Już tyle razy prosiłem, byś się nie spoufalał i nie zwracał ad personam, a ty jak zdarta płyta, czy inna Wańka-wstańka próbujesz uprawiać socjotechnikę. Piszę o tym, co powinno być w kręgu waszego zainteresowania i to w przeciwieństwie do przedmiotu i działalności mojej firmy i podmiotów, którym świadczę usługi, co nie powinno interesować szczególnie ciebie. To, co robisz, nie jest już nawet wścibstwem, czy plotkarstwem, a prawem zakazaną inwigilacją. Tak poza tym, to dobrze byłoby, gdybyś sprawdził stan faktyczny tego, co przywołujesz, bo kiedyś z tymi konfabulacjami trafisz na takiego samego jak ty sam, co może cię zaprowadzić tam, gdzie wielokrotnie chciałeś widzieć innych, czyli pod celę. Śmiej się do woli, bo śmiech to zdrowie, co przy twoim poziomie nienawiści do bliźnich może się okazać wręcz nieodzowne w erze koronawirusa . Na zdrowie!Andrzej pierwszy do umoralniania, a gdyby nie dotacje, to sam nie miałby co do garnka wsadzić. Andrzej hipokryto, przecież ty żyjesz z przeprowadzania transmisji mszy świętych które ogląda w porywach po 5-10 osób, opcjonalnie transmisji z odlotu bocianów które ogląda po 10-20 osób. Jeszcze może napisz że to są liczby wystarczające, żeby pokryć twoje wynagrodzenie, to już w ogóle padnę ze śmiechu.Tematy dnia w ogólnopolskich i światowych mediach, wycena " reklamy " na poziomie 26 milionów i dotacje ze środków za przeproszeniem publicznych? To oznacza, że wartość faktyczna tej " reklamy " to minus 630 tysięcy złotych netto, bo tyle wyniosła strata bilansowa za 2019 rok tego rodzinnego biznesu. Ktoś kontroluje wydatki z tych subwencji, czy jak już kiedyś bywało, że środki publiczne są wydawane na " frekwencję " , czyli zakup biletów, czy samochodów osobowych dla zarządu?Idiotyzm i brak odpowiedzialności. W budżecie dziura, brakuje pieniędzy na sport dla dzieci i młodzieży a tej żużlowej hołocie mało? Ludzie, 26 mln zł ekwiwalentu? Przecież to są liczby, które nie mają pokrycia w rzeczywistościDlaczego nie mają? Śledzę sportowefakty.pl i praktycznie nie ma dnia, żeby nie pisali o Lublinie, naszych kibicach, atmosferze i wszystkim co związane z żużlowym Motorem. Bardzo często są też wyświetlane artykuły na głównych stronach ogólnopolskich serwisów informacyjnych. Dużo więcej uwagi poświęca się Motorowi niż np: Unii Leszno, która zdobywa tytuł mistrzowski rok w rok.
|
|
Totalna głupota !!!! To kultura tworzy nowoczesne miasto a nie niszowy sport !!!!
|
|
Sorry miasto dzięki temu że ma żużel na najwyższym poziomie zaoszczędziło na promocji 26 baniek a taka sumka piechotą więc może bardziej pomóc
|
|
Totalna głupota !!!! To kultura tworzy nowoczesne miasto a nie niszowy sport !!!!Niszowa to jest lekkoatletyka czy szachy. Żużel w Polsce jest bardzo popularną dyscypliną, przyciągającą tłumy na stadiony i przed telewizory. I jak widać przynosi miastu reklamę wyliczoną na ponad 25 milionów złotych czyli kwotę wielokrotnie większą od tego co klub dostaje od samorządu. Dla mnie sprawa jest jasna - klub żużlowy powinien w dalszym ciągu dostawać pieniądze, kwestią do dyskusji jest jakiej wysokości mają to być środki. |
|
Koszty utrzymania urzędu w przeliczeniu na 1 mieszkańca (wg projektu budżetu na 2020): Częstochowa 290 zł, Wrocław 306 zł, Gorzów Wielkopolski 360 zł, Leszno 390 zł, Lublin 399 zł.platformerska rodzina na swoim.. |
|
Pozdrów szwagierkę Sasina. Znajdziesz ją w PL Lublin. Gabinet Rady Nadzorczej.Koszty utrzymania urzędu w przeliczeniu na 1 mieszkańca (wg projektu budżetu na 2020): Częstochowa 290 zł, Wrocław 306 zł, Gorzów Wielkopolski 360 zł, Leszno 390 zł, Lublin 399 zł.platformerska rodzina na swoim.. |
|
Najpierw p. Kurasiewicz a teraz p. Smaga z DzW wypisuje/powtarza jakieś brednie. "Jak ustaliliśmy, w raporcie uwzględniono mniej niż 10 marek. Największym beneficjentem było miasto Lublin – samorząd musiałby zapłacić ponad 26 mln zł, żeby uzyskać reklamę o takim zasięgu, jaką zapewnił mu "czarny sport". Kwoty z ekwiwalentu reklamowego w przypadku każdego ze sponsorów są różne." Teraz ludzie bezmyślnie w kółko powtarzają te "26 mln"... 1) Jakie niby są korzyści z takiej reklamy Lublina? Ktoś będzie w "czasach pandemii" przyjeżdżał do Lublina ze względu na "Motor"? 2) Te wymyślone 26 mln to wyssane z brudnego palca. 3) "Reklamę o takim zasięgu" to urządził ten właściciel wysięgników - p. Bieniaszewski. Bez jego pomysłu nie byłoby zdjęć na całym świecie. Żadna szczególna zasługa "Motoru". ... Powiedzmy sobie jednak szczerze, że po tych wiadomościach to ludzie poza Polską to będą raczej pamiętać, że gdzieś tam jacyś goście żeby oglądać zawody sportowe posłużyli się wysięgnikami. Co ich obchodzi w jakim kraju/gdzie - liczy się, że ktoś wpadł na taki pomysł? 4) Niech sobie miłośnicy żużla sami opłacają swoje rozrywki - dlaczego wszyscy mają być pozbawieni tych milionów? 5) Jeśli idzie o sporty pojazdów - to niech autobusy zawsze będą o czasie (a nie jakieś minuty wcześniej) - żeby człowiek mógł przyjść o podanej godzinie z minutami na przystanek i odjechać sobie, a nie tracić nerwy i czas, bo kierowca sobie odjechał przed czasem. Te miliony to już lepiej wydać na bezpłatne przejazdy ludzi autobusami niż na "igrzyska" dla nielicznych - BARDZO NIELICZNYCH "w czasach pandemii".
|
|
Robik nie masz elementarnej wiedzy o reklamie, co to jest, jak działa i jakie przynosi korzyści a się wypowiadasz. Po co? Gdyby nie reklama to pewnie nie kupiłbyś połowy produktów które w ciągu całego swojego życia kupiłeś. Myślisz, że skąd się biorą zagraniczni turyści w Lublinie i dlaczego co roku ich liczba się zwiększa?
|
|
Andrzej, znowu nie wziąłeś leków. Najpierw sam opowiadasz w internecie czym się zajmujesz, a potem piszesz o jakiejś inwigilacji. Kiedy w końcu zaczniesz traktować poważnie swoją schizofrenię? I po co te nerwy? Aż tak się wstydzisz tego czym się zajmujesz? Spokojnie, nie jesteś ani pierwszy ani ostatni który ssie z kościelnego cycka.Już tyle razy prosiłem, byś się nie spoufalał i nie zwracał ad personam, a ty jak zdarta płyta, czy inna Wańka-wstańka próbujesz uprawiać socjotechnikę. Piszę o tym, co powinno być w kręgu waszego zainteresowania i to w przeciwieństwie do przedmiotu i działalności mojej firmy i podmiotów, którym świadczę usługi, co nie powinno interesować szczególnie ciebie. To, co robisz, nie jest już nawet wścibstwem, czy plotkarstwem, a prawem zakazaną inwigilacją. Tak poza tym, to dobrze byłoby, gdybyś sprawdził stan faktyczny tego, co przywołujesz, bo kiedyś z tymi konfabulacjami trafisz na takiego samego jak ty sam, co może cię zaprowadzić tam, gdzie wielokrotnie chciałeś widzieć innych, czyli pod celę. Śmiej się do woli, bo śmiech to zdrowie, co przy twoim poziomie nienawiści do bliźnich może się okazać wręcz nieodzowne w erze koronawirusa . Na zdrowie!Andrzej pierwszy do umoralniania, a gdyby nie dotacje, to sam nie miałby co do garnka wsadzić. Andrzej hipokryto, przecież ty żyjesz z przeprowadzania transmisji mszy świętych które ogląda w porywach po 5-10 osób, opcjonalnie transmisji z odlotu bocianów które ogląda po 10-20 osób. Jeszcze może napisz że to są liczby wystarczające, żeby pokryć twoje wynagrodzenie, to już w ogóle padnę ze śmiechu.Tematy dnia w ogólnopolskich i światowych mediach, wycena " reklamy " na poziomie 26 milionów i dotacje ze środków za przeproszeniem publicznych? To oznacza, że wartość faktyczna tej " reklamy " to minus 630 tysięcy złotych netto, bo tyle wyniosła strata bilansowa za 2019 rok tego rodzinnego biznesu. Ktoś kontroluje wydatki z tych subwencji, czy jak już kiedyś bywało, że środki publiczne są wydawane na " frekwencję " , czyli zakup biletów, czy samochodów osobowych dla zarządu?Idiotyzm i brak odpowiedzialności. W budżecie dziura, brakuje pieniędzy na sport dla dzieci i młodzieży a tej żużlowej hołocie mało? Ludzie, 26 mln zł ekwiwalentu? Przecież to są liczby, które nie mają pokrycia w rzeczywistościDlaczego nie mają? Śledzę sportowefakty.pl i praktycznie nie ma dnia, żeby nie pisali o Lublinie, naszych kibicach, atmosferze i wszystkim co związane z żużlowym Motorem. Bardzo często są też wyświetlane artykuły na głównych stronach ogólnopolskich serwisów informacyjnych. Dużo więcej uwagi poświęca się Motorowi niż np: Unii Leszno, która zdobywa tytuł mistrzowski rok w rok. |
|
4 mln w zamian za reklamę wartą 25 mln to chyba dobry interes dla samorządu? lubelskie środowisko kibiców żużlowego Motoru to jedna wielka i bardzo liczna rodzina, to są tysiące mieszkańców, rodzin z dziećmi i starszych ludzi, kto nie wierzy niech przyjdzie na stadion zobaczyć i poczuć tę fantastyczną atmosferę, coś wspaniałego i unikatowego w skali kraju, to też wysiłek wielu ludzi którzy żyją Motorem i poświęcają mu każdą wolną chwilę, dzięki ich zaangażowaniu i też nie ukrywajmy pieniądzom od miasta w kilka lat klub który praktycznie startował od zera, jest na ustach wszystkich i robi miastu naprawdę wielką reklamę i buduje pozytywny wizerunek, pozdrawiam wszystkich kibiców ale również antyfanów żużla bo zdaje sobie sprawę, że tacy istnieją i trzymają kciuki żeby to wszystko się jak najszybciej rozpadło(przykładem może tu być naczelny waszej gazety), pozdrawiam
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|