Wojewoda nie dał, bo jest POprostu, zwykłym pissowcem.
|
|
Wojewoda nie dał, bo jest POprostu trybikiem w pissowskiej maszynce.
|
|
Wojewoda to urzędnik rządowy, a rząd wiadomo gdzie ma ludzi którzy nie głosowali na ich partię! Swoją drogą rządzący myślą że wszystkich mogą sobie kupić. Zaręczam wam: Nie wszystkich !
|
|
Ja się tylko pytam po co nam ta peowska gigantomania, ten dworzec w Lublinie skoro mamy w Berlinie? Się pytam tylko, tak się tylko pytam.
|
|
Zanim zaczniecie bredzić i pluć, poznajcie kulisy!
|
|
Spółki łączą ludzi i struktury.
|
|
Pan Wojewoda nie rozumie, że inwestycja budowy Dworca Metropolitarnego w Lublinie to inwestycja nr 1, nie 10 nie 11 ale INWESTYCJA NR 1. I nie tylko dla Lublina, ale dla całego Województwa, WOJEWÓDZTWA Panie Wojewodo.
|
|
Panie Wojewodo, jeździ Pan z kolegami Posłami po całym województwie, ale całe województwo i wszyscy mieszkańcy wcale Was nie interesują. Mówi Pan, że Lublin nie dostał na dworzec, bo dla innych małych gmin by nie starczyło. Bzdura! Co Pan powie o gminach wiejskich – biednych, które dotychczas z Funduszu Inwestycji Lokalnych nie otrzymały nic? Wnioski tych gmin nie były gorsze od innych, ale pewnie nawet tego nie sprawdzaliście, wystarczyło, że tymi gminami nie władają ludzie z PiS. Proszę się nie wypierać, bo są w województwie lubelskim takie gminy, dobrze Pan o tym wie.
|
|
Pan Wojewoda nie rozumie, że inwestycja budowy Dworca Metropolitarnego w Lublinie to inwestycja nr 1, nie 10 nie 11 ale INWESTYCJA NR 1. I nie tylko dla Lublina, ale dla całego Województwa, WOJEWÓDZTWA Panie Wojewodo.Dla całej Galaktyki, a nawet dla całego Kosmosu. |
|
PiSlamiści to najgorsi z ludzi - mściwe, wredne i okrutne
|
|
PiSlamiści to najgorsi z ludzi - mściwe, wredne i okrutneProszę spowiadać się dyskretnie - bez epatowania innych samokrytyką. |
|
Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi.
Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki.
Transfer na pociąg to 5% ruchu.
No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać.
Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!
|
|
Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi. Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki. Transfer na pociąg to 5% ruchu. No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać. Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!W wielu normalnych miastach w normalnych krajach dworce kolejowe i autobusowe są obok siebie. Z tego względu inwestycja jest sensowna. Przy okazji będzie można zagospodarować okolice Podzamcza. Bo w tej chwili, to mamy dwie słabe okolice, a po zmianie nie będzie żadnej - Lublin zyska. |
|
To są takie same centra miast, jak w Lublinie. W doopie byłeś, goowno widziałeś.W normalnych miastach dworce autobusowe i kolejowe (jeżeli w ogóle są) to znajdują się w centrum, a nie w peryferyjnych i patologicznych dzielnicach. Mieszkańcy województwa stracą, bo będą musieli się przesiąść do samochodów. Niestety prezydent Żuk ma w nosie zwykłych mieszkańców.Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi. Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki. Transfer na pociąg to 5% ruchu. No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać. Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!W wielu normalnych miastach w normalnych krajach dworce kolejowe i autobusowe są obok siebie. Z tego względu inwestycja jest sensowna. Przy okazji będzie można zagospodarować okolice Podzamcza. Bo w tej chwili, to mamy dwie słabe okolice, a po zmianie nie będzie żadnej - Lublin zyska. |
|
To są takie same centra miast, jak w Lublinie. W doopie byłeś, goowno widziałeś.W normalnych miastach dworce autobusowe i kolejowe (jeżeli w ogóle są) to znajdują się w centrum, a nie w peryferyjnych i patologicznych dzielnicach. Mieszkańcy województwa stracą, bo będą musieli się przesiąść do samochodów. Niestety prezydent Żuk ma w nosie zwykłych mieszkańców.Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi. Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki. Transfer na pociąg to 5% ruchu. No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać. Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!W wielu normalnych miastach w normalnych krajach dworce kolejowe i autobusowe są obok siebie. Z tego względu inwestycja jest sensowna. Przy okazji będzie można zagospodarować okolice Podzamcza. Bo w tej chwili, to mamy dwie słabe okolice, a po zmianie nie będzie żadnej - Lublin zyska. |
|
Komentarz strategiczny, do kontroli wydajności marszałkowskiej farmy trolli.W normalnych miastach dworce autobusowe i kolejowe (jeżeli w ogóle są) to znajdują się w centrum, a nie w peryferyjnych i patologicznych dzielnicach. Mieszkańcy województwa stracą, bo będą musieli się przesiąść do samochodów. Niestety prezydent Żuk ma w nosie zwykłych mieszkańców.Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi. Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki. Transfer na pociąg to 5% ruchu. No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać. Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!W wielu normalnych miastach w normalnych krajach dworce kolejowe i autobusowe są obok siebie. Z tego względu inwestycja jest sensowna. Przy okazji będzie można zagospodarować okolice Podzamcza. Bo w tej chwili, to mamy dwie słabe okolice, a po zmianie nie będzie żadnej - Lublin zyska. |
|
Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi. Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki. Transfer na pociąg to 5% ruchu. No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać. Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!Bardzo trafny komentarz. Ten dworzec raczej tylko dobije i tak już dogorywającą komunikację zbiorową w województwie lubelskim. Jak ktoś będzie musiał jeszcze dojechać z dworca do centrum i straci dodatkowo pół godziny (albo więcej jak będą korki) to wybierze samochód. Poza tym busy i autobusy zatrzymują się na niektórych przystankach i ludzie będą tam wysiadać zamiast jechać nie wiadomo po co na ten dworzec. |
|
W normalnych miastach dworce autobusowe i kolejowe (jeżeli w ogóle są) to znajdują się w centrum, a nie w peryferyjnych i patologicznych dzielnicach. Mieszkańcy województwa stracą, bo będą musieli się przesiąść do samochodów. Niestety prezydent Żuk ma w nosie zwykłych mieszkańców.Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi. Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki. Transfer na pociąg to 5% ruchu. No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać. Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!W wielu normalnych miastach w normalnych krajach dworce kolejowe i autobusowe są obok siebie. Z tego względu inwestycja jest sensowna. Przy okazji będzie można zagospodarować okolice Podzamcza. Bo w tej chwili, to mamy dwie słabe okolice, a po zmianie nie będzie żadnej - Lublin zyska. |
|
A nie, no to masz całkowitą rację. Dlatego należy zburzyć dworzec główny PKP, a tory poprowadzić do centrum, żeby pod zamkiem wybudować nowy, piękny dworzec kolejowy. Przecież to logiczne. Zapomniałeś debilu genetyczny, że to nie sama dzielnica tworzy patologię, tylko jej mieszkańcy. Jeszcze nie tak dawno, za najbardziej niebezpieczną dzielnicę uznawano Stare Miasto. Wszytko da się zrobić. Wystarczą dobre chęci. XDW normalnych miastach dworce autobusowe i kolejowe (jeżeli w ogóle są) to znajdują się w centrum, a nie w peryferyjnych i patologicznych dzielnicach. Mieszkańcy województwa stracą, bo będą musieli się przesiąść do samochodów. Niestety prezydent Żuk ma w nosie zwykłych mieszkańców.Nie sadze, ze dzieki nowemu dworcowi, ktos przesiądzie sie z samochodu, do autokaru. Bądz, ze wybierze studia na lubelskich uczelniach dzieki temu dworcowi. Dla codziennych dojazdów z okolic lublina, zmieni sie tyle, że teraz wysiadać beda na zadupiu, gdzie nic nie ma. Zamiast wysiadać, obok jednego z najwiekszych węzłóW MPK gdzIE centrum jest 5minut piechotą, lub 2 przystanki. Transfer na pociąg to 5% ruchu. No i autokary z lotniska! Teraz beda na zadupiu kończyć, gdzie i tak taxowke trzeba bedzie brać, aby do domu dojechać. Nowy dworzec jak najbardziej OK. Lokalizacja FATALNA!!W wielu normalnych miastach w normalnych krajach dworce kolejowe i autobusowe są obok siebie. Z tego względu inwestycja jest sensowna. Przy okazji będzie można zagospodarować okolice Podzamcza. Bo w tej chwili, to mamy dwie słabe okolice, a po zmianie nie będzie żadnej - Lublin zyska. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|