![]() |
Jak sądzicie: czy 500.000 za jedno miejsce parkingowe będzie: OK, czy za tanio. Kto za odpowiedzią proszę o łapkę w górę, a kto za łapka w dół.
|
![]() |
Oj, co się pozajączkowało. Wrzucę ankietę jeszcze raz: 500.000 za jedno miejsce parkingowe to: (a) w sam raz (b) za tanio. Kto za (a) łapka w górę, kto za (b) łapka w dół.
|
![]() |
Czy w tym Ratuszu rządzą idioci? Budują węzły przesiadkowe dla mieszkańców spod Lublina jednocześnie podnosząc im drastycznie ceny biletów komunikacji miejskiej. Jest już jeden węzeł przesiadkowy przy ulicy Choiny i to nie działa!
|
![]() |
Czy w tym Ratuszu rządzą idioci? Budują węzły przesiadkowe dla mieszkańców spod Lublina jednocześnie podnosząc im drastycznie ceny biletów komunikacji miejskiej. Jest już jeden węzeł przesiadkowy przy ulicy Choiny i to nie działa!Bez jaj. Pętla na Choinach tyle co powstała. Jak kupujesz coś do domu to też oceniasz po jednym użyciu? Jeśli tak, to nie było pytania. |
![]() |
Pętla na Choinach działa już prawie rok. Tak się składa, że często jeżdżę tamtędy i więcej niż 4 samochodów na parkingu przy niej nie widziałem (i to nie koniecznie osób przesiadających się w zbiorkom). Nie działa i działć nie będzie bo idea jest poroniona. Nikt w tak małym mieście jak Lublin nie przesiądzie się na rogatkach z samochodu na autobus - tym bardziej, że dla "wieśniaków" ceny biletów będą wyższe.
|
![]() |
Masakra jakie ty farmazony wypisujesz zakichany hejterku. Kurski to przy tobie cienki bolek.Pętla na Choinach działa już prawie rok. Tak się składa, że często jeżdżę tamtędy i więcej niż 4 samochodów na parkingu przy niej nie widziałem (i to nie koniecznie osób przesiadających się w zbiorkom). Nie działa i działć nie będzie bo idea jest poroniona. Nikt w tak małym mieście jak Lublin nie przesiądzie się na rogatkach z samochodu na autobus - tym bardziej, że dla "wieśniaków" ceny biletów będą wyższe.Nie dziala bo nie o to chodzilo w tej inwestycji. Najwazniejsze to napisac projekt "eko" i wyrwac dofinansowanie z uni, aby swoi mogli dobrze zarobić. To tak jak z buspasami, kazdy wie ze to głupie ale dają kase to sie robi. I faktycznie w jednej z lokalizacji koszt wykonania punktu przesiadkowego w przeliczeniu na 1 miejsce parkingowe to ok 500 tys zl. Nie ma chyba bardziej zmarnowanej kasy i nietrafionych inwestycji od tych z unijnym finansowaniem. |
![]() |
Pętla na Choinach działa już prawie rok. Tak się składa, że często jeżdżę tamtędy i więcej niż 4 samochodów na parkingu przy niej nie widziałem (i to nie koniecznie osób przesiadających się w zbiorkom). Nie działa i działć nie będzie bo idea jest poroniona. Nikt w tak małym mieście jak Lublin nie przesiądzie się na rogatkach z samochodu na autobus - tym bardziej, że dla "wieśniaków" ceny biletów będą wyższe.I ty uważasz, że prawie rok to okres wystarczający do pełnej oceny przydatności pętli? W szczególności, że ostatnie zmiany podatkowe wprowadzone przez rząd ogołociły lubelski samorząd z grubych milionów, które można by było przeznaczyć choćby na dodatkowe kursy komunikacji miejskiej? Bez jaj. Park&Ride u nas dopiero raczkuje, powoli powstaje niezbędna infrastruktura. Z ocenami i kategorycznymi sądami to ja bym się jeszcze wstrzymał, jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie na to. |
![]() |
Ладно |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|