Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Miasto chce zachęcić mieszkańców do poruszania się komunikacją miejską poprzez to, żeby sprawić, żeby ta usługa stała się droższa niż jazda własnym samochodem. To ma być sposób poruszania się elit, bo zwykłego człowieka nie stać na bilet. Modne jest to, na co stać nielicznych. Biedota dalej niech jeździ swoimi rupieciami i korkuje miasto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zjedzenie ryby fugu, lot w kosmos, ultramaraton na pustyni w USA, jazda ZTM. Co łączy te rzeczy? Niewygodnie, nieprzyjemnie, z wyrzeczeniami, ale przynajmniej drogo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto chce zachęcić mieszkańców do poruszania się komunikacją miejską poprzez to, żeby sprawić, żeby ta usługa stała się droższa niż jazda własnym samochodem. To ma być sposób poruszania się elit, bo zwykłego człowieka nie stać na bilet. Modne jest to, na co stać nielicznych. Biedota dalej niech jeździ swoimi rupieciami i korkuje miasto.
Co za błekot? Naucz się używać języka polskiego , zanim zaczniesz komentować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Idź na przystanek, czekaj, kup bilet, stój w korku, dojdź do celu z przystanku. Albo pojedź własnym gratem i zaparkuj na chodniku/trawniku w centrum miasta za darmo. Tylko frajer by wybrał to pierwsze. I wszystko fajnie i pięknie, ale dlaczego miasto jeszcze nie jest zaklejone plakatami naśmiewającymi się z tych, którzy wybierają to pierwsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Naucz się używać języka polskiego" - to nie forum językowe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Co za błekot? Naucz się używać języka polskiego , zanim zaczniesz komentować." -co za błekot? Naucz się wpierw pisać na temat, zanim zaczniesz komentować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"– Na godzinę 10.00 mamy 717 użytkowników "... Lublin ilość mieszkańców 350 tysięcy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Co za błekot? Naucz się używać języka polskiego , zanim zaczniesz komentować." -co za błekot? Naucz się wpierw pisać na temat, zanim zaczniesz komentować.
cfele_K_ z agencji pr specjalizuje się w odwracaniu uwagi od tematu. TylK0 czekać, a nawrzuca coś o "trolach z pisu".
 plusiki swojakom, minusiki "trollom z pis" ..... NO ZA COŚ SIĘ u licha PŁACI REKINOM-MENADŻEROM od inkubacji P0-mysłów ;) s0czki z buraka muszą być rozgrzani jak sędziowie na telefon :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W sklepie dla smartfonów marki 'Huawey' brak tego 'cuda na kiju'. Czyżby przejaw dyskryminacji?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warto wiedzieć, że do końca tego roku jest tzw. okres przejściowy, to znaczy, że mimo iż nowy system wszedł 1 Października to równolegle częściowo stary system jeszcze funkcjonuje( tzn. zniknęły stare ceny biletów, natomiast funkcjonowanie samej KBE jako takiej jeszcze nie uległo w pełni zmianie), to znaczy, że jak ktoś ma Kartę Biletu Elektronicznego funkcjonującą na starych zasadach to nie musi jej rejestrować jak nie chce, w dalszym ciągu można w kiosku naładować KBE( po starych zasadach) na 30, 90 czy 150 dni - ta możliwość pozostanie do końca roku dostępna dla pasażerów, a to oznacza, że ktoś kto zdecyduje się na taki krok, że np. pod koniec grudnia tego roku zechce naładować sobie KBE na 5 miesięcy to będzie mógł swobodnie wykorzystać naładowaną KBE aż do końca jej ważności( tj. do końcówki maja 2022) bez jej rejestracji. Po nowym roku zaś nie będzie możliwości zakupu biletów okresowych imiennych bez uprzedniej rejestracji KBE w nowym systemie, zniknąć ma także możliwość naładowania biletu okresowego w kiosku. Doładowywać będzie można KBE drogą internetową albo poprzez nowe biletomaty wolnostojące( w ilości bodajże 55 sztuk, które są rozlokowane w bardziej znanych/popularnych miejscach publicznych w mieście), doładowań nie będą już obsługiwać kasjerki w kioskach, tylko my samodzielnie będziemy mogli tego dokonać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warto wiedzieć, że do końca tego roku jest tzw. okres przejściowy, to znaczy, że mimo iż nowy system wszedł 1 Października to równolegle częściowo stary system jeszcze funkcjonuje( tzn. zniknęły stare ceny biletów, natomiast funkcjonowanie samej KBE jako takiej jeszcze nie uległo w pełni zmianie), to znaczy, że jak ktoś ma Kartę Biletu Elektronicznego funkcjonującą na starych zasadach to nie musi jej rejestrować jak nie chce, w dalszym ciągu można w kiosku naładować KBE( po starych zasadach) na 30, 90 czy 150 dni - ta możliwość pozostanie do końca roku dostępna dla pasażerów, a to oznacza, że ktoś kto zdecyduje się na taki krok, że np. pod koniec grudnia tego roku zechce naładować sobie KBE na 5 miesięcy to będzie mógł swobodnie wykorzystać naładowaną KBE aż do końca jej ważności( tj. do końcówki maja 2022) bez jej rejestracji. Po nowym roku zaś nie będzie możliwości zakupu biletów okresowych imiennych bez uprzedniej rejestracji KBE w nowym systemie, zniknąć ma także możliwość naładowania biletu okresowego w kiosku. Doładowywać będzie można KBE drogą internetową albo poprzez nowe biletomaty wolnostojące( w ilości bodajże 55 sztuk, które są rozlokowane w bardziej znanych/popularnych miejscach publicznych w mieście), doładowań nie będą już obsługiwać kasjerki w kioskach, tylko my samodzielnie będziemy mogli tego dokonać.
 Może i jest, ale jak się wdraża nowy system to trzeba go przetestować, a nie robić z ludzi idiotów. Za coś urzędnicy z ZTM biorą pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po nowym roku zaś nie będzie możliwości zakupu biletów okresowych imiennych bez uprzedniej rejestracji KBE w nowym systemie, zniknąć ma także możliwość naładowania biletu okresowego w kiosku. Doładowywać będzie można KBE drogą internetową albo poprzez nowe biletomaty wolnostojące( w ilości bodajże 55 sztuk, które są rozlokowane w bardziej znanych/popularnych miejscach publicznych w mieście), doładowań nie będą już obsługiwać kasjerki w kioskach, tylko my samodzielnie będziemy mogli tego dokonać.
     Świrobełkot, świrobełkot. Odlot megakosmiczny. Kolejna, w kółko ta sama, przesolidna porcja bredni "od czapy", fanaberii osobnika odklejonego od rzeczywistości, w której żyje. Zmień może kalkę, zacznij się leczyć, bierz mocniejsze leki?  Znasz bajkę o herbacie? Gdzieś Ty się ulung... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 plusiki swojakom, minusiki "trollom z pis" ..... NO ZA COŚ SIĘ u licha PŁACI REKINOM-MENADŻEROM od inkubacji P0-mysłów ;) s0czki z buraka muszą być rozgrzani jak sędziowie na telefon :)
Aaaa, tu Cię boli??? A jest przymus pisania bzdur? Nie ma dymu bez ognia. Nie pisz bredni - nie będzie minusów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"– Na godzinę 10.00 mamy 717 użytkowników "... Lublin ilość mieszkańców 350 tysięcy
I dodać trzeba, że prawie wszyscy użytkownicy wystawili negatywne oceny i zgłaszają, że aplikacja nie działa.
Touché! Ale srome_K_ zaraz "wytłumaczy", że to "centrala pis" zagoniła członków z całej Polski do wystawiania negatywów :-DDD
 To raczej lubelska centrala propagandy czyli Ratusz zagonił swoich urzędników lub/i trolli do wystawienia pozytywnej opinii o tym  aplikacyjnym bublu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"– Na godzinę 10.00 mamy 717 użytkowników "... Lublin ilość mieszkańców 350 tysięcy
 I dodać trzeba, że prawie wszyscy użytkownicy wystawili negatywne oceny i zgłaszają, że aplikacja nie działa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"– Na godzinę 10.00 mamy 717 użytkowników "... Lublin ilość mieszkańców 350 tysięcy
I dodać trzeba, że prawie wszyscy użytkownicy wystawili negatywne oceny i zgłaszają, że aplikacja nie działa.
 Prawą ręką walisz konia a lewą trzymasz kciuk, żeby było jak najwięcej negatywów czy na odwrót?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"– Na godzinę 10.00 mamy 717 użytkowników "... Lublin ilość mieszkańców 350 tysięcy
W tym cała rzesza dzieci, ale dla ciebie to nieważne - ważne, żeby znowu walnąć coś głupiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Naucz się używać języka polskiego" - to nie forum językowe
 Standardowa odpowiedź nieuka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"– Na godzinę 10.00 mamy 717 użytkowników "... Lublin ilość mieszkańców 350 tysięcy
I dodać trzeba, że prawie wszyscy użytkownicy wystawili negatywne oceny i zgłaszają, że aplikacja nie działa.
A skąd ty masz takie informacje, trollu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warto wiedzieć, że do końca tego roku jest tzw. okres przejściowy, to znaczy, że mimo iż nowy system wszedł 1 Października to równolegle częściowo stary system jeszcze funkcjonuje( tzn. zniknęły stare ceny biletów, natomiast funkcjonowanie samej KBE jako takiej jeszcze nie uległo w pełni zmianie), to znaczy, że jak ktoś ma Kartę Biletu Elektronicznego funkcjonującą na starych zasadach to nie musi jej rejestrować jak nie chce, w dalszym ciągu można w kiosku naładować KBE( po starych zasadach) na 30, 90 czy 150 dni - ta możliwość pozostanie do końca roku dostępna dla pasażerów, a to oznacza, że ktoś kto zdecyduje się na taki krok, że np. pod koniec grudnia tego roku zechce naładować sobie KBE na 5 miesięcy to będzie mógł swobodnie wykorzystać naładowaną KBE aż do końca jej ważności( tj. do końcówki maja 2022) bez jej rejestracji. Po nowym roku zaś nie będzie możliwości zakupu biletów okresowych imiennych bez uprzedniej rejestracji KBE w nowym systemie, zniknąć ma także możliwość naładowania biletu okresowego w kiosku. Doładowywać będzie można KBE drogą internetową albo poprzez nowe biletomaty wolnostojące( w ilości bodajże 55 sztuk, które są rozlokowane w bardziej znanych/popularnych miejscach publicznych w mieście), doładowań nie będą już obsługiwać kasjerki w kioskach, tylko my samodzielnie będziemy mogli tego dokonać.
  Może i jest, ale jak się wdraża nowy system to trzeba go przetestować, a nie robić z ludzi idiotów. Za coś urzędnicy z ZTM biorą pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...