Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nieprędko wyleczymy się z lubelskiej "reklamozy"

Utworzony przez Harpagan, 25 lutego 2021 r. o 08:16 Powrót do artykułu
Dlaczego praca nad tą uchwałą tak długo trwa? Miasto brzydkie jak noc i takie działania są potrzebne na cito. Kolejny problem to zieleń i stan nawierzchni chodników. O bieżącym sprzątaniu, zamiataniu ulic to aż głupio pisać ale niestety w Lublinie trzeba o tym przypominać jak małemu dziecku, które jeszcze nie rozumie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pisze strona, na której na 100 słów tekstu przypada 10 reklam. Więc broniąc wersji dziennika, że reklamy są by treści mogły być dostarczane, redakcja za darmo nie pracuje. Tak samo jest w innych dziedzinach. Reklamy nakręcają biznesy i służą dostarczaniu produktów, lub pozyskaniu funduszy na remonty. Czyli kto bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pisze strona, na której na 100 słów tekstu przypada 10 reklam. Więc broniąc wersji dziennika, że reklamy są by treści mogły być dostarczane, redakcja za darmo nie pracuje. Tak samo jest w innych dziedzinach. Reklamy nakręcają biznesy i służą dostarczaniu produktów, lub pozyskaniu funduszy na remonty. Czyli kto bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem!
 Słuszna uwaga! Ciekawe kiedy reklamoza zniknie ze strony DW?! Przeglądanie waszej strony na telefonie to istna katorga. Reklamy wyskakują dosłownie zewsząd!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pisze strona, na której na 100 słów tekstu przypada 10 reklam. Więc broniąc wersji dziennika, że reklamy są by treści mogły być dostarczane, redakcja za darmo nie pracuje. Tak samo jest w innych dziedzinach. Reklamy nakręcają biznesy i służą dostarczaniu produktów, lub pozyskaniu funduszy na remonty. Czyli kto bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem!
Słuszna uwaga! Ciekawe kiedy reklamoza zniknie ze strony DW?! Przeglądanie waszej strony na telefonie to istna katorga. Reklamy wyskakują dosłownie zewsząd!
 Ghostery zastosuj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy w tym kraju da się coś załatwić szybko i sprawnie? nad głupią uchwała o reklamach debatują już ze 4 lata, a efekty może, powtarzam może będa za 2 kolejne. Przeciez to jest dramat. Takie rzeczy powinno być 3 msce na konsultacje, rok na wprowadzenie i koniec tematu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Agent_srome_K_, cieć dewelo-ratuszowy, jest najwyraźniej przeciwko ograniczeniom reklamozy, a to oznacza, że taką samą opinię w temacie ma kierownik Łysogrodu i jego Panowie na dewelo-folwarku. To przesądza o "P0wodzeniu" tej akcji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam. Informacja dla niewtajemniczonych. Kronikidewelorozwoju = Monisia = siwy5u2. Trzy konta, jedna opłacona pisowska szczekaczka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Temat wbrew pozorom bardzo delikatny, bo godzi w przedsiębiorców i właścicieli nieruchomości. Trzeba na spokojnie wypracować rozwiązania które będą dobre dla wszystkich stron. I lepiej taką ustawę przygotować na spokojnie i porządnie, niż napisać na kolanie a potem sto razy poprawiać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam. Informacja dla niewtajemniczonych. Kronikidewelorozwoju = Monisia = siwy5u2. Trzy konta, jedna opłacona pisowska szczekaczka.
 To chyba oczywiste, że to jedna i ta sama osoba. Nikt inny nie klepie całymi dniami komentarzy w których co drugie słowo to "Żuk" albo "deweloperzy" i potem jeszcze co chwilę je usuwa i dodaje na nowo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja teza, że kierownik Łysogrodu wcale nie zamierza nic zrobic z tym tematem, została P0twierdzona kolejnymi wyP0wiedziami agenta_srom_K_a (P0d aliasem MichałP0lak), który pisze to, co skrycie myśli Gubernator.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakaz billboardów? Przecież to nie przejdzie. Jak tego nie zblokuje klika bilbordowa (P0zdrowienia dla Piotra K.!), to zrobi to Loża Deweloperska. Miasto tonie w reklamach nowych klocków, które rzekomo "sprzedają się jak świeże bułeczki"
 +1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy w tym kraju da się coś załatwić szybko i sprawnie? nad głupią uchwała o reklamach debatują już ze 4 lata, a efekty może, powtarzam może będa za 2 kolejne. Przeciez to jest dramat. Takie rzeczy powinno być 3 msce na konsultacje, rok na wprowadzenie i koniec tematu.
Taki bieg rzeczy nabiera "sensu" - wystarczy tylko zauważyć, że skuteczne rozwiązanie tego problemu nie leży w P0lu zainteresowania ludzi do tego władnych, ale dla których są "ważniejsze sprawy" niż estetyka miasta, np. żeby zaprzyjaźniona klika bilbordowa mogła trzepać kapuchę.
 +2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja teza, że kierownik Łysogrodu wcale nie zamierza nic zrobic z tym tematem, została P0twierdzona kolejnymi wyP0wiedziami agenta_srom_K_a (P0d aliasem MichałP0lak), który pisze to, co skrycie myśli Gubernator.
 Wniosek? Pacynka zwana konserwatorem P0winna przestać "marnować" swój czas (i pieniądze podatnika) na prace przy P0kazówkach niemających żadnych szans P0wodzenia, a zamiast tego zająć się ... no właśnie? Zająć się czym? Może promocją dewelorozwoju na SSC?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że pisowska obrzygiwaczka tematów na Dzienniku, zaczęła dyskutować sama ze sobą i to przy użyciu aż trzech kont. To prawdziwy skarb mieć tak pracowitego trolla na swojej farmie. Ciekawe która spółka skarbu państwa opłaca ten bełkot.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja teza, że kierownik Łysogrodu wcale nie zamierza nic zrobic z tym tematem, została P0twierdzona kolejnymi wyP0wiedziami agenta_srom_K_a (P0d aliasem MichałP0lak), który pisze to, co skrycie myśli Gubernator.
Wniosek? Pacynka zwana konserwatorem P0winna przestać "marnować" swój czas (i pieniądze podatnika) na prace przy P0kazówkach niemających żadnych szans P0wodzenia, a zamiast tego zająć się ... no właśnie? Zająć się czym? Może promocją dewelorozwoju na SSC?
 Nie P0 to kartel bilbordowy solidarnie odmówił publikacji listy dewelo-targowiczan z nocnej zmiany, żeby teraz jakis konserwatorzyna P0psuł ich geszefty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że pisowska obrzygiwaczka tematów na Dzienniku, zaczęła dyskutować sama ze sobą i to przy użyciu aż trzech kont. To prawdziwy skarb mieć tak pracowitego trolla na swojej farmie. Ciekawe która spółka skarbu państwa opłaca ten bełkot.
 Cóż... Ktoś mógłby w końcu zacząć sprzątać te rzygowiny... Niedobrze się robi od samego patrzenia... A co do spółek pewnie jakieś PGE albo inny Orlen...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Agent_srome_K_, cieć dewelo-ratuszowy, jest najwyraźniej przeciwko ograniczeniom reklamozy, a to oznacza, że taką samą opinię w temacie ma kierownik Łysogrodu i jego Panowie na dewelo-folwarku. To przesądza o "P0wodzeniu" tej akcji.
 Zgadza się. To tylko pozorowane i propagandowe zagranie Żuka. Właścicielka firmy MAIK (czyli jednego z najwiekszych reklamowych śmieciarzy w Lublinie) została "uhonorowana" medalem z rąk samego Żuka: maik.pl/new/component/content/article/8-aktualnosci/131-medal-prezydenta-miasta-lublin
 Ten medal - w kontekście realizacji przemiany Koziego Grodu w Detroit Wschodu - należy uznać za w pełni zasłużony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakaz billboardów? Przecież to nie przejdzie. Jak tego nie zblokuje klika bilbordowa (P0zdrowienia dla Piotra K.!), to zrobi to Loża Deweloperska. Miasto tonie w reklamach nowych klocków, które rzekomo "sprzedają się jak świeże bułeczki" :-DDD (poklep sobie w łapki od początku, łajzo z agencji deweloprzydoopASa)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja teza, że kierownik Łysogrodu wcale nie zamierza nic zrobic z tym tematem, została P0twierdzona kolejnymi wyP0wiedziami agenta_srom_K_a (P0d aliasem MichałP0lak), który pisze to, co skrycie myśli Gubernator.
 +1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy w tym kraju da się coś załatwić szybko i sprawnie? nad głupią uchwała o reklamach debatują już ze 4 lata, a efekty może, powtarzam może będa za 2 kolejne. Przeciez to jest dramat. Takie rzeczy powinno być 3 msce na konsultacje, rok na wprowadzenie i koniec tematu.
 Taki bieg rzeczy nabiera "sensu" - wystarczy tylko zauważyć, że skuteczne rozwiązanie tego problemu nie leży w P0lu zainteresowania ludzi do tego władnych, ale dla których są "ważniejsze sprawy" niż estetyka miasta, np. żeby zaprzyjaźniona klika bilbordowa mogła trzepać kapuchę. Ale chocholi taniec dla ciemnego luda zawsze warto odegrać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...