Dla tego gorąco zachęcam do przesiadki do samochodu. Szybko, dor too dor, bez zbędnych komplikacji, myślenia, oglądania smutnych przepitych ludzi, w cieple, z radiem i co najfajniejsze - taniej i szybciej.
|
|
CZYLI BEZ ZARZUTU DZIAŁA JEDYNIE OPCJA NAJDROŻSZEGO BILETU ZA 4,20 ZŁ. TAK TRZYMAĆ!
ŚMIESZNE TE WSZYSTKIE TARYFY PRZYSTANKOWE, BO KTO JEŹDZI 2 LUB 3 PRZYSTANKI? A I TAK 2 ZŁOTE TRZEBA ZA TO ZABULIĆ. PODWYŻKA Z 3,20 NA 4,20 TO SKANDAL.
|
|
CZYLI BEZ ZARZUTU DZIAŁA JEDYNIE OPCJA NAJDROŻSZEGO BILETU ZA 4,20 ZŁ. TAK TRZYMAĆ! ŚMIESZNE TE WSZYSTKIE TARYFY PRZYSTANKOWE, BO KTO JEŹDZI 2 LUB 3 PRZYSTANKI? A I TAK 2 ZŁOTE TRZEBA ZA TO ZABULIĆ. PODWYŻKA Z 3,20 NA 4,20 TO SKANDAL.Podwyżka jest zrozumiała, bo tyle co sztucznie wzrosła płaca minimalna i cena paliwa w ostatnim czasie, jest zrozumiałe. Nie zrozumiała, głupia i przekombinowana jest taryfa biletowa, tak skonstruowana aby doić naiwnych pasażerów. |
|
Się zdecydujcie drodzy pasażerowie. Albo więcej połączeń, albo tańsze bilety.
|
|
Aplikacja jest ok, tylko trzeba ją jeszcze dopracować. I przede wszystkim usunąć wszelkie błędy. Pomysł z taryfą przystankową też uważam za trafiony. Jak ktoś nie chce z niej korzystać to przecież nie musi.
|
|
O tym skandalu trzeba poinformować instytucje nadzorujące wydawanie funduszy zewnętrznych (w tym unijnych), z których korzysta Gmina Lublin - poinformować, zanim wybuchnie skandal, zagrażający wizerunkowi Lublina.
|
|
O tym skandalu trzeba poinformować instytucje nadzorujące wydawanie funduszy zewnętrznych (w tym unijnych), z których korzysta Gmina Lublin - poinformować, zanim wybuchnie skandal, zagrażający wizerunkowi Lublina.Wariat, Wisła się pali! Nie strzelaj z armat do much, znaj proporcją mocium panie, jak pisał mistrz Aleksander hrabia Fredro. A w domu - wszyscy zdrowi? |
|
Się zdecydujcie drodzy pasażerowie. Albo więcej połączeń, albo tańsze bilety.coś w tym stylu : " Pan chciałbyś tak: mieć zimną wodę osobną , ciepłą osobno , szczelne rurki, kafelki, ***relki, kraniki, dywaniki. Chamstwo!" |
|
Się zdecydujcie drodzy pasażerowie. Albo więcej połączeń, albo tańsze bilety.To postój na Aleji Kraśnickiej na przystanku na autobus, to zobaczysz że busy do kraśnika czy Opola Lubelskiego mają większą częstotliwość... |
|
Trzeba było nie głosować na PiS. To by było i więcej połączeń i więcej inwestycji. A tak dupa, są tylko czysta i pińcet plusy.
|
|
No właśnie a czyja to zasługa? Z tego co pamiętam a pamięć mam dobrą większość polskich miast zaczęła ciąć rozkłady zaraz po tym gdy Pis wprowadził pierwsze zmiany w podatkach, które to uderzyły w budżety samorządów.Się zdecydujcie drodzy pasażerowie. Albo więcej połączeń, albo tańsze bilety.To postój na Aleji Kraśnickiej na przystanku na autobus, to zobaczysz że busy do kraśnika czy Opola Lubelskiego mają większą częstotliwość... |
|
Z artykułu wynika wniosek, że chełmski system jest zdecydowanie lepszy. "Nie dbasz o bagaż, nie dbasz o bilet", wsiadasz i jedziesz. Kolejne miasta dochodzą do wniosku, że pasienie wszelakiej maści operatorów systemów poboru opłat nie ma sensu. A swoją drogą ktoś wie ile z tych 4,20 zł za bilet zostaje w ZTM?
|
|
Z artykułu wynika wniosek, że chełmski system jest zdecydowanie lepszy. "Nie dbasz o bagaż, nie dbasz o bilet", wsiadasz i jedziesz. Kolejne miasta dochodzą do wniosku, że pasienie wszelakiej maści operatorów systemów poboru opłat nie ma sensu. A swoją drogą ktoś wie ile z tych 4,20 zł za bilet zostaje w ZTM?Dokładnie. Do tego koszt kontroli, druku biletów, utrzymania wiecznie niedziałających i wymagających ciągłych aktualizacji systemów IT, samo postawienie biletomatów i wymiana kasowników, koszty prądu do tych urządzeń... |
|
serio? to może odważę się tak dla przeciwwagi tym którym nie poszło - sciągnęłam apkę ze sklepu google, zarejestrowałam się w niej. doładowałam pormonetkę na 15 zł. wszystko poszło bez problemu. potem zarejestrowałam konto w portalu wpisałam ten sam numer tel na który mam zarejestrowaną apkę - wszystko jest, widać moje doładowanie. jeszcze biletu nie kupowałam - jutro test
|
|
Do końca roku z Kart Biletów Elektronicznych można korzystać jeszcze na starych zasadach, tzn. nie trzeba ich rejestrować w nowym systemie by móc dalej jeździć, stary system do końca roku działać ma równolegle z tym nowym( to jest tzw. okres przejściowy), a to oznacza nawet, że osoba, która pod koniec grudnia tego roku zdecyduje się na doładowanie KBE( nie będąc zarejestrowaną w nowym systemie) nawet na 5-miesięcy będzie to mogła uczynić w zwyczajnym kiosku jak to zazwyczaj robiła, a po doładowaniu KBE będzie ważna do końca upływu terminu ważności( tj. do końcówki maja 2022 roku). Po nowym roku zaś nowy system biletowy w pełni wejdzie w życie, KBE( wówczas by ją aktywować będzie potrzebna jej uprzednia rejestracja w nowym systemie) doładować będziemy mogli za pośrednictwem nowych biletomatów wolnostojących( w ilości 55 sztuk), rozlokowanych w bardziej popularnych miejscach publicznych albo drogą internetową. Po 1 Października: zlikwidowane zostały stare ceny biletów czasowych i przestały obowiązywać( tj. zniknął papierowy bilet normalny 3,20zł i ulgowy 1,60zł 30-minutowy uprawniający do przejazdu od momentu skasowania po całej trasie, a zastąpiły go dwa: - 15 minutowy 2,80zł normalny 1,40zł ulgowy oraz 40 minutowy 3,60zł normalny 1,80zł ulgowy, z tymże żaden z nich nie uprawnia od momentu skasowania do przejazdu po całej trasie, ten drugi tak na marginesie powinien, zwłaszcza, że kosztuje sporo, a ma długi okres czasowy), weszły nowe formy płacenia za bilety( obok rzecz jasna funkcjonującej metody tradycyjnej - bilety papierowe, za które płaci się gotówką) - aplikacje(płacenie smartfonem), taryfa przystankowa( check in/check out - przy użyciu karty bankowej, "płacisz tyle ile jedziesz") i wszedł( ale częściowo) system Lubika, to znaczy kto chce może już aktywować swoją dotychczasową KBE w nowym systemie a kto nie chce to może do końca roku na starych zasadach doładować swoją KBE na 30, 60 lub 150 dni i bilet będzie ważny do końca upływu jego terminu ważności( nawet po nowym roku). Po 1 Stycznia: nowy system wraz ze swoimi innowacjami w pełni się zakorzeni. Bilety czasowe zapewne nadal będzie można kupować w kioskach( obok możliwości kupna w biletomatach wolnostojących, bo nie wszystkie pojazdy mają biletomaty mobilne to raz a dwa są takie, które mają biletomaty ale nie obsługujące płatności gotówką, tj. nie można uzyskać papierowego biletu - na szczęście są to nieliczne przypadki, większość pojazdów posiada biletomaty mobilne przyjmujące płatności zarówno gotówką jak i kartą), natomiast zniknąć ma możliwość naładowania KBE w kiosku, zaś samo dalsze korzystanie z już posiadanej KBE będzie możliwe jednakże po jej aktywowaniu w nowym systemie( po rejestracji), doładowanie będzie możliwe za pośrednictwem biletomatów wolnostojących albo drogą internetową.
|
|
Bilety czasowe zapewne nadal będzie można kupować w kioskach( obok możliwości kupna w biletomatach wolnostojących, bo nie wszystkie pojazdy mają biletomaty mobilne to raz a dwa są takie, które mają biletomaty ale nie obsługujące płatności gotówką, tj. nie można uzyskać papierowego biletu - na szczęście są to nieliczne przypadki, większość pojazdów posiada biletomaty mobilne przyjmujące płatności zarówno gotówką jak i kartą), natomiast zniknąć ma możliwość naładowania KBE w kioskuŚwirobełkot, świrobełkot. Odlot megakosmiczny. Kolejna, w kółko ta sama, do porzygania, przesolidna porcja bredni "od czapy", fanaberii osobnika odklejonego od rzeczywistości, w której żyje. Zmień może płytę, zacznij się leczyć, zmeń lekarza, bierz mocniejsze leki? Znasz bajkę o herbacie? Gdzieś Ty się ulung... |
|
MIASTO INSPIRACJI.... :)
|
|
MIASTO INSPIRACJI.... :)...tęczowymi zasr... gumiokami |
|
Dlaczego urzędnicy z ZTM nie przetestowali tego systemu? Znów mieszkańcy i pasażerowie zostali potraktowani jak króliki doświadczalne. Za co nie wezmą się urzędnicy z ZTM to popsują. System trolejbusowy to jeden wielki bubel i kilkadziesiąt trolejbusów stoi nieużywanych w zajezdni. Siatka połączeń jest w zasadzie nie zmieniana od dziesięcioleci i tylko przedłuża się linie tworząc krajoznawcze koszmarki jadące naokoło. Węzły przesiadkowe świecą pustkami, a buspasy tworzy się tylko po, żeby wyłudzić pieniądze z UE (i potem się je likwiduje). Buduje się niepotrzebne przystanki i stawia na nich wiaty chociaż żaden autobus tam nie jeździ. Jak długo jeszcze urzędnicy z ZTM będą niszczyć komunikację miejską w Lublinie?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|