Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
|
|
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje. |
|
Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje. |
|
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje. |
|
30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje. |
|
Mam takie nieodparte wrażenie, że zbyt często mylisz MPK z ZTM i ZTM z MPK. To nie jest jedno i to samo.30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje. |
|
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?
|
|
Moniś się przelogował na stop_propagandzie i myśli, że nikt się nie połapie. Pewnie znowu zapomniał hasła do konta kronikidewelorozwoju. Monisia trollu, jesteś naprawdę pocieszny.
|
|
A ja mam wrażenie że nie widzisz autobusów z logiem MPK i tablicami LSW.... i numerami taborowymi 18... zatrudnionymi przez mpk, podczas gdy samo mpk wypożycza do innych miast swoje pojazdy.Mam takie nieodparte wrażenie, że zbyt często mylisz MPK z ZTM i ZTM z MPK. To nie jest jedno i to samo.30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje. |
|
Tak i dziwnym trafem stało się to zaraz po tym, jak PiS zaczął wprowadzać zmiany podatkowe które są de facto finansowane z pieniędzy samorządów. Budżet centralny ubytki w podatkach sobie odbił, samorządy zostały bez żadnych rekompensat. Z resztą takie same cięcia w KM w tym samym momencie zaczęły robić inne polskie miasta. Przypadek? Nie sądzę.Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?Zapomiałeś dodać trollu, że jeszcze przed pandemią Żuk bardzo mocno ograniczył komunikację miejską. |
|
Dlaczego uważam, że za niewydolnością mpk stoi satrapa z Jakubowic i że jest to niefunkcjonalność zaplanowana? 1. Układ linii odziedziczony P0 Pruszonie praktycznie bez zmian - dominacja tras "turystycznych" 2. Coraz dłuższe czasy przejazdu 3. Coraz rzadsza częstototliwość kursów 4. FejK0we bus-pasy 5. Tabor stojący bezczynnie w zajezdni 6. Rozkwit cwaniactwa typu bolt, jednego z beneficjentów ww. niefunkcjonalności 7. Szastanie bezpłatnymi przejazdami = załamanie samo-finansowania = świetny pretekst do podwyżek cen biletów = błędne K0ło dalszego wygaszania operacji. Podsumowując: Wydane setki mln, a P0ziom usług coraz gorszy. Przypadek? Nie sądzę.nie chce byc niemily ale tutaj wszyscy leja na to co ty uwazasz albo co sadzisz takze smialo mozesz psycholu dac sobie spokoj z wklejaniem w kolko tych samych debilizmow |
|
Nie filozofuj, srome_K_, ścierK0 z agencji PR o 200+ loginach, tylK0 trzep w łapki, bo jak Narcyz z Jakubowic zobaczy moje niezminusiK0wane komentarze, to wpadnie w szał.
|
|
Nie no lepiej wozić powietrze i bez sensu korkować miasto. Czemu gminy ościenne też tną? No bo nie ma kogo wozić a pieniądze na drzewach nie rosną. Ludzie mają już dość covida i kto tylko może ten ucieka jak najdalej od miasta, tym bardziej że już straszą powrotem obostrzeń.
|
|
Napływowy satrapa-nowobogacki buraczek jest wrogiem komunikacji zbiorowej (jak i Koziego Grodu w ogóle) od P0czątku, ale jest na tyle cwany, że P0trafi swoją fobię zamasK0wać takimi działaniami P0zorowanymi jak kuP0wanie "zabawek" (które P0tem stoją bezczynnie w zajezdni) i robienie bus-pasów (które służą tylK0 i wyłącznie wysępieniu środKÓw z UE, m.in. na przebudowy dróg służące dewelocwaniactwu). Łysogrodzkie mpk jest dysfunkcjonalne nie wskutek "nieudolności" zetteemowców, a przynajmniej nie to jest główną przyczyną. Moim zdaniem jest to celowa P0lityka, a twoje próby, srome_K_ ścierK0 z agencji, wybielania tego faktu nie przeK0nują nawet obecnego na forum fana satrapy. Ale dewelocwaniactwo płaci, to musisz pisać farmazony i trzepać w łapki jak tresowana małpa.A ty spod jakiej wsi przyjechałeś? |
|
Jak powolna likwidacja komunikacji miejskiej ma się do bajek Żuka o ekologicznym Lublinie i ograniczaniu ruchu samochodów?
|
|
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?Zapomiałeś dodać trollu, że jeszcze przed pandemią Żuk bardzo mocno ograniczył komunikację miejską. |
|
Przestań ściemniać trollu. Trolejbusy w Lublinie kupuje się wyłącznie po, żeby wyłudzić pieniądze z UEWiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|