Nakupowali za dużo a teraz płacz że ktoś ich sie czepia. I czemu MPK sprzedaje czy tam dzierżawi Solarisy, a po miescie jeździ złom z Ursusa ?
|
|
To się nadaje do prokuratury. Ktoś powinien za to beknąć.
|
|
Znamienne, że P0mimo rażących niegosP0darności - i to nie tylko w mpk, ale praktycznie we wszystkich dziedzinach - tak rząd krajowy jak i UE dalej przekazują środki zarządowi dewelo-folwarku Dziadogród pod wodzą Szastacza 700-lecia.
|
|
"System komunikacji miejskiej odbudowuje się po sytuacji pandemicznej, gdy na spadek liczby podróżnych wpływ miały nauka i praca zdalna." - mamy tutaj przykład kłamstwa ratuszowych urzędników. System nie odbudowuje się, bo od 1 września w zasadzie nadal będzie obowiązywał rozkład wakacyjny. Jeszcze przed pandemią mocno okrojono rozkłady jazdy i na razie na zanosi się na istotną poprawę, więc o czy bredzi p. Joanna?Co więcej, nasze trolejbusy będą jeździć w innych miastach, gdzie jak widać system się odbudowywuje, a zapotrzebowanie na pojazdy wzrasta... |
|
Nakupowali ze środków Unijnych... A dlaczego nikt nie pomyślał we Magistracie,co by pobudować linię tramwajową. Unia by z radością sypneła kasy tak jak w Olsztynie. Zaczynali od zera, a teraz tramwaje śmigają po najnowocześniejszej linii we Europie!
|
|
Nie ma co robić z trolejbusami? Szkoda tylko, że niektóre linie jeżdżą raz na godzinę. Człowiek woli pojechać z przesiadkami niż czekać na taką linię.
|
|
Nakupowali ze środków Unijnych... A dlaczego nikt nie pomyślał we Magistracie,co by pobudować linię tramwajową. Unia by z radością sypneła kasy tak jak w Olsztynie. Zaczynali od zera, a teraz tramwaje śmigają po najnowocześniejszej linii we Europie!To się przeprowadź do Olsztyna i po problemie. |
|
A ratuszowe trolle zamiast walczyć o dobre imię magistratu nawalają na proboszcza w jakimś kościele. Oj, nie będzie premiiiiii.....
|
|
Zauważając realne problemy w zarządzaniu ZTM pod wodzą Prezydenta Żuka, niniejszym postanawiamy jako "Tramwaje Lubelskie" ogłosić nową promocję dla wszystkich mieszkańców, przez najbliższy tydzień (od 29.08-05.09.2022) wszystkie przejazdy Tramwajami w granicach Miasta Lublin będą bezpłatne, kontrolerzy biletów w tym czasie przejdą szkolenia z BHP i kompetencji miękkich, a kasowniki w trawajach będą zablokowane na wszystkich liniach. Zapraszamy!
|
|
Te trolejbusy kupiono tylko po to, żeby wysępić dofinansowanie z UE. To samo dotyczy budowy buspasów i węzłów przesiadkowych. Unia ochoczo daje pieniądze na wszelkie "ekologiczne" projekty i nasi urzędnicy to wykorzystują, a że przy okazji marnuje się setki milionów złotych to już nikogo nie obchodzi. Miejmy nadzieję, że kiedyś przyjdzie kontrola z UE i rozliczy to wszystko.Pieniędzy ze sprzedazy złomu miedzi z tych drutów spokojnie wystarczy na kary. |
|
Kolejna sprawa to niewykorzystana trakcja trolejbusowa, na którą wydano ciężkie miliony. W tej chwili po części Nadbystrzyckiej nie kursuje żaden trolejbus, bo linię nr 152 zlikwidowano. 154 jeździ mniej więcej raz na godzinę (w święta i weekendy nie jeździła wcale) i wozi w zasadzie powietrze. Cała ta nowa trakcja trolejbusowa jest wykorzystywana w znikomym stopniu, bo trolejbusy na tych liniach jeżdżą bardzo rzadko i mają słabe wypełnienie. W Olsztynie wybudowano od postaw linię tramwajową, a w Lubinie zmarnowano setki milionów złotych na niewydajny i źle zaplanowany system trolejbusowy.W Olsztynie to dopiero zmarnowano środki (linia tramwajowa, torowiska, no i pojazdy - wszystko od podstaw). Lublin za kilka pojazdów względnie niewiele zapłacił. Gadanie o "źle zaplanowanym" jest łatwe, ale trudniej powiedzieć, jaki układ byłby lepszy. Gdzie niby by miały jeździć te trolejbusy, jeśli nie tam, gdzie jeżdżą? |
|
Witamy na forum urzędnika z lubelskiego Ratusza i czekamy na kolejne na kłamstwa.Kolejna sprawa to niewykorzystana trakcja trolejbusowa, na którą wydano ciężkie miliony. W tej chwili po części Nadbystrzyckiej nie kursuje żaden trolejbus, bo linię nr 152 zlikwidowano. 154 jeździ mniej więcej raz na godzinę (w święta i weekendy nie jeździła wcale) i wozi w zasadzie powietrze. Cała ta nowa trakcja trolejbusowa jest wykorzystywana w znikomym stopniu, bo trolejbusy na tych liniach jeżdżą bardzo rzadko i mają słabe wypełnienie. W Olsztynie wybudowano od postaw linię tramwajową, a w Lubinie zmarnowano setki milionów złotych na niewydajny i źle zaplanowany system trolejbusowy.W Olsztynie to dopiero zmarnowano środki (linia tramwajowa, torowiska, no i pojazdy - wszystko od podstaw). Lublin za kilka pojazdów względnie niewiele zapłacił. Gadanie o "źle zaplanowanym" jest łatwe, ale trudniej powiedzieć, jaki układ byłby lepszy. Gdzie niby by miały jeździć te trolejbusy, jeśli nie tam, gdzie jeżdżą? |
|
@labydnik - kocmołuchu niegramotny "w Olsztynie" zmarnowali. A byłeś i widziałeś tą najnowocześniejszą linię i tabor? UE sfinansowała i są niesamowite efekty !
|
|
@labydnik - kocmołuchu niegramotny "w Olsztynie" zmarnowali. A byłeś i widziałeś tą najnowocześniejszą linię i tabor? UE sfinansowała i są niesamowite efekty !"kocmołuchu niegramotny" - pisze ten półanalfabeta i obrzydliwiec, który nawet nie umie poprawnie zacząć zdania. Chamuś głupi nie widzi, ile trzeba wywalić środków na torowiska (zajmujące też miejsce), zasilanie, nowe wozy. Głupek jakoś nie nawiązuje do zdań o tym, że UE chętnie daje środki na marnotrawstwo. Więc jeśli w Lublinie zakup zbyt wielu wozów jest "marnotrawstwem", to jakim cudem ma nie być marnotrawstwem to całe "tramwajowanie" miasta, pozbawianie miejsca na wiele wozów i autobusów, które by mogły jechać szerszymi drogami? |
|
Urzędniku z lubelskiego Ratusza dlaczego w ten sposób zwracasz się do innych? Czy twój przelożony prezydent Żuk wie o tym w jaki sposób rozmawiasz z innymi? Czy prezydent Zuk toleruje takie zachowanie?@labydnik - kocmołuchu niegramotny "w Olsztynie" zmarnowali. A byłeś i widziałeś tą najnowocześniejszą linię i tabor? UE sfinansowała i są niesamowite efekty !"kocmołuchu niegramotny" - pisze ten półanalfabeta i obrzydliwiec, który nawet nie umie poprawnie zacząć zdania. Chamuś głupi nie widzi, ile trzeba wywalić środków na torowiska (zajmujące też miejsce), zasilanie, nowe wozy. Głupek jakoś nie nawiązuje do zdań o tym, że UE chętnie daje środki na marnotrawstwo. Więc jeśli w Lublinie zakup zbyt wielu wozów jest "marnotrawstwem", to jakim cudem ma nie być marnotrawstwem to całe "tramwajowanie" miasta, pozbawianie miejsca na wiele wozów i autobusów, które by mogły jechać szerszymi drogami? |
|
Powinni przerobić je na autobusy, to jest dopiero graciarnia i stare trupy
|
|
@labydnik - barani czopku, POwiadasz "tramwajowanie" miasta. POczytaj sobie lepiej niegramotny nieuku, jak w ostatnich latach wzmiankowane "tramwajowanie" niesamowicie rozwija się w metropoliach USA, zwłaszcza w południowo-wschodnich stanach. Myślisz niemoto że tam każdego dolara nie oglądają przed takimi inwestycjami. I dlaczego tramwaje, a nie trolejbusy? Fakt faktem - Kozi Gród przespał swoją szansę, gdy Unia sypała kasą na tramwaje. Olsztyn zaś nie !
|
|
@labydnik ".... wiele wozów i autobusów, które by mogły jechać szerszymi drogami". PO raz kolejny POwtarzam - chlejesz nie pisz; piszesz nie chlej. Jak sobie tedy wyobrażasz poszerzanie dróg w Lublinie?? Morze wyburzając domy, niegramotny pseudoarchitekcie ?
|
|
ZDAJE SIĘ ŻE TO SIĘ NAZYWA NIEGOSPODARNOŚĆ XDDD
|
|
Przestańcie już tymi tramwajami - wynalazkiem z XIX wieku. Podstawą nowoczesnego transportu w naszej tętniącej metropolii mają być prywatne auta śmigające po wielopasmowych autostradach śródmiejskich. Już teraz cała Europa zazdrości nam jednego z najwyższych współczynników liczby aut na 1000 mieszkańców, a nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa!
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|