![]() |
Ktoś tu się pogubił w zeznaniach. Pan Kieliszek jeszcze lipcu mówił że przebudowa będzie kosztowała ponad 105 milionów złotych. Skąd się wzięło 41 milionów teraz ? Czy w ratuszu pracują osoby niekompetentne i nie znające cen rynkowych ? Jak można przestrzelić wycenę szacunkową o 200% ? Jedna wielka ściema.
|
![]() |
no cóż nie ten zaoferował co powinien najn.cenę
|
![]() |
sprzedać zbędną arenę i będą pieniądze
|
![]() |
I dobrze, bo Żuk chciał znowu wyciąć wszystkie drzewa.
|
![]() |
Przetarg wygra Strabag.
|
![]() |
Skandal!!! Partnerzy z Hiszpanii (BUDIMEX) są oburzeni. Nie taka była umowa, oj posypią się kary Krzysiu.
|
![]() |
Madra decyzja. Nie mozna dawac sie szantazowac. Przyjdzie taki czas po 2020 ze przyjda te firmy zebrac o zlecenia
|
![]() |
ja sie ciesze wymiencie tylko nawierzchnie , bez żadnych buspasow i ścieżek
|
![]() |
ile z obiecanek Krzystofa Żuka z 2014 tzw Kontrakt dla Lublina (2014-2018) udało sie zrealizować
miał byc Dworzec metropolitarny jest dopiero projekt, miało byc nowe zagospodarowanie Pozdamcza, nie ma nawet projektu. Miało być przebudowane Poniatowskiego Sowińskiego, Racławickie, projetk okrojony o Sowińskiego przetarg nie wyszedł, Motor Lublin od czasu gdy Żuk jest prezydentem spadł z 1 ligi do 3, nawet 1 lub 2 sezony był w 4 lidze, Budowy trasy Zielonej do Jana Pawłą II nie ma, przedłuzenia Głebokiej do Ronda Warszawska nie ma nawet juz w planach, rozbudowy Kraśnickiej od Jana Pawła II do granic miasta - cisza . Rewitalizacji doliny Bystrzycy nie ma. Hali targowej na Ruskiej nie widać , Modernizacji ronda Lipca 80 niezrealizowano, budowa Dywizjinu 303 dopiero co rozpoczęta a miała byc jesienia 2018 zakończone , przedłuzenie Grygowej do Wyzwolenia - niezrealizowane,
|
![]() |
Wyciac drzewa, sprzedać i będzie kasa. Proste.
|
![]() |
Spoko. Następna cena minimalna będzie na poziomie 80 mln. i się dołoży...
|
![]() |
Pinindzy ni ma i ni bedze .
|
![]() |
10 lat temu jeździło się do Lwowa i można było się naśmiewać z tamtejszych ulic, pełnych dziur, garbów. Dzisiaj we Lwowie ulice są dużo lepsze niż w Lublinie. Jazda po al. Racławickich, al. Warszawskiej za ul. Zbożową, ul. Fabryczną itd. zakrawa na kpinę. Te ulice powinny być natychmiast zamknięte bo nie spełniaja podstawowych norm żeby dopuścic na nich ruch pojazdów. 700 lat Lublina, wstyd.
|
![]() |
Miliony na drogi,a przecież za tą kwotę czyli 100 000 000 zł można wybudować 200 domów jednorodzinnych.Jak to się ma do tych śmiesznych kilometrów asfaltu?Kto tak lekką ręką wydaje społeczne pieniądze?
|
![]() |
Drwale wrócili do domu na jak długo ? o Hasło wyborcze Żuka zielony Lublin.....kabaret
|
![]() |
zły pomysł stawiania kolejnych sygnalizatorów oraz budowania buspasów
|
![]() |
Najmniej potrzebne są kolejne światła przy Puławskiej. rozwiązanie jest tam nakaz jazdy w prawo z Puławskiej i zakaz skretu w lewo z Racławickich w Puławską
|
![]() |
najlepiej byłoby wykorzystać sytuację, do wycofania się z kretyńskiego projektu ROZBUDOWY, ograniczyć go do wymiany nawierzchni przy utrzymaniu obecnego układu drogowego i jak najszybciej rozpisać przetarg na fragment od lipowej do długosza!
|
![]() |
Może lepiej zrezygnować z jednej ścieżki i zostawić po stronie ogrodu saskiego i wystarczy
|
![]() |
I bardzo dobrze, koniec bezsensownymi projektami ZDiM. Należy inwestować i remontować, ale z głową!
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|