Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brak sprawnej komunikacji prowadzi do korkowania i zagracania miasta. To kolejne graty na chodnikach oraz kolejne hektary parkingów, na których (paradoksalnie) nie ma miejsca, żeby znaleźć miejsce do zaparkowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  • Przy takiej POlityce komunikacyjnej można by oszczędzić masę pieniędzy na wywieszkach z rozkładami jazdy.
  • Wystarczyłby jeden komunikat dla wszystkich linii: Kiedyś przyjedzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czym mniej kursów MPK tym więcej ludzi dojeżdza prywatnym autem bo nie będą czekać godzinę na autobus. Z drugiej strony więcej wpływów z biletów parkingowych do miejskiej kasy, może jeszcze poszeżcie strefy parkowania. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przypominam wszystkim, że kursowanie pojazdów poważnie ograniczono jeszcze przed epidemią. Przez pandemię jeszcze bardziej obcięto częstotliwości kursowania pomimo tego, że niektóre autobusy bywają przepełnione.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  • Przy takiej POlityce komunikacyjnej można by oszczędzić masę pieniędzy na wywieszkach z rozkładami jazdy.
  • Wystarczyłby jeden komunikat dla wszystkich linii: Kiedyś przyjedzie.
Albo: najbliższa czynna komunikacja miejska we Wrocławiu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.
  Przcież to Żuk wprowadził bezpłatną komunikację dla niektórych grup społecznych i tym samym pozbawił MPK milionów dochodów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Monisia jedyną ścierą na tym forum to jesteś ty, nędzny trollu z Nowogrodzkiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.
 Śmierdząca ścierK0 z agencji pato-pr - w obliczu upadku Dziadogrodu P0zostało wam jedynie K0rzystanie z argumentum ad-pisiorum, strzykanie jadem K0smiżulowym i klepanie w łapki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak sprawnej komunikacji prowadzi do korkowania i zagracania miasta. To kolejne graty na chodnikach oraz kolejne hektary parkingów, na których (paradoksalnie) nie ma miejsca, żeby znaleźć miejsce do zaparkowania.
 To właśnie Dziad Jakubowicki określa jaK0 "rozwój".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do roboty, smierdząca trzepaczK0.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz P0dstępnie wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...