacji. Ty bardziej trzeba utrzymać trolejbusy  że, tylko trzy miasta mają ten środek komunikacji a mianowicie Tychy, Gdynia i Lublin. Ja bym chciała żeby na osiedle Botanik jeździły
 czyli od niedawna jeżdżą, komunikacja miejska w Lublinie jest dużo starsza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...