W artykule zabrakło informacji o cmentarzu przy Unickiej!
Co do numeracji linii komunikacji miejskiej, to pewnie można by pójść dalej.
Mutacje linii zacząć właśnie od 200. Czyli np. linia 138 jest linią krótszą, zaś 238 jest mutacją tej linii o wydłużonej lub nieco innej trasie w części końcowej.
Linie przyśpieszone zacząć od 300 i 400
Dziwne, że takiej komunikacji brak. Kursowałaby głównie w godzinach szczytu komunikacyjnego.
Jeżdżąc po Europie spotkałem się z rozwiązaniem linii przyśpieszonych zatrzymujących się na co drugim przystanku uzupełniając się wzajemnie. Czyli na przykład linia 366 i 466 zatrzymują się co drugi przystanek, ale inny dla każdej linii.
|
|
Linie podmiejskie miałyby numerację od 200 wzwyż. Jeśli chodzi natomiast o numerację linii trolejbusowych to byłaby ona od 50 wzwyż( by wskazać na priorytetowość elektrycznego środku lokomocji), czyli nie byłoby 150 a 50, nie 151 a 51 nie 153 a 53 etc. Komunikacja trolejbusowa miałaby stanowić główną oś transportową w mieście, trolejbusy kursowałby co 10 minut( niczym krakowskie tramwaje), uzyskując wspólny takt co 5 minut na bliskich sobie odcinkach. Komunikacja autobusowa miejska zaś kursowałaby co 20 minut( z paroma wyjątkami co 15 minutOdezwało się po raz kolejny, na tą samą nutę, bezmózgie, proste, dwuczęściowe, drewniane, dawne narzędzie omłotowe. Sam jesteś zramolały i infantylny do granic możliwości alzheimer. I pusty jak stodoła na przednówku, jak próżnia absolutna. Masz jakiegś fijoła, hopla z przerzutką na tym punkcie, czy kompletny zanik pamięci? Bo po raz kolejny bredzisz jak ciężko potłuczony. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|