Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Najpierw "odkryli" zbiorniki, które od dziesiątek lat były wkopane w ziemię i użytkowane, tylko projektanci je cudownie przeoczyli. Teraz, zapewne jakiś antyratuszowy troll, zmaterializował nocą ruderę po smażalni, która "umknęła" projektantom. Czy projektanci tego cudu choć raz widzieli na własne oczy teren, na którym zaprojektowali dworzec??? Dlaczego mamy płacić błędy za nieudaczników z biura projektowego i ratuszowych dyletantów??? Te wszystkie "roboty dodatkowe" wyglądają jakby z celowo "zapomniano" o nich w projekcie, dzięki czemu mamiono nas cudem architektury za niewielkie pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie było w Lublinie inwestycji w której nie dopłacano by Budimex lub przedłużano termin. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie było w Lublinie inwestycji w której nie dopłacano by Budimex lub przedłużano termin.
 Tak działa budimex. Dział analiz i roszczeń mają opracowany do perfekcji. Tanio wygrywają, potem robotami dodatkowymi odbijają sobie z nawiązką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ubogacacz z Jakubowic w ogóle się już nie krępuje. Xuj z K0ntraktem - K0lesie muszą wyjść na swoje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw "odkryli" zbiorniki, które od dziesiątek lat były wkopane w ziemię i użytkowane, tylko projektanci je cudownie przeoczyli. Teraz, zapewne jakiś antyratuszowy troll, zmaterializował nocą ruderę po smażalni, która "umknęła" projektantom. Czy projektanci tego cudu choć raz widzieli na własne oczy teren, na którym zaprojektowali dworzec??? Dlaczego mamy płacić błędy za nieudaczników z biura projektowego i ratuszowych dyletantów??? Te wszystkie "roboty dodatkowe" wyglądają jakby z celowo "zapomniano" o nich w projekcie, dzięki czemu mamiono nas cudem architektury za niewielkie pieniądze.
 " Przedstawioną przez wykonawcę argumentację uznajemy za zasadną, ponieważ okoliczności związane z realizacją robót dodatkowych były niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowywania dokumentacji projektowej."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skandal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak dla przypomnienia: raven86 / 17 grudnia 2020 r. o 18:20 Taka metoda. Cena dumpingowa poniżej kosztów na dzień złożenia, a odbice na robotach dodatkowych. rozwiń raven86 / 17 grudnia 2020 r. o 18:17 Macie racje - za 1,5 roku nie poznamy tego miejsca, bo okaże się że "nie dało się go wykonać" zgodnie z projektem i wizualizacją a jeszcze będzie dopłata:) Ciekawe na co zmienią samoodśnieżające się panele fotowoltaiczne? Można robić już printscreena. ***s://***dziennikwschodni.pl/lublin/lublin-jest-zgoda-na-kontrakt-na-budowe-dworca-autobusowego,n,1000280381.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi, że Strabag byłby tańszy...Bo nie mają aż tak dobrego działu prawnego jak Budimex.  Budimex S.A. ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa 231 471 240,00 zł 60 miesięcy + 43 000 000,00  Strabag Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków 246 904 031,17 zł 60 miesięcy ***s://zdmlublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/193476/budowa-zintegrowanego-centrum-komunikacyjnego-zck-dla-lubelskiego-obszaru-funkcjonalnego-lof-zadania-nr-1-3-oraz-4 Ciekawe te zapisy z umowy "Strony dopuszczają możliwość zmiany zakresu robót budowlanych w miejsce robót przewidzianych w niniejszej umowie, pod warunkiem braku podwyższenia wynagrodzenia brutto " .  A tu w praktyce Budimex stosuje materiały zamienne i dają mu dopłatę. ^^
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakoś nie widzę nikogo, kto zadałby pytanie: a co wspólnego z budową Dworca Metropolitalnego ma stara smażalnie zlokalizowana niemalże na rogu Pocztowej i Kunickiego? Przecież Dworzec powstaje dobrych 250 metrów dalej, kompletnie po drugiej stronie ul. Pocztowej, jeszcze za Placem Dworcowym, w trójkącie ulic Dworcowa-Młyńska-Gazowa. Czy redaktor Smaga pomylił obiekty, czy napisał coś po to, by wywołać ferment, a antyŻukowe trolle podchwyciły temat kompletnie bezrefleksyjnie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie było w Lublinie inwestycji w której nie dopłacano by Budimex lub przedłużano termin.
Tak działa budimex. Dział analiz i roszczeń mają opracowany do perfekcji. Tanio wygrywają, potem robotami dodatkowymi odbijają sobie z nawiązką.
 Chyba raczej chodziło Ci o Dział K0lesiowania się z ubogacaczami z "samorządów".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież już dzieci w przedszkolu wiedzą że te wszystkie przetargi to jest jedna wielka ściema Jedni oferują koszty które zostaną zaakceptowane przez drugich ale i tak w trakcie realizacji projektu cena podskoczy o 50-70%
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No no myślę że rozbiórka tego budynku po dawnej smażalni ryb może około 10milonow kosztować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teoretycznie ma Jest budowa ? No to zamiast ogłaszać dodatkowy przetarg na zburzenie smażalni można firmie sypnąć trochę dodatkowego grosza ( oczywiście nie małego) wykonawca wyśle buldożera i załatwi sprawę a kasę zaksięguje jako nie przewidziany problem przy budowie dworca a kto to sprawdzi że tak nie jest
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pieniędzy na podwyżki nie ma a ludzie mają zejść na ziemię. To są jaja. Niech płaci ten co inwentaryzował a nie mieszkańcy. Prezydent odkleił się od rzeczywistości
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale dudu wam wyjaśnił że: "No, proszę państwa, no, ceny rosną. Tak, ceny, proszę państwa, rosną. Ja sobie zdaję z tego sprawę, że ceny rosną. Ale musicie mieć państwo świadomość, że jak rosną wynagrodzenia, to niestety rosną też i ceny".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W prywatnej firmie za takie coś leci szef projektu z roboty, a w lubelskim Folwarku Bettla nagrody sobie wręczą za wykonanie najlepszego zwodu mieszkanca, za stosownaie ekonomii kreatywnej... Orvell by się nie powstydził.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt nie odkleił się od niczego, a rzeczywistość Posiada ,,własną". Betonoza i apartamentoza to jedynie słuszny kierunek dla gojów z Polin. W kwaterze głównej jedynie słuszna decyzja to więncej trocin i gipsu do chleba, bo stado hodowlane narzekliwe mocno. Apel do DW, komentarze powinny być tylko dla osób ,,pod krawatem", klyjent pod krawatem jest mniej awanturujący się..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lepiej dołożyć i aby dokończyli, aby w końcu był normalny zespół dworców w Lublinie. Nie oszukujmy się inflacja realna jest na poziomie ponad 25%, a nie jak podaje Gus 15%. Jeśli wykonawca zejdzie z budowy, będzie się to ciągnęło latami jak budowa A1.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pieniędzy na podwyżki nie ma a ludzie mają zejść na ziemię. To są jaja. Niech płaci ten co inwentaryzował a nie mieszkańcy. Prezydent odkleił się od rzeczywistości
 Na jakiej zasadzie odkleił? Inflacja to wina Żuka? A może to on odpowiada za wojnę na Ukrainie co się przekłada bezpośrednio np. na galopujące ceny stali? Odklejone od rzeczywistości to są niektóre komentarze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi, że Strabag byłby tańszy...Bo nie mają aż tak dobrego działu prawnego jak Budimex. Budimex S.A. ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa 231 471 240,00 zł 60 miesięcy + 43 000 000,00 Strabag Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków 246 904 031,17 zł 60 miesięcy ***s://zdmlublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/193476/budowa-zintegrowanego-centrum-komunikacyjnego-zck-dla-lubelskiego-obszaru-funkcjonalnego-lof-zadania-nr-1-3-oraz-4 Ciekawe te zapisy z umowy "Strony dopuszczają możliwość zmiany zakresu robót budowlanych w miejsce robót przewidzianych w niniejszej umowie, pod warunkiem braku podwyższenia wynagrodzenia brutto " . A tu w praktyce Budimex stosuje materiały zamienne i dają mu dopłatę. ^^
 Kompletna bzdura, Strabag wcale nie byłby tańszy, bo tak samo zażądałby dopłaty za odkopanie zbiorników i usuwanie starych sieci podziemnych należących do kolei, które nie były ujęte na żadnych mapach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...