W Lublinie nikt nie zastanawia się nad tym jak wkomponować drzewa w planowane inwestycje, a jedynie idzie po najmniejszej linii oporu - wyciąć wszystko, a potem zmienić nazwę ulicy z Lipowej, na Asfaltową. Po co te wysepki? Po co buspasy? Widział tam ktoś stojące godzinami autobusy w korkach? To samo dot. Racławickich. Zamiast po prostu położyć nowy asfalt, to robi się wycinkę i daje ludziom tego, czego nie potrzebują. To samo z kwiatami. I co z tego, że w Lublinie nastawiacie donic z kwiatami? To nie drzewa. Nie wpływają na wilgotność powietrza, nie dają ptakom miejsc do życia, nie zabierają kurz, nie dają latem cienia, ani nie wpływają na odczucia temp. w lecie.
Podziwiam tych ludzi, że w czasach kiedy nikomu się nic nie chce, oni potrafią walczyć o zieleń w mieście.
|
|
Trzeba mieć nadzieję, że radni nie zapomną o wycinkach bez pozwolenia drzew dokonanych w Górkach Czechowskich.
|
|
Only with us private loans with the lowest interest rates on the market! With our help you can do all the formalities without leaving your home. At 3%, you can get a loan in every situation.
You can apply for up to 100,000 people and 50,000,000 as a cooperating body or company. Our services are real and well documented for legal purposes.
If you need a loan, contact us today
anthonydavid1121@gmail.com
|
|
W Lublinie nikt nie zastanawia się nad tym jak wkomponować drzewa w planowane inwestycje, a jedynie idzie po najmniejszej linii oporu - wyciąć wszystko, a potem zmienić nazwę ulicy z Lipowej, na Asfaltową. Po co te wysepki? Po co buspasy? Widział tam ktoś stojące godzinami autobusy w korkach? To samo dot. Racławickich. Zamiast po prostu położyć nowy asfalt, to robi się wycinkę i daje ludziom tego, czego nie potrzebują. To samo z kwiatami. I co z tego, że w Lublinie nastawiacie donic z kwiatami? To nie drzewa. Nie wpływają na wilgotność powietrza, nie dają ptakom miejsc do życia, nie zabierają kurz, nie dają latem cienia, ani nie wpływają na odczucia temp. w lecie. Podziwiam tych ludzi, że w czasach kiedy nikomu się nic nie chce, oni potrafią walczyć o zieleń w mieście.Co tu jest do podziwiania? Mieszkańcy Lipowej dali się omamić grupce aktywistów, która wmawia wszystkim dookoła, że może być zielono i bez korków. W końcu Lipowa jest tak szeroka, że zmieszczą się i buspasy i ścieżki rowerowe i chodniki i jeszcze szpalery drzew, nie będzie żadnych korków a autobusy będą gnać przed siebie jak TGV. Wystarczy wymienić nawierzchnię, nic nie poszerzać, jakie to proste. Czemu nikt inny na to nie wpadł? Wiem! Dlatego, że animatorzy kultury z Lubelskiego Ruchu Miejskiego znają się lepiej na takich tematach niż jakieś tam doświadczone iżyniery po politechnikach, które na inwestycjach drogowych zjadły zęby. Słuchajmy animatorów kultury z Lubelskiego Ruchu Miejskiego, oni najlepiej wiedzą jak zrobić żeby wszystkim dogodzić! Pietrasiewicz na prezydenta, Długosz na inżyniera ruchu! |
|
|
|
Wyspa azylu (azyl dla pieszych) – wysepka na środku jezdni, wybudowana w celu ułatwienia pieszym bezpiecznego przekraczania ulicy.
Umieszczenie wyspy azylu umożliwia pieszym przekraczanie jezdni etapami. Ułatwia obserwowanie drogi (pieszy musi obserwować tylko jeden kierunek, z którego nadjeżdżają pojazdy). Wyspy azylu stosuje się nie tylko ze względu na ułatwienia dla pieszych. Zawężenie jezdni (czasem jedynie optyczne) w obrębie wyspy powoduje zmniejszenie prędkości przez kierujących, a wyspa utrudnia wyprzedzanie. Stosowanie wysp jest zalecane w celu uspokojenia ruchu na wszystkich drogach, na których ruch dwukierunkowy odbywa się na jednej jezdni, a obowiązkowe na dwukierunkowych jezdniach z czterema lub więcej pasami ruchu[1].
Dz.U.2016.0.124 t.j. - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
9. Na przejściu dla pieszych powinna być umieszczona wyspa dzieląca jezdnię ograniczona krawężnikami o szerokości nie mniejszej niż 2,0 m, w szczególności:
1) na jezdni dwukierunkowej między skrzyżowaniami, o liczbie pasów co najmniej 4;
"powinna być umieszczona w szczególności:" To jest dość jasny i klarowny zwrot. Wysepka musi powstać na jezdni z 4 pasami. Nie rozumiem radnego Nowaka, szuka kwadratowych jaj.
|
|
Wyspa azylu (azyl dla pieszych) – wysepka na środku jezdni, wybudowana w celu ułatwienia pieszym bezpiecznego przekraczania ulicy. Umieszczenie wyspy azylu umożliwia pieszym przekraczanie jezdni etapami. Ułatwia obserwowanie drogi (pieszy musi obserwować tylko jeden kierunek, z którego nadjeżdżają pojazdy). Wyspy azylu stosuje się nie tylko ze względu na ułatwienia dla pieszych. Zawężenie jezdni (czasem jedynie optyczne) w obrębie wyspy powoduje zmniejszenie prędkości przez kierujących, a wyspa utrudnia wyprzedzanie. Stosowanie wysp jest zalecane w celu uspokojenia ruchu na wszystkich drogach, na których ruch dwukierunkowy odbywa się na jednej jezdni, a obowiązkowe na dwukierunkowych jezdniach z czterema lub więcej pasami ruchu[1]. Dz.U.2016.0.124 t.j. - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie 9. Na przejściu dla pieszych powinna być umieszczona wyspa dzieląca jezdnię ograniczona krawężnikami o szerokości nie mniejszej niż 2,0 m, w szczególności: 1) na jezdni dwukierunkowej między skrzyżowaniami, o liczbie pasów co najmniej 4; "powinna być umieszczona w szczególności:" To jest dość jasny i klarowny zwrot. Wysepka musi powstać na jezdni z 4 pasami. Nie rozumiem radnego Nowaka, szuka kwadratowych jaj.Sprawa wydaje się jasna. Radny Gawryszczak opowiada takie dyrdymały, że robi się słabo od samego czytania. Plecie co Mu ślina na język przyniesie. A to wszystko chyba tylko po to, żeby się podlizać grupce okolicznych mieszkańców. Ekspert od wysepek he he. |
|
Ilu przechodniów zginęło na przejściu przy którym stoi Krzyś? Ta troska o przechodniów to jeden wielki PIĆ. Nowy przykład tej troski to pozwolenie na lokalizację budynku przy Dolnej 3 Maja 2 m od jezdni, bardzo ruchliwej, z dużym spadkiem i lukami - przy poślizgu, samochod zatrzyma się na ścianie tego budynku. Inny przykład "stosowania się" do PRAWA BUDOWLANEGO to pochylenia przed CSK, na takiej pochyleni nie mogą przebywać postronni przechodnie, taką informację prezydenta Żuka posiadam. I co, czy Prezydent egzekwuje ten zakaz? Nie, ani na co dzień, ani w czasie zgromadzeń, które często na tym placu się odbywają.
|
|
Twoja impertynencja próbuje przesłonić fakty, a pośród nich stałe komunikaty o problemach z przejezdnością w Lublinie przez takie ulice jak: "Ulice na których najczęściej tworzą się korki to Okopowa, Kołłątaja i Zesłańców Sybiru. Korki notorycznie tworzą się także na ul. Wolskiej, ul. Narutowicza oraz ul. Głębokiej. Przeszkody w postaci korków napotkamy również na ulicy Sowińskiego i ulicy 3 Maja. Postoimy również w alei Tysiąclecia od Ronda Dmowskiego do skrzyżowania z Lubartowską".W Lublinie nikt nie zastanawia się nad tym jak wkomponować drzewa w planowane inwestycje, a jedynie idzie po najmniejszej linii oporu - wyciąć wszystko, a potem zmienić nazwę ulicy z Lipowej, na Asfaltową. Po co te wysepki? Po co buspasy? Widział tam ktoś stojące godzinami autobusy w korkach? To samo dot. Racławickich. Zamiast po prostu położyć nowy asfalt, to robi się wycinkę i daje ludziom tego, czego nie potrzebują. To samo z kwiatami. I co z tego, że w Lublinie nastawiacie donic z kwiatami? To nie drzewa. Nie wpływają na wilgotność powietrza, nie dają ptakom miejsc do życia, nie zabierają kurz, nie dają latem cienia, ani nie wpływają na odczucia temp. w lecie. Podziwiam tych ludzi, że w czasach kiedy nikomu się nic nie chce, oni potrafią walczyć o zieleń w mieście.Co tu jest do podziwiania? Mieszkańcy Lipowej dali się omamić grupce aktywistów, która wmawia wszystkim dookoła, że może być zielono i bez korków. W końcu Lipowa jest tak szeroka, że zmieszczą się i buspasy i ścieżki rowerowe i chodniki i jeszcze szpalery drzew, nie będzie żadnych korków a autobusy będą gnać przed siebie jak TGV. Wystarczy wymienić nawierzchnię, nic nie poszerzać, jakie to proste. Czemu nikt inny na to nie wpadł? Wiem! Dlatego, że animatorzy kultury z Lubelskiego Ruchu Miejskiego znają się lepiej na takich tematach niż jakieś tam doświadczone iżyniery po politechnikach, które na inwestycjach drogowych zjadły zęby. Słuchajmy animatorów kultury z Lubelskiego Ruchu Miejskiego, oni najlepiej wiedzą jak zrobić żeby wszystkim dogodzić! Pietrasiewicz na prezydenta, Długosz na inżyniera ruchu! |
|
Trzeba zadać sobie pytanie-po co komu wysepka na jezdni o szerokości 10 metrów w dodatku w obrębie skrzyżowania z sygnalizatorami? Czy ta wysepka o szerokości 1 metra zagwarantuje komuś bezpieczeństwo przez szaleńcami za kierownicą aut i motocykli? Taka wysepka to dodatkowe krawężniki a więc bariera dla niepełnosprawnych no i dodatkowe koszty przebudowy jezdni .Przerób się liczy, a więc idące za tym koszty inwestycji! |
|
Trzeba zadać sobie pytanie-po co komu wysepka na jezdni o szerokości 10 metrów w dodatku w obrębie skrzyżowania z sygnalizatorami? Czy ta wysepka o szerokości 1 metra zagwarantuje komuś bezpieczeństwo przez szaleńcami za kierownicą aut i motocykli? Taka wysepka to dodatkowe krawężniki a więc bariera dla niepełnosprawnych no i dodatkowe koszty przebudowy jezdni .Dobre pytanie które należałoby zadać ustawodawcy który takie przepisy uchwalił |
|
Projektanci i popierający wysepki na przejściach przez Lipowej w rejonie Plazy nie obserwowali tych przejść. W szczycie, przy czerwonym świetle dla przechodzących, zbiera się spory tłum, który rusza przez przejście przy zielonym. I zdrowy rozsądek podpowiada, że należy zrobić wszystko by ten tłum przeszedł możliwie jak najszybciej. Pomysł dzielenia tego przejścia na dwa etapy to głupota, wystawianie na zagrożenia ludzi (zwłaszcza w zimie i przy opadach) którzy na takiej wysepce mieliby oczekiwać na kolejny etap przejścia. Pójdźcie i obserwujcie!
|
|
Myślę, że organa ścigania powiadomiono już o naruszeniu dóbr funkcjonariuszy publicznych, którzy zapominają, że poza prawami mają obowiązki. Proszę się liczyć w niedługim w czasie z wezwaniem na przesłuchanie, bo w Lublinie nie tylko czci się rocznice, a również praktykuje do nich podstawy... |
|
STOP WYCINCE!!!! Co za poroniony geniusz to wymyślił? Takie szlachetne drzewa, od lat nikomu nie przeszkadzały, to teraz jakichś idiota się do nich dobrał. Może wszystko zalać betonem i asfaltem, co?! STOP WYCINCE!!!!!!
|
|
Ciekawe czy ratusz przewiduje tez zmiane nazwe z ulicy Lipowa na Betonowa
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|