Ale obecna polityka biletowa prowadzi donikąd, ceny za bilety urosły i płacą za nie ci, którym nie przysługują darmowe przejazdy, tak czy inaczej tendencja jest spadkowa. (...)Filipku - gdybyś nie zauważył, to wszystko potężnie drożeje. PiSowski rząd zafundował nam ogromną inflację, którą jeszcze spotęgował Covid. Ciekawe, czy na temat rozdawnictwa oublicznej kasy na np. 500+ masz podobne zdanie, jak na temat rozdawnictwa darmowych przejazdów... To są działania prospołeczne, jedno i drugie, pytanie tylko, czy nas na nie stać. Bo przecież - jak słusznie zauważyłeś - na te "darmowe" przejazdy w skali lokalnej, jak i na 500+ i inne przykłady kupowania sobie głosów przez PiS w skali kraju, zrzucają się ci, którzy kupują bilety, którzy pracują i płacą podatki. A na to, ile kosztuje bilet jednorazowy i bilety okresowe, wpływ ma zwykły rachunek ekonomiczny. Wpływy z biletów plus dotacja z miasta (a więc z podatków) minus koszty działania - ceny paliw, płace, amortyzacja, podatki itd. To się musi bilansować, a dobrze by było, żeby dawało się wypracowywać zysk, który pozwoli na inwestycje. Wszyscy chcielibyśmy jeździć komfortowym, klimatyzowanym taborem, ale jakoś nikt nie chce płacić. Krytykantów typu Monisia jest zawsze wielu, chętnych do pracy - bardzo mało.
![]() |
|
![]() |
Szlachetne że redaktorki z DW dopominają się o przywrócenie rozkładów sprzed pandemii tylko chyba zapomniały o jednej ważnej kwestii - że przez poprzednie kilkanaście a może nawet kilkadziesiąt miesięcy ZTM dostawał ostro w pupę a wpływy z biletów były albo symboliczne albo wręcz zerowe. To że od niedawna pasażerowie dopisują, nie znaczy, że kondycja ZTM jest znakomita i poprzednie miesiące nie odcisnęły żadnego finansowego piętna na kondycji spółki.
|
![]() |
Przypominam wszystkim, że kursowanie pojazdów poważnie ograniczono jeszcze przed epidemią. Przez pandemię jeszcze bardziej obcięto częstotliwości kursowania pomimo tego, że niektóre autobusy bywają przepełnione.
|
![]() |
Albo: najbliższa czynna komunikacja miejska we Wrocławiu. |
![]() |
A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.Przecież to Żuk wprowadził bezpłatną komunikację dla niektórych grup społecznych i tym samym pozbawił MPK milionów dochodów. |
![]() |
Tak, ale takie uszczuplenia refunduje się z kasy miejskiej.A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.Przecież to Żuk wprowadził bezpłatną komunikację dla niektórych grup społecznych i tym samym pozbawił MPK milionów dochodów. |
![]() |
Brak sprawnej komunikacji prowadzi do korkowania i zagracania miasta. To kolejne graty na chodnikach oraz kolejne hektary parkingów, na których (paradoksalnie) nie ma miejsca, żeby znaleźć miejsce do zaparkowania.To właśnie Dziad Jakubowicki określa jaK0 "rozwój". |
![]() |
WszystK0 idzie zgodnie z planem Budowniczego Detroit nad Bystrzycą - autostrady śródmiejskie, fejK0we buspasy, nowe trajtki gnijące na zajezdni - to wszystK0 za pieniądz wysępiony z UE doprowadziło do sytuacji, w której liczba aut na mieszkańca w Dziadogrodzie jest jedną z najwyższych na świecie, co Dziad Jakubowicki uważa za znak "rozwoju".
|
![]() |
Założę się, że Narciarz Jakubowicki zrobił to z myślą, żeby mieć K0lejny pretekst do wygaszania mpk ("nie mamy waszych pieniędzy i co nam zrobicie?)A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.Przcież to Żuk wprowadził bezpłatną komunikację dla niektórych grup społecznych i tym samym pozbawił MPK milionów dochodów. |
![]() |
Przypominam wszystkim, że kursowanie pojazdów poważnie ograniczono jeszcze przed epidemią. Przez pandemię jeszcze bardziej obcięto częstotliwości kursowania pomimo tego, że niektóre autobusy bywają przepełnione.+1 |
![]() |
Szlachetne że redaktorki z DW dopominają się o przywrócenie rozkładów sprzed pandemii tylko chyba zapomniały o jednej ważnej kwestii - że przez poprzednie kilkanaście a może nawet kilkadziesiąt miesięcy ZTM dostawał ostro w pupę a wpływy z biletów były albo symboliczne albo wręcz zerowe. To że od niedawna pasażerowie dopisują, nie znaczy, że kondycja ZTM jest znakomita i poprzednie miesiące nie odcisnęły żadnego finansowego piętna na kondycji spółki.Znowu próbujesz nieudolnie wazelinować, śmierdząca ścierK0 z dewelo-ratuszowej agencji pato-pr? Na nic się to nie zda - już chyba dla każdego jest jasne, że wygaszanie mpk to nie przypadek, a celowa P0lityka w Dziadogrodzie. |
![]() |
Monisia - lecz się, matołku. To naprawdę jest już jakaś choroba psychiczna.
|
![]() |
Tak, ale takie uszczuplenia dochodów przewoźnika refunduje się z kasy miejskiej.A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.Przecież to Żuk wprowadził bezpłatną komunikację dla niektórych grup społecznych i tym samym pozbawił MPK milionów dochodów. |
![]() |
Tak, ale takie uszczuplenia dochodów przewoźnika refunduje się z kasy miejskiej.A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.Przecież to Żuk wprowadził bezpłatną komunikację dla niektórych grup społecznych i tym samym pozbawił MPK milionów dochodów. |
![]() |
Przypominam wszystkim, że kursowanie pojazdów poważnie ograniczono jeszcze przed epidemią. Przez pandemię jeszcze bardziej obcięto częstotliwości kursowania pomimo tego, że niektóre autobusy bywają przepełnione.
|
![]() |
Albo: najbliższa czynna komunikacja miejska we Wrocławiu. |
![]() |
A może trzeba uszanować, że suweren woli socjal od sprawnej komunikacji miejskiej i nowych inwestycji? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że samorządy zaczęły ograniczać inwestycje i ciąć rozkłady jazdy(nie tylko Lublin ale również wiele innych miast) zaraz po tym, jak PiS zrobił pierwszy skok na pieniądze które szły właśnie do samorządów. Się zdecydujcie czy wolicie darmowy PIT dla młodych czy więcej autobusików na mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierek.Przecież to Żuk wprowadził bezpłatną komunikację dla niektórych grup społecznych i tym samym pozbawił MPK milionów dochodów. |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|