Zabrać cwaniaczkom koncesję , bo to się już z tego mafia zrobiła!!!
|
|
Tak wykończcie ich! Bo są tani, szybcy i ogólnie przejęli ruch lublin-warszawa-lublin! Nasi wspaniali urzędnicy na każdego znajdą sposób! Skoro sami klienci ponaglali kierowcę to są oni chyba świadomi ryzyka. Ich wybór to większe ryzyko za tanią i szybką podróż. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, właściciel albo komuś podpadł, albo jego konkurencja ma kolesi w urzędzie.
|
|
Zgadzam się z poprzednim komentarzem. Rynek nie znosi próżni. Na miejsce tej firmy znajdzie się na pewno kilka chętnych, które będą przestrzegały przepisów i nie narażały pasażerów w imię zysków prezesa. Szkoda tylko kierowców, którzy często nie są niczemu winni a chcąc mieć prace muszą się poddawać presji.
|
|
Tylko 3 godz i 20 minut? A dlaczego nie 5 albo 6 godzin? Było by jeszcze bezpieczniej dla pasażerów i przyjaźniej dla środowiska.
|
|
A może chodzi o zdrowie i życie pasażerów. Przepis jest przepisem. |
|
To,że PKP likwiduje połączenia,wcale nie oznacza,że busiarstwo ma być zagrożeniem na drogach.Firmy busiarskie na drogach konkurują ze sobą,wyprzedzają się nawzajem,zajeżdżają sobie drogę aby tylko "zdobyć" przypadkowego pasażera.Tak być nie może.Zabójcom z busów stanowcze NIE!
|
|
TRZEBA TAK MONITOROWAĆ DZIEN PRACY URZĘDASÓW ZOBACZYCIE WSZYSTKICH NA KARDIOLOGI BO NIC NIE ROBIĄ TYLKO GRAJĄ PRECZ Z URZĘDASAMI WSZYSTKICH SZCZEBLI O RAZU BUDŻET ODETCHNIE
|
|
Zlikwidujmy wogóle ruch Lublin Warszawa, a inwestorzy niech przylatują samolotami. 3 godziny to jakaś paranoja. Dziwi się jeszcze ktoś, że tu wszystko pada?
|
|
ciekawe komu contbus nie dał działki |
|
Jest tyle innych rzeczy do zrobienia a oni sie tego uczepili,chlopaki dobrze jezdzili przez tyle lat nagle teraz cos nie tak. DO ROBOTY URZEDASY!!!
|
|
I tak trzymać w imię solidarności z większością pasażerów. Prezesom na pohybel.Hej. |
|
Contbus ma problem bo nie chca w Marszałkowskim brac od niego giftów, gdyż Marszałek przejął PKS i teraz ze soba konkuruja ... jako, że nie można poprawić jakości usług PKS to trzeba obniżyć u konkurencji ..... proste prawda ?
|
|
Czemu jak coś działa dobrze i sprawnie to urzedasy nie mogą spokojnie wysiedzieć na stołkach i zaraz muszą umaczać w tym swoje szpotawe paluchy ?
|
|
W jakim ja kraju żyję? Mamy duże bezrobocie, w PUP namawiają mnie, bym założył firmę. Myślę sobie - co mi tam i zakładam - firmę busiarską. Składam papiery do Urzędu Marszałkowskiego by wydali mi koncesję, ustalili rozkłady jazdy. OK - wszystko mam i zaczynam działać.
Jeszcze dobrze nie przekręciłem klucza w swoim biurze w PIERWSZY dzień działalności - już mam przynajmniej 5 kontroli. Kontroluje mnie ZUS, PUP, Urząd Skarbowy. ITD i Urząd Marszałkowski i wiele innych, które wcześniej namawiały mnie do tego bym na siebie zarobił. Sprawdzają czy ja przypadkiem nie jestem PRZESTĘPCĄ!!!
Polska to dziki kraj - jak powiedział jeden z polityków, a prawda ta zabolała wielu pseudopolityków.
To, że w lubelskim urzędzie marszałkowskim mamy burdel - nie od dziś wiadomo. A kto za ten burdel zapłaci?? Oczywiście przewoźnicy, którzy są szczuci przez nasyłanie ITD, bo jakiś bałwan urzędas z UM nie potrafił ustalić porządnie rozkładu jazdy.
Pani Stasiu od Cottbusa - wierzę w Pana i wiem, że prawo przewozowe zna pan lepiej od tych pojebów urzędasów, zresztą udawania Pan to im na każdym kroku a wynikiem braku kompetencji w ich przypadku w stosunku do zajmowanych stołków jest to, że Pańska firma jest na cenzurowanym.
Trzymaj się Panie Stasiu i nie daj ograć tej bandzie jełopów z UM i ITD
|
|
Firma Contbus nie działa dobrze i sprawnie, tylko na zasadzie cwaniactwa i olewania przepisów. Nic dziwnego, że w tym Państwie źle się dzieje, jeśli większość tu wypowiadających się jest za tym, by mieć w du*** przepisy. Wygodniccy egoiści Stawiają szybką ( i niebezpieczną ) jazdę ponad zasady zdrowej konkurencji - tylko Contbus głęboko w poważaniu monity o zmianę rozkładu. Inni się dostosowali. Wpiszcie sobie w GPSa trasę Lbn-Wawa - ciekawe ile Wam wyjdzie czas przejazdu (podpowiedź - GPS uwzględnia czas jazdy z maksymalną dozwoloną prędkością )... Nie-pozdrawiam polskich cwaniaczków, którzy widzą tylko czubek własnego nosa. |
|
Znam przypadki, kiedy urzędnicy niby zgodnie z prawem wykończyli firmę. Za kilka lat w sądzie okaże się że się mylili i skarb państwa (my) zapłaci właścicielowi milionowe odszkodowanie. Gorzej z pracownikami którzy pójdą na bruk.
A gdyby tak Urzędnicy zaczęli odpowiadać za swoje decyzje... Czy postępowali by tak samo w tej sprawie...
|
|
no cóż nikt nie spojrzy na to jak na bezpieczeństwo ruchy, tylko jako na atak na CONTBUS
|
|
Wykończyc ich! Za dobrze jeżdżą, są zbyt inteligentni, zbyt kulturalni, zbyt punktualni, w takich bielutkich koszulkach, bagaże sami do bagażnika pakują ! Oni nie pasują do polskich realiów i zwyczajów. Precz z contbusiarzami!! co za kraj!
|
|
Pytanie ? Dlaczego pasazerowie wtracaja sie do jazdy,jesli kierowca jedzie zgodnie z przepisami?Urzednik ktory jedzie lub leci wywiera presje na kierowcy,pilocie a sam to boi sie zlamac przepis mowi ze mu prawo nie pozwala.NAMAWIANIE KOGOS DO LAMANIA PRZEPISOW POWINNO BYC KARANE.
|
|
Ludzie puknijcie się w łeb!
To typowe w Polsce zwalczanie konkurencji - niszczenie firmy na zamówienie.
Poczytajcie sobie o Optimusie Kluski na przykład.
Gdyby ludziom nie odpowiadał standard usług Contbusa - to by NIE korzystali i nie jeździli. A ludzie chcą jeździć Contbusem - busy są pełne, a przecież mają wybór i gdyby chcieli pojechaliby autobusem, innym busem albo pociągiem. Jadnak jeżdżą Contbusem, bo jest tanio, szybko, wygodnie, komfortowo i bezpieczne. Jako jedyna firma na tej trasie maja nowiutkie auta. Problem w tym, że Contbus jest zbyt dobrą firmą - widocznie konkurencji wolnorynkowymi metodami wygrać się nie udało więc chcą ją zniszczyć metodami mafijnymi.
|
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|