![]() |
Pójdę dalej i zaproponuję system dopłat do prywatnego samochodu - coś w stylu nowe BMW M3 dla każdego mieszkańca Lublina..
|
![]() |
pewnie to zwykły zbieg okoliczności że redaktor naczelny Dziennika Wschodniego w swoim manifeście nt. Lubelskiego Roweru Miejskiego wychwala pod niebiosa dwa rządowe programy :) ajajajaj jak te pisowskie srebrniki potrafią namieszać w głowie :)
|
![]() |
340 000 mieszkańców pomnożone przez 750 zł daje okrągłe 255 mln zł. No ale załóżmy, że część nie płaci tu podatków, część ma już swoje rowery i skorzystać będzie mogło lub chciało "skromne" 150 000 ludzi. Mamy więc "marne" 112 mln zł ale to wciąż o 100 mln więcej niż zamierza wydać ZDiM. Czy redaktor zastanawiał się skąd wyczarować dodatkowe środki? Tak na marginesie, nigdy nie wpadłbym na to, że prywatny, często dobrej marki, rzadziej używany i użytkowany wyłącznie przez jedną osobę rower może jeździć lepiej od ogólnodostępnego, darmowego roweru który codziennie użytkuje w przeróżny sposób kilkadziesiąt osób.
|
![]() |
Gość pitoli nie wie o czym. Rower z trzema przerzutkami? Bzdura. Jest jedna lub dwie (przednia i tylnia).
|
![]() |
Zapewne ratusz ponownie stanie na wysokości zadania i już niedługo z Germany będzie importować powietrze do oponek w tych niemieckich szrotach. I to też będzie "przerzutka" - kasy z Polin do Niemiec.
|
![]() |
Przecież wszyscy wiemy, że LRM nie powstał, żeby ułatwić "plebsowi" poruszanie się, ale jako kolejny element kampanii fałszywego PR-u p/t "Zielony Lublin", pod którą to przykrywką Kozi Gród jest konsekwentnie ogałacany z zieleni ku chwale dewelorozwoju i ku radości operatorów 5G. To samo tzw. "konsultacje społeczne" - następna PR-owa zagrywka, bo ekipa dewelo-satrapy uprawia sobie zaplanowany wcześniej dewelorozwój bez względu na wynik tych pseudo-konsultacji.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|