Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Mają już dość strachu i walczą o zamontowanie sygnalizacji świetlnej

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 czerwca 2019 r. o 11:27 Powrót do artykułu
Dobrym pomysłem była by kładka nad ulica
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto strachu z powodu ludzi pracujących w ratuszu. Pieniądze są wydawane na inwestycje niepotrzebne , a nie na bezpieczeństwo mieszkańców Lublina i ochronę środowiska. Prezydent i jego załoga b.lubi wycinać drzewa i niszczyć zieleń. Takie jest oblicze władz miasta , mieszkańcy nie głosują na program i ludzi tylko na partie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawet jeśli nie kładka to chociaż przejście podziemne. Ale lepiej jest światła postawić. Jak ktoś nie umie jeździć to i na światłach się nie zatrzyma
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nadbystrzycka 2 zdarzenia 3 ofiary . Taksiarz w sobotę późnym wieczorem / 21.30 / . Opel niedziela późnym wieczorem / 21.30/ . Ruch praktycznie zerowy , w miarę równa droga i gaz do dechy , że nie wspomnę o kierowcy Opla brak prawa jazdy. Takich nie zatrzyma nawet 5 sygnalizacji tym bardziej , że o tej porze polecą na czerwonym na 100 % .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no kurde zacznijcie wreszcie myśleć o tych tunelach/kładkach dla pieszych, bo co z tego że drogi budują skoro i tak stoisz w korku bo światła... a to że już można rowerem na niektórych przejściach przejechać to jest skandal. Wbiec z prędkością kilkanaście km/h nie możesz, ale wjechać rowerem kilkadziesiąt już tak..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miasto samo "wciska" swoje budynki do centrum zatykając całkowicie układ komunikacji, pomimo obwodnicy wciąż brak połączeń pomiędzy dzielnicami, mam wrażenie chaosu w lokalizacji inwestycji, nikt nie dba o bezpieczeństwo pieszych, liczą się tylko silniejsi a to są najczęściej kierowcy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak teraz musi czuć się kierowca, który przepuszczał dziewczynkę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
światła, światła, zapory, zwężenia, wszystko by spowolnić i zahamować ruch.By samochody stały w korkach i dymiły spalinami, by smród i dym nas zabijał. Ruch aut na ul.Poligonowej jest znikomy a dla kilku osób wysiadających tam na przystanku zrobić przejście z sygnalizacją świetlną lub kładkę to przesada. Lepiej edukować małolatów by przechodząc przez przejście nie gapili się w telefony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobrym pomysłem byłoby zacząć odpowiednio egzekwować przepisy i w końcu karać, a nie dawać po łapkach. za takie zabójstwo powinno być bezwzględne więzienie i taka nawiązka, która da po czterech literach mocniej niż ciupa. ale problemem jest też sama infrastruktura - szeroka droga przecinana przejściami. tak na dobrą sprawę, takie przejścia jak na botaniku czy nadbystrzyckiej, które są słabo widoczne i ignorowane, bo prowadzą "donikąd" i często nie ma w pobliżu ludzi, są najgorsze. albo swiatła, albo spowalniacze, albo fotoradar. innego sposobu nie ma, bo łajno zamiast mózgu jakie posiada większość kierowców, nie dopuszcza możliwości jazdy z przepisową prędkością.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uprzywilejowanie pieszego na przejsciu to potencjalne morderstwo wielu osob. Tak sie konczy jak ten wypadek. Pieszy ma lepsza widocznosc i porusza sie wolniej. To on powinien uwazac. Jak sie zatrzyma i poczeka tez mu sie nic nie stanie. A samochody zatrzymane z powodu pieszego to strata energii i spaliny. I mowie to jako pieszy i kierowca. Tak jest po prostu bezpieczniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma potrzeby robienia kladek ani przejsc podziemnych, to są bardzo niewygodne dla ludzi rozwiązania, wystarczą zwykłe swiatła, i tępienie pajaców przekraczających predkosc, bo tam jest ogranicznie do 50
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A na Zelwerowicza już kilka lat są światła nikomu nie potrzebne i migające cały czas na pomarańczowo., A na skrzyżowaniu z Bohaterów września tam gdzie jest niebezpieczne skrzyżowanie tylko czerwone linie na drodze domalowują. No bezsens zupełny!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw urzędasy projektują autostradę przez srodek osiedla, a potem wielkie zdziwienie ze wypadki...mam nadzieje ze te debile ze zdim nie wpadną za pare lat na pomysł zeby willową przebudowac na taką dwupasmówke...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na referendum pieniądze były, na potrzebne rzeczy nie ma. Co za miasto...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zorro, to nie światła i zwężenia powodują spaliny. To samochody. Najprostsza redukcja spalin - wsiadz w trolejbus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak juz TBV z Zukiem przepchną swój plan gigantycznego blokowiska po drugiej stronie ulicy, to kasa na pewno sie znajdzie...puste wjazdy na gorki oraz lewo i prawoskręty już czekają...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Uprzywilejowanie pieszego na przejsciu to potencjalne morderstwo wielu osob. Tak sie konczy jak ten wypadek. Pieszy ma lepsza widocznosc i porusza sie wolniej. To on powinien uwazac. Jak sie zatrzyma i poczeka tez mu sie nic nie stanie. A samochody zatrzymane z powodu pieszego to strata energii i spaliny. I mowie to jako pieszy i kierowca. Tak jest po prostu bezpieczniej." O czym ty piszesz? To pieszy powinien uważać? KAŻDY powinień uważać, a w SZCZEGÓLNOŚCI kierowca bo to on prowadzi rozpędzone ważące kilkaset albo i kilka tysięcy kilogramów auto. Piszesz, że pieszy ma lepszą widoczność i porusza się wolniej, właśnie dlatego, że porusza się wolniej ma mniejsze szanse na ucieczkę w spotkaniu z rozpędzonym samochodem, którego kierowca zamiast, tak jak mówi prawo: "powinien zachować szczególną ostrożność" to pędzi jak wariat. Jeżeli dla ciebie samochód zatrzymany dla przepuszczenia pieszych to strata energii i spaliny to rozumiem, że ludzkie życie jest dla ciebie jeszcze mniej warte...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W mediach powtarzane jest, że w Polsce jest tyle potrąceń pieszych przez niską kulturę jazdy. Można się z tym częściowo zgodzić ale według mnie wina leży bardziej po stronie infrastruktury drogowej. Takie piejście jak to w artykule w Niemczech często stawianym nam za wzór w ogóle by nie powstało. Polecam artykuł: ******brd24.pl/infrastruktura/piesi-maja-pierwszenstwo-pasami-zawsze-maja-zebry-zrobili-niemcy/ Najciekawsze jest jego podsumowanie: "1. W Niemczech, ochrona pieszego przed przejściem dla pieszych funkcjonuje w szczególnych warunkach. Wyznaczają je łącznie: zebra (która nie jest zbyt częstym rozwiązaniem) i z reguły obniżony próg dozwolonej prędkości w obszarze zabudowanym do 30 km/h. Na wyznaczonych miejscach do przejścia typu Fußgängerfurt, pieszy nie ma ochrony prawnej przed przejściem. 2. Wszystkie przejścia przez drogę wielopasową (czyli min. dwa pasy w jednym kierunku) uzbrojone są w sygnalizację świetlną, która funkcjonują 24h na dobę. Pieszy w każdej chwili ma możliwość wzbudzania sobie zielonego światła na takim przejściu. 3. Tam gdzie dopuszczalne prędkości są większe ( 50 i 50+), niemieckie ustawodawca uznał wyraźnie, iż droga jest dla samochodów, a jak pieszy chce przejść przez jezdnie, to albo włączy sobie zielone światło albo cierpliwie poczeka i przejdzie przez ulicę, kiedy się upewni, że nic go nie rozjedzie. Na marginesie: Niemcy, widząc w Polsce przejścia dla pieszych przez drogę wielopasową bez sygnalizacji, określają je czystym szaleństwem i w mojej opinii mają w tym dużo racji. Dla nich to nie tylko różnica techniczna, ale też cywilizacyjna. Zatem jeśli chcemy poprawić bezpieczeństwo na naszych przejściach, to patrzmy jak to zrobili Niemcy i zróbmy tak samo. Niestety jesteśmy w tym temacie zacofani i prawnie i mentalnie, i nie pomogą mentorskie komentarze, że kierowcy muszą uważać, bo prawo nakazuje szczególną ostrożność. To po prostu nie działa i w Niemczech o tym już wiedzą od dawna."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego w ogóle w miescie w srodku osiedli buduje sie ulice dwujezdniowe? Nie dosc ze marnuje sie w ten sposób mnóstwo miejsca, to jeszcze takie trasy powodują ze kierowcy nawet nieswiadomie zaczynają jezdzic szybciej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak naprawdę by nawet nie musieli tego fotoradaru stawiać, wystarczyłoby go w Yanosiku oznaczyć i większość kierowców dzięki temu by zwolniło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...