Co na to Mucha?
|
|
Niema się im co dziwić wdzystko drożeje wiec i oni chcą wiecej kasy tylko pis nie widzi co w państwie niegra. Dalej głosujcie na pis bo w kraju zyje sie dobrze befzie lepiej i jeszcze lepiej.
|
|
A w zajezdni stoi kilkadziesiąt nieużywanych trolejbusów.
|
|
Zaczynają się pojawiać skutki piątki Kaczyńskiego. To dopiero początek, preludium do wielkiego jebbbb. Oj będzie bolało.
|
|
Ta firma miała problemy z płynnością finansową długo przed podpisaniem umowy z naszym ZTM. Pani prezes niech nie żartuje.
|
|
Jakie z dnia na dzień ?? Przecież o tym mówiono przy okazji zakupu przez najlepszego przewoźnika w Polsce, nasze MPK że te zakupione używane w połowie niskopodłogowe, nie klimatyzowane, bez biletomatów, prawie nowe ponad 10 letnie Jelcze z niespełna milionem przebiegu że mają ich zastąpić !!!
|
|
Co na to Mucha?A co na to Gąsior Marek? |
|
Jakie z dnia na dzień ?? Przecież o tym mówiono przy okazji zakupu przez najlepszego przewoźnika w Polsce, nasze MPK że te zakupione używane w połowie niskopodłogowe, nie klimatyzowane, bez biletomatów, prawie nowe ponad 10 letnie Jelcze z niespełna milionem przebiegu że mają ich zastąpić !!!Warbus miał jeżdzić do końca sierpnia. |
|
firma jest bankrutem więc ma w czterech literach wszelkie możliwe kary związane z niewywiązaniem się z umowy podpisanej z ZTM a szkoda bo powinni dowalić jej karę taką żeby się nie pozbierali
|
|
Ale z górek czechowskich dojadę ?
|
|
Platforma Obywatelska tak rządzi bo to rządy prezydenta Żuka. Dalej głosujcie na tych patroli to nic nie będziecie mieli! Ani dróg ani autobusów. Jedyne co to deweloperzy będą żyli jak pany
|
|
Zrzucanie odpowiedzialności na PiS mija się z celem. Po pierwsze nie PiS podpisywał umowę a osoba odpowiedzialna za komunikację miejską z UM a tam jak wiadomo PiS-u nie ma. Po drugie firmy przystępujące do przetargu zaniżają cenę danej usługi w celu korzystnego rozczygniecia przetargu dla nich. W razie pozytywnego wyboru firma zaczyna oszczędzać na czym się da. Zwykle odbywa się to kosztem pracowników poziomem świadczenia usług. I po trzecie dziwię się osobom z magistratu że nic się nie nauczyli wcześniejszą sytuacja jaka miała miejsce z innym przewoźnikiem. Na marginesie skoro mamy swoje MPK które jest spółką miejska i wstecz ogarniała przewóz pasażerów w jakim celu wyprowadza się pieniądze z budżetu miasta obcemu podmiotowi i to jeszcze firmie zewnętrznej czysta paranoja.
|
|
Do dymisji dyrektor ZTM i prezydent Lublina.
|
|
Bilety drogie. To kto wyprowadza pieniądze z ztm? Kierowcy za grosze pracują. Gdzie jest kasa?
|
|
Ci co na wyborach chcieli zobaczyć efekty to widzą, i będzie ich coraz więcej
|
|
Zrzucanie odpowiedzialności na PiS mija się z celem. Po pierwsze nie PiS podpisywał umowę a osoba odpowiedzialna za komunikację miejską z UM a tam jak wiadomo PiS-u nie ma. Po drugie firmy przystępujące do przetargu zaniżają cenę danej usługi w celu korzystnego rozczygniecia przetargu dla nich. W razie pozytywnego wyboru firma zaczyna oszczędzać na czym się da. Zwykle odbywa się to kosztem pracowników poziomem świadczenia usług. I po trzecie dziwię się osobom z magistratu że nic się nie nauczyli wcześniejszą sytuacja jaka miała miejsce z innym przewoźnikiem. Na marginesie skoro mamy swoje MPK które jest spółką miejska i wstecz ogarniała przewóz pasażerów w jakim celu wyprowadza się pieniądze z budżetu miasta obcemu podmiotowi i to jeszcze firmie zewnętrznej czysta paranoja.Po pierwsze, ma i to bardzo dużo. Dzięki ich nieudolnym rządom ceny paliwa skoczyły jak i koszty płac. Wszechobecna drożyzna, ale ludzi ponoć w końcu godnie zarabiają, z tym że za coraz większe zarobione pieniądze mogą kupić coraz mniej rzeczy. Co do drugiego pełna zgoda. Co do wyprowadzania pieniędzy z budżetu miasta obcemu podmiotowi masz na myśli podwykonawców MPK, którzy jeżdżą jako MPK a nie jako przewoźnik w ramach kontraktu z ZTM ?? I czy MPK ogarniało przewozy pasażerów, śmiem wątpić patrząc wstecz i aby nie uwolnienie i upożądkowanie rynku przez ZTM dalej by nas wozili starymi ikrausami czy zabytkowymi jelczami, ewentualnie jakimiś poniemieckimi złomami. |
|
warszawska firemka jest mało poważna, ten sam manewr zrobili chwilę temu w Jastrzębiu-Zdroju: ***infobus.pl/warbus-odpowiada-mzk-39-autobusow-idzie-na-sprzedaz_more_112966.html
|
|
Naszła mnie pewna refleksja - obserwowałem nieraz komunikację publiczną w Krakowie i można by było się wzorować na tym mieście - czyli przenieślibyśmy ciężar przewozowy z autobusów na trolejbusy i linie trolejbusowe(wszystkie) kursowałyby co 10 minut( te, które są nieco bliźniacze w przebiegu trasy otrzymałby tym samym wspólny takt co 5 minut) - słowem trolejbusy lubelskie byłby jak krakowskie tramwaje. Jednak żeby osiągnąć tak ambitny cel potrzebne są nie tylko pętle P+R( Park&Ride, gdzie kierowcy parkują samochody na parkingach na obrzeżach miasta i zamieniają się w pasażerów mpk) ale także buspasy przynajmniej na głównych szlakach komunikacyjnych. Wtedy można by było wówczas mówić, że samochody przegrałyby z komunikacją miejską, własne cztery kółka stałyby się do podróżowania po mieście po prostu mało atrakcyjne - owszem nikt nikomu nie zakazywałby poruszania się prywatnym autem i nie zmuszał do komunikacji miejskiej na siłę ale kierowcy sami by na własnej skórze przekonali się, że po Lublinie jazda samochodem byłaby męcząca, podczas, gdy komunikacją miejską przelatywałoby się szybko z punktu A do B. Jaki zaś los czekałby linie autobusowe? Te bardziej popularne jeździłyby co 20 minut( z paroma wyjątkami co 15 minut jeśli zajdzie taka potrzeba), wszystkie pozostałe, które były określane jako linie uzupełniające lub marginalne zachowałyby obecne częstotliwości kursowania. Mówię serio model krakowski komunikacji może być w Lublinie hitem - zachęci ludzi do częstszego poruszania się po mieście, miasto tętniłoby życiem. Co do linii nocnych - sugerowałbym aby nie było ich tylko 3 i o bardzo krętych i zawiłych trasach ale było ich 9 o krótszych trasach, nieco wyprostowanych i nieco częściej kursujących - nie co 30 minut a co 20 minut. Ceny biletów niestety ale musiałyby nieco wzrosnąć - 2zł kosztowałby wówczas ulgowy, 4zł zaś normalny - są to ceny biletów czasowych standardowych( byłby to bilet 20 minutowy, inne rodzaje biletów należałoby odpowiednio ustalić). Niezłą utopię tutaj odstawiłem i ambitną poprzeczkę ale sądzę, że w ciągu 20 lat - to realne, w ciągu 10 lat - to raczej marzenie. Fajnie by było jakby Lublin był takim miniaturowym Krakowem, nie wszystko w tamtym mieście mi się podoba( zwłaszcza smog) ale transport publiczny jest na prawdę na wysokim poziomie.
|
|
Coś złego dzieje się w tym mieście, widmo katastrofy nadciąga
|
|
Odczepcie się od Żuka i jego radnych, oni zajęci są tematem aby TBV jak najszybciej zabudowało Górki... a poza tym prezydent nie jeździ komunikacją miejską. Ma kierowcę i służbowy samochód.
|
Strona 1 z 7
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|