Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Szumnie otwierany parking „Park & Ride” niezbyt się przydaje

Utworzony przez Adam_z_Lublina, 8 października 2020 r. o 12:11 Powrót do artykułu
Po pierwsze ludzie muszą się przestawić , a po drugie Pandemia odstrasza od korzystania z komunikacji zbiorowej. Pożyjemy zobaczymy....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zachęcać mieszkańców podlubelskich wsi do przesiadania się na Zbiorkom jednocześnie podnosząc im drastycznie opłaty za przejazd ... Brawo Wy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie mam pojęcia po co powstał ten artykuł. Żeby zniechęcić ludzi do koncepcji Park&Ride która w Lublinie tak na dobrą sprawę dopiero raczkuje? Czy chodzi wyłącznie o to, żeby kolejny raz przyłożyć Żukowi? Niechęci p.Smagi do prezydenta i większości jego inwestycji, chyba tylko ślepy może nie zauważyć, bo przebija ona praktycznie w każdej publikacji. Może zamiast wypuszczać takie nędzne paszkwile, seria artykułów zachęcająca ludzi do korzystania z węzłów przesiadkowych i pokazująca zalety i korzyści płynące z tego typu inwestycji? Naprawdę dziwaczny i absurdalny artykuł jak na gazetę która kreuje się na promotora zdrowego i ekologicznego trybu życia, walczy o przyrodę i czyste powietrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Średni koszt wybudowania jednego miejsca parkingowego ( jako koszt inwestycji dzielony na ilość miejsc)  to ok 500.000 zł.  Mają rozmach.  Najważniejsze że kasa poszła tam gdzie trzeba i koledzy zadowoleni.
 Propaganda jak za PRL. A teraz spójrzmy jaki jest faktyczny zakres inwestycji poza wspomnianymi miejscami parkingowymi. " Projekt zakładał m. in. budowę trakcji trolejbusowej o długości 3,5 km na odcinku od ul. Chodźki do ul. Choiny, rozbudowę ulicy Choiny, budowę obustronnej ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Choiny wraz z chodnikami, budowę 12 wiat przystankowych oraz ustawienie 8 punktów dynamicznej informacji pasażerskiej."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A mogli zbudować parking na 5 samochodów zamiast 54 miejsc. Wtedy te 6 zaparkowanych aut byłoby jak znalazł na artykuł o zbyt ciasnym i nieprzemyślanym parkingu. Brawa dla redaktorzyny, co wpadło z wierszówki to jego!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zachęcać mieszkańców podlubelskich wsi do przesiadania się na Zbiorkom jednocześnie podnosząc im drastycznie opłaty za przejazd ... Brawo Wy!
 A zastanowił się kolega skąd te podwyżki? Dam małą podpowiedź - plus 500, plus 300, plus inflacja, plus sztucznie podnoszona pensja minimalna. Niech żyje PISowskie rozdawnictwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zobacz (d)efekty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie mam pojęcia po co powstał ten artykuł. Żeby zniechęcić ludzi do koncepcji Park&Ride która w Lublinie tak na dobrą sprawę dopiero raczkuje? Czy chodzi wyłącznie o to, żeby kolejny raz przyłożyć Żukowi? Niechęci p.Smagi do prezydenta i większości jego inwestycji, chyba tylko ślepy może nie zauważyć, bo przebija ona praktycznie w każdej publikacji. Może zamiast wypuszczać takie nędzne paszkwile, seria artykułów zachęcająca ludzi do korzystania z węzłów przesiadkowych i pokazująca zalety i korzyści płynące z tego typu inwestycji? Naprawdę dziwaczny  i absurdalny artykuł jak na gazetę która kreuje się na promotora zdrowego i ekologicznego trybu życia, walczy o przyrodę i czyste powietrze.
Tak się skłąda że nie ma żadnych korzyści z tego typu pomysłów bo ta koncepcja się nigdy nie sprawdzi w takim mieście jak Lublin. To za małe miasto a komunikacja jest za droga i niefunkcjonalna. W ostatnich latach panuje w inwestycjach typowa idiokracja , buduje się coś tylko dlatego że są środki unijne, a że jest to dofinansowane,  ceny robób są absurdalnie wysokie.  W efekcie zarabiają tylko wykonawcy na budowaniu nikomu nie potrzebnych misiów. I o to w tym chodzi aby zapełnić kieszenie swoim ludziom. Gdyby nie srodki z UE  budowało by się to co jest potrzebne a nie to co wydaje się urzednikowi w Brukseli. A koszty wykonastwa były by na tyle niskie że nie trzeba by było dofinansowania.
 Nieźle się zafiksowałeś na pukncie UE. A co do Park & Ride nie byłbym taki pewien. 20 lat temu jak wracałem z podstawówki, to na parkingu obok bloku stały 3-4 samochody. Teraz stoi 50(parking jest szczelnie wypełniony), kolejne 50 na najbliższym chodniku i kolejne 50 po drugiej stronie ulicy a aut w dalszym ciągu przybywa. Czasy się zmieniają i przyzwyczajenia ludzi również. Komunikacja zbiorowa to przyszłość, przynajmniej w miastach w których samochody prędzej czy później będą bardzo niemile widziane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Proponujemy takie rozwiązanie: zostaw tu swój prywatny samochód, przesiądź się do komunikacji zbiorowej, a potem odbierzesz samochód, jak wrócisz z pracy – mówił niespełna rok temu prezydent Krzysztof Żuk na oficjalnym otwarciu nowej pętli na Choinach". Łatwiej proponować co robić, niż robić, co się proponuje?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A mogli zbudować parking na 5 samochodów zamiast 54 miejsc. Wtedy te 6 zaparkowanych aut byłoby jak znalazł na artykuł o zbyt ciasnym i nieprzemyślanym parkingu. Brawa dla redaktorzyny, co wpadło z wierszówki to jego!
Przyjmując trwałość tego projektu na 20 lat , gdyby każde miejsce parkingowe było zajęte w dni robocze przez 8 godzin wychodzi koszt 1h parkowania 10 zł. ( nie licząc kosztów obsługi i utrzymania) Ciekawe kto za swoje pieniądze zbudował by coś takiego , ale jak  pieniądze z podatków to proszę bardzo. Za głębokiego socjalizmu nie było takich absurdów jak są za eurosocjalizmu.
 Można? Można. Jak się bardzo chce to da radę wszystko skrytykować, kwestia odpowiednich wyliczeń. Proponuję policzyć jeszcze ile źdźbeł trawy wycięto w przeliczeniu na jedno miejsce parkingowe a także ile pyłów do atmosfery uwolnił producent kostki brukowej położonej na parkingu i chodnikach tej pętli, oczywiście również w przeliczeniu na jedno miejsce parkingowe. Jak ci się nie chce liczyć to coś łatwiejszego. Ile promocyjnych zestawów z McDonalds możnaby zamówić dzieciakom które dziś nie poszły do szkoły z powodu koronawirusa, gdyby zrezygnowano z tej inwestycji, oczywiście tu też powinieneś zastosować przeliczenie na jedno miejsce parkingowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mała podpowiedź dla niezorientowanych, zok90 i Bogdan_67 to świeżutko założone fake-konta pisowskiego trolla kronikidewelorozwoju. Nie z nami te numery Brunner. Myślisz, że lud jest ciemny i wszystko kupuje? Twoje niedoczekanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyjmując trwałość tego projektu na 20 lat , gdyby każde miejsce parkingowe było zajęte w dni robocze przez 8 godzin wychodzi koszt 1h parkowania 10 zł. ( nie licząc kosztów obsługi i utrzymania) Ciekawe kto za swoje pieniądze zbudował by coś takiego , ale jak  pieniądze z podatków to proszę bardzo. Za głębokiego socjalizmu nie było takich absurdów jak są za eurosocjalizmu.
 A mogli wydać to na uzbrojenie banku ziemi przedsiębiorcy, który rozwija miasto i dostarcza mieszkań mieszkańcom? Mogli! I też pewno byś jojczył wieczny malkontencie! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te, uwaga_na_trole_z_pis, daj mi trochę plusików, bo chyba ładnie zgasiłem tego malkontenta LBN.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mała podpowiedź dla niezorientowanych, zok90 i Bogdan_67 to świeżutko założone fake-konta pisowskiego trolla kronikidewelorozwoju. Nie z nami te numery Brunner. Myślisz, że lud jest ciemny i wszystko kupuje? Twoje niedoczekanie.
 A ty cwaniaczku myslisz, że ludzie nie widzą tego waszego trollowania? Żebyś się nie zdziwił. Kierownik dewelofarmy obetnie premię za dziadowską pracę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mała podpowiedź dla niezorientowanych, zok90, sranne i Bogdan_67 to świeżutko założone fake-konta pisowskiego trolla kronikidewelorozwoju, podobnie jak konto Monisia na którym wkleja te same dewelo-posty co na głównym koncie. Nie z nami te numery Brunner. Myślisz, że lud jest ciemny i wszystko kupuje? Twoje niedoczekanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z jednej strony krzyczą o pandemii, a z drugiej namawiają do przesiadania się do komunikacji miejskiej. Druga sprawa to kto sprawdza, czy na takim parkingu nie stają ludzie, którzy w pobliżu pracują, a ci, którzy przesiadają się do MPK? Kolejna sprawa to kto konkretnie poniesie konsekwencje, jak te wszystkie parkingi okażą się nietrafioną inwestycją?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mała podpowiedź dla niezorientowanych, zok90, sranne i Bogdan_67 to świeżutko założone fake-konta pisowskiego trolla kronikidewelorozwoju, podobnie jak konto Monisia na którym wkleja te same dewelo-posty co na głównym koncie. Nie z nami te numery Brunner. Myślisz, że lud jest ciemny i wszystko kupuje? Twoje niedoczekanie.
 A ty cwaniaczku myslisz, że ludzie nie widzą tego waszego trollowania? Żebyś się nie zdziwił. Kierownik dewelofarmy obetnie premię za dziadowską pracę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z jednej strony krzyczą o pandemii, a z drugiej namawiają do przesiadania się do komunikacji miejskiej. Druga sprawa to kto sprawdza, czy na takim parkingu nie stają ludzie, którzy w pobliżu pracują, a ci, którzy przesiadają się do MPK? Kolejna sprawa to kto konkretnie poniesie konsekwencje, jak te wszystkie parkingi okażą się nietrafioną inwestycją?
 Na jakiej zasadzie chcesz oceniać trafność tej inwestycji? % zapełnienia parkingu dla samochodów osobowych czy % zajętych stojaków dla rowerów? Codziennie 500 kursów przewija się przez pętlę i jak rozumiem to wciąż za mało? Ile musi być, żeby uznać, że inwestycja miała sens? 700? 1000?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mała podpowiedź dla niezorientowanych, zok90, sranne i Bogdan_67 to świeżutko założone fake-konta pisowskiego trolla kronikidewelorozwoju, podobnie jak konto Monisia na którym wkleja te same dewelo-posty co na głównym koncie. Nie z nami te numery Brunner. Myślisz, że lud jest ciemny i wszystko kupuje? Twoje niedoczekanie.
 A kolejne w toku rejestrowania.Troll kronikidewelorozwoju już nawet nie nadąża z zakładaniem kolejnych kont i przelogowywaniem się między nimi ale nawet mi go nie żal. Niech siedzi pasożyt, zakłada całymi dniami nowe i dodaje z nich te swoje hejterskie popłuczyny, przynajmniej jest śmiesznie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mała podpowiedź dla niezorientowanych, zok90, sranne i Bogdan_67 to świeżutko założone fake-konta pisowskiego trolla kronikidewelorozwoju, podobnie jak konto Monisia na którym wkleja te same dewelo-posty co na głównym koncie. Nie z nami te numery Brunner. Myślisz, że lud jest ciemny i wszystko kupuje? Twoje niedoczekanie.
A kolejne w toku rejestrowania.Troll kronikidewelorozwoju już nawet nie nadąża z zakładaniem kolejnych kont i przelogowywaniem się między nimi ale nawet mi go nie żal. Niech siedzi pasożyt, zakłada całymi dniami nowe i dodaje z nich te swoje hejterskie popłuczyny, przynajmniej jest śmiesznie.
 Może i byłoby śmieszne, gdyby nie fakt, że te popłuczyny czytają również niezorientowani ludzie wchodzący na forum żeby  poczytać "co w mieście piszczy"... i mogą takie bzdury przyjmować za prawdę. PRZYKŁAD: jak można koszt całej inwestycji podzielić tylko na ilość miejsc parkingowych i twierdzić że jedno takie miejsce kosztowało 500 tys. złotych? Ktoś przeczyta taką bzdurę i uzna że to oszustwo, kradzież. Ale już nie pomyśli o tym (bo nikt nie wspomni w trakcie pisania "ćwierćprawd") że w tej kasie są też drogi, trakcje troleejbusowe, ścieżki rowerowe, stojaki rowerowe, chodniki itp...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...