No dobra, trafiło na mnie więc dodam komentarz jako pierwszy. Według mnie to ch uj nie rozwiązanie, napier*** ą świateł i skomplikują ruch na i tak już zaje***ym samochodami lubelskim hajłeju. Zamiast zrobić jakaś kładkę dla Ciapatych i innych studenciaków z medycznej i pokusić się o jakiś wiadukt czy tunel to uprawiamy lubelską bylejakość. Kurw a mać niedługo chyba wszyscy jak jeden mąż i żona będziemy musieli z braku innego wyjścia stawić sie na czyn społeczny zadbać o dobro wspolne bo licząc na wybrańców narodu możemy doczekać się co najwyżej setnego projektu przebudowy placu litewskiego. Amen
|
|
No dobra, trafiło na mnie więc dodam komentarz jako pierwszy. Według mnie to ch uj nie rozwiązanie, napier*** ą świateł i skomplikują ruch na i tak już zaje***ym samochodami lubelskim hajłeju. Zamiast zrobić jakaś kładkę dla Ciapatych i innych studenciaków z medycznej i pokusić się o jakiś wiadukt czy tunel to uprawiamy lubelską bylejakość. Kurw a mać niedługo chyba wszyscy jak jeden mąż i żona będziemy musieli z braku innego wyjścia stawić sie na czyn społeczny zadbać o dobro wspolne bo licząc na wybrańców narodu możemy doczekać się co najwyżej setnego projektu przebudowy placu litewskiego. Amen
0
|
|
A nie można było zaprojektować dużego ronda??
|
|
W normalnym kraju przejście dla pieszych prowadzące przez łącznie 10 pasów ruchu robi się nad jezdnią a nie na jezdni przez co umożliwia się bezkolizyjne pokonanie tak szerokiej arterii zarówno osobom pieszym jak również zmotoryzowanym, dodatkowo warunki panujące na tym skrzyżowaniu aż proszą się o popełnienie skrzyżowania wielopoziomowego z racji tego że sama ul. Prusa jak również ul Dolna 3-go Maja wspinają się pod górkę, ale NIE u nas jest rosyjska myśl techniczna, choć swoją drogą jak patrzę się na układy komunikacyjne dużych rosyjskich i post rosyjskich miast to zastanawiam się skąd u naszych"mądrych" planistów i inżynierów panuje minimalizm i psucie istniejących rozwiązań, może nie najlepszych ale w miarę sprawnie funkcjonujących. Bo w sumie może Policja przedstawi statystyki z wypadków i kolizji na tym skrzyżowaniu i wtedy się okaże że obecne rozwiązanie wcale nie jest takie złe.
|
|
kolejna porcja narzekaczy ... że zimno, że ciepło, że coś budują, że coś komuś dają (ale nie jemu), że oczywiście "on" fachowiec wie lepiej ... itd itp. Dajcie sobie na wstrzymanie!
|
|
a ja pierdziele ale będą korki a w koordynacje świateł to nawet chyba w lublinie nie wierzą dzieci.
|
|
niech się uczą koordynować swiatła od ludzi z trójmiasta - to jedyne miejsce gdzie widać ze da sie ustawić tak światła zeby prawie bez zatrzymywania przejechać cale miasto(a) |
|
Spier***AJ |
|
POPIERAM.. 3xTAK! |
|
Zostawcie to skrzyżowanie bo wszystko spieprzycie. Będzie totalna apokalipsa żeby tędy przejechać.
|
|
A ja codziennie przechodze przez to przejście i dzieja sie tam sceny dantejskie. Każdorazowo to walka o zycie, która trwa ok. 10-15 minut. Bardzo się ciesze, że będa światła i teraz kierowcy, którzy na mnie trabili i sie wściekali poczekaja sobie 3 minuty na światłach, az piesi przejdą sobie bez obawy o życie.
|
|
Dwupoziomowe skrzyżowanie albo rondo - nic innego nie wchodzi tam w rachubę.
A dla pieszych kładka.
Na/sranie tam dodatkowych świateł będzie czopowało miasto.
Że nie wspomnę o tym, że po przebudowie skrzyżowania z Radziwiłłowską ruch w kierunku al. Solidarności się zwiększy, a to będzie kolejne wąskie gardło do stania w korkach aż po plac Zamkowy.
Czy ktoś z UM może przedstawić symulację w jaki sposób proponowane rozwiązanie usprawni ruch? Z uwzględnieniem obecnego natężenia ruchu?
Bo sryknięcie jeszcze w Dolnej 3Maja zatoczki autobusowej blokującej wjazd w tę ulicę w ogóle nie ma sensu - tam i tak można sobie wysiąść na życzenie podczas stania w kilometrowych korkach!
|
|
Po przebudowie wszystkie ulice zakorkują się. Ulica Prusa i dolna 3 Maja są za wąskie i pojazdy skręcające w lewo z tych ulic zablokują ruch. Na Solidarności będzie tragedia już teraz pokonanie tego odcinka w szczycie to 15 minut. Przed budową obwodnicy chyba lepiej tego nie ruszać.
|
|
czyli nadal bez ,,rozbiegówki " z 3 Maja w prawo , ten drobny szczegół rujnuje obecny układ i nadal tak pozostaje . Skret w lewo z 3 Maja jest niebezpieczny gdyz nie mozna ustawić auta by patrzeć w lusterka , zmusza do przejeżdzania 2 pasów malże pod kątem prostym , czyli uniemożliwia płynne wejscie w strumień poruszajacych sie pojazdów , Policja wie ze 95% kolizji jest własnie na ten niewydarzonym prawoskręcie i zamiast rozbudowac pas rozbiegówki zaserwuje przebudowe skrzyzowania za ciezkie pieniądze . Natomiast faktem jest iż piesi mają tam problem .
Co do zsynchronizowania swiateł z innymi skrzyżowaniami - drogowcom nie ufam za grosz , to co dzieje sie pod tym wzgledem w miescie to chyba efekt pracy pijanego przedszkolaka , za preferencyjne swiatła pod Realem wywaliłbym z pracy na pysk , zamiast upłynniać ruch wstrzymuja potok aut aby kierowcy mogli sie zastanowic czy nie wpasc po cos na zakupy do blaszaka , kto tam jezdzi to wie - start spod swiateł i hamowanie po 50 m .
|
|
ups oczywiscie z 3 Maja w prawo , sorrki
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|