Zalana winda raczej nie podlega raczej naprawie gwarancyjnej więc chyba trzeba będzie zapłacić za naprawę Megafony nie działają? Może kabla zapomnieli położyć dlatego są głuche
|
|
A towarzysz redaktor wie że to inwestycja rządowa i nie można takich krytykować i Zalewać, jeśli chce się zająć miejsce w czołowym biurze propagandy po panu co rozrzucał śmieci z telewizji dla żartu zwanej telewizją i na dodatek jeszcze publiczną ?
|
|
Podręcznikowa modernizacja PLK. Rozkopać na lata, wypłoszyć pasażerów do transportu drogowego, żeby po przebudowie powrócić do czasu przejazdów sprzed przebudowy. A na trasie Warszawa - Lublin do obiecanych w mediach 1,5h brakuje jeszcze paru lat bo wciąż nie rozpoczęto przebudowy Otwock - Warszawa Wsch.
|
|
Zalana winda raczej nie podlega raczej naprawie gwarancyjnej więc chyba trzeba będzie zapłacić za naprawę Megafony nie działają? Może kabla zapomnieli położyć dlatego są głucheJest coś takiego jak gwarancja wykonawcy - ewidentny błąd wykonania (brak dobrego odprowadzenia wody) doprowadził do uszkodzenia zainstalowanego urządzenia. Czyli za naprawy powinien zapłacić wykonawca Zachodniego. |
|
Albo projektant... chyba że urządzenia do odpływu wody były nie sprawne z winy użytkownika...Zalana winda raczej nie podlega raczej naprawie gwarancyjnej więc chyba trzeba będzie zapłacić za naprawę Megafony nie działają? Może kabla zapomnieli położyć dlatego są głucheJest coś takiego jak gwarancja wykonawcy - ewidentny błąd wykonania (brak dobrego odprowadzenia wody) doprowadził do uszkodzenia zainstalowanego urządzenia. Czyli za naprawy powinien zapłacić wykonawca Zachodniego. |
|
Made by PKP. Ciekawe kto zaproponuje "Kolej miejską" dla Lublina, żeby uciszyć głosy za Tramwajami Lubelskimi :)
|
|
PLK to firma śmiechu warta gdyby to nie było tak smutne , bo dała popalić lubelskim kierowcom remontując latami trzy wiadukty . Termin zakończenia robót wielokrotnie przekładany i nie słychać aby ktoś odczuł konsekwencje oprócz kierowców stojących w korkach .
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|