Niemiecka firma? Fuj !! My mamy swój narodowy elektryczny lepszy, od mateusza. Izera. Już wkrótce będzie ich milion. tak powiedział - doradca Pana Tuska nagrany na taśmach u Sowy.
|
|
Pożyjemy, zobaczymy. Niemcy zapewne wobec trudności z Chinami i w Chinach zaczynają myśleć o zakładaniu czegoś bliżej ich granic, gdzie jednak jest tania siła robocza. A jeśli "kraj w ruinie", to i ludzie mają mniejsze wymagania (w przeliczeniu na euro, licząc w złotówkach to może się wydawać dużo).
|
|
Uiia Jewropejska szantażuje obywateli zakazem silników spalinowych, bo dałnowej Szwedce Gretchen coś się we łbie POpitoliło względem cieplarni-Ziemi. Udowniono że w takiej POgodzie jak teraz, elektryk przejedzie max. 150 km i jak nie ma stacji ładowania to jeno na lawetę (na własny koszt). Zacne BMW stawia coraz głośniej weto dla tej paranoicznej idei ekologicznej.
|
|
Głupcze. Szambo znowu wybiło! I jakaś padlina labydzina musi być gdzieś blisko, bo szczury z kanałów wylazły i labidzą na całego
|
|
Nurkowi wybiło znowu... Właśnie nie mógł się powstrzymać. Po raz kolejny.
|
|
Głupcze! Szambo znowu wybiło! I jakaś padlina labydzina musi być gdzieś blisko, bo szczury z kanałów wylazły i labidzą na całego
|
|
I dalej wybija oraz odbija...
|
|
Tępy głupcze! Szambo znowu wybiło! I jakaś padlina labydzina musi być gdzieś blisko, bo szczury z kanałów wylazły i labidzą na całego
|
|
Uiia Jewropejska szantażuje obywateli zakazem silników spalinowych, bo dałnowej Szwedce Gretchen coś się we łbie POpitoliło względem cieplarni-Ziemi. Udowniono że w takiej POgodzie jak teraz, elektryk przejedzie max. 150 km i jak nie ma stacji ładowania to jeno na lawetę (na własny koszt). Zacne BMW stawia coraz głośniej weto dla tej paranoicznej idei ekologicznej.Trzeba zaiste głupoty godnej "katoliczki ludowej" i "rydzykówy", żeby wmawiać, iż UE chce zakazać "silników spalinowych, bo dałnowej Szwedce Gretchen coś się we łbie POpitoliło". Spaliny nie są zdrowe, by rzec to najłagodniej, i wiedzą o tym na ogół ludzie - poza skrajnymi jołopami. Oczywiście, wiedzą też, że początki są zawsze trudne (i np. początkowo nie było licznych "stacji benzynowych"). Nie wiadomo, jak rozwiną się wozy o nowym rodzaju napędu i ich zaopatrzenie. (Ciekawe, że tego rodzaju spostrzeżenia o niedostatku "infrastruktury" nie powstrzymują tej rydzykówy od rojeń o wznoszeniu torowisk pod "tramwaje lubelskie". Głupota.) |
|
A chłopinie Jasinie dalej wybija i wybija... aż się nurek zachłystuje )
|
|
Tępy głupcze! Szambo znowu wybiło! I jakaś padlina labydzina musi być gdzieś blisko, bo szczury z kanałów wylazły i labidzą na całego
|
|
@Labydzina-Fredzia, no nie. Jesteś bardziej tępy niźli podręczniki dla studentów medycyny specjalizujących się we psychiatrii. A nie POmyślales niegramotny tłuku, dlaczego w Chinach i USA cisza jak makiem zasiał względem elektryków? W Chinach takich lewackich ekologów od razu do gułagu i morda w kubeł. W USA inna sprawa. Byłam, widziałam. Już sobie wyobrażam, że lewacy-ekolodzy coś ględzą o dbaniu o środowisko i likwidacji spalinówek. Taki właściciel najpopularniejszego SUV-a, tj. Ford-f150 (o gabarytach małego czołgu z 2 Wojny) jakby takie coś usłyszał, to zaraz by wyjął Magnum 44 albo coś podobnego. Co się tyczy tramwajów fafluśniaku - nie ma nic bardziej efektywnego dla zbiorkomu (nie licząc metra). Dlaczego zatem zapyziały Olsztyn nie odrutował miasta siecią dla trajlusi, a postawił na najbardziej nowoczesne tramwaje w Polsce ???
|
|
1) Głupkom zachciało się burzenia Lublina i wznoszenia torowisk (mało wydatków im jeszcze)... I oczywiście jest w tym gronie "katoliczka ludowa", bo usłyszała, że można jakieś środki (tzn. jakąś część) uzyskać z UE. I wyzywa, obraża ludzi nie rojących bzdur jak ona. Powołuje się też na USA w sprawach "komunikacyjnych", a właśnie w USA "tramwajów" nie uświadczysz, chyba że zabytkowych. 2) Napisała ta niedouczona ..., że w USA "cisza jak makiem zasiał względem elektryków". Półanalfabetka nawet pewnie nie przeczytała nigdzie nazwy "Tesla". 3) Chiny są dla tej lewogłowej pewnie wzorem prawicowości, skoro zachwyca się, jak rozprawiają się tam z "lewakami" - " od razu do gułagu i morda w kubeł ". Głupie toto ponad pojęcię... Choć bardzo pisowskie/rydzykowskie i zgodne z duchem "bolszewizmu katolickiego". 4) W końcu też ta głupota wojuje z twierdzeniami, których nie postawiono. Było: " Trzeba zaiste głupoty godnej "katoliczki ludowej" i "rydzykówy", żeby wmawiać, iż UE chce zakazać "silników spalinowych, bo dałnowej Szwedce Gretchen coś się we łbie POpitoliło". Spaliny nie są zdrowe, by rzec to najłagodniej, i wiedzą o tym na ogół ludzie - poza skrajnymi jołopami. Oczywiście, wiedzą też, że początki są zawsze trudne (i np. początkowo nie było licznych "stacji benzynowych"). "
|
|
Tępy głupcze! Szambo znowu wybiło! I jakaś padlina labydzina musi być gdzieś blisko, bo szczury z kanałów wylazły i labidzą na całego
|
|
Robak, hul w gnojowicę...
|
|
Tępy głupcze! Szambo znowu wybiło! I jakaś padlina labydzina musi być gdzieś blisko, bo szczury z kanałów wylazły i labidzą na całego
|
|
Chłopina Jasina nurkuje...
|
|
Tępy głupcze! Szambo znowu wybiło! I jakaś padlina Labydzina musi być gdzieś blisko, bo szczury z kanałów wylazły i labydzą na całego
|
|
Niemieckie MSP w branży automotive wiedzą, że po wejściu Tesli z Gigafaktorią, oraz po sukcesie IPO Porsche rynek automotive w Niemczech ma wyskoą nadpłynność. To czego nie wiedzą, to jak wiele gałęzi produkcji aut elektrycznych rozwinie inhousowo Tesla, oraz w którą stronę Volkswagen zainwestuje pieniądze z Porsche. Pracownicy oraz związki już teraz śrubują niemiecki rynek pracy, każdy wie, że jest lepiej kupić wykwalifikowanego pracownika. Koszty produkcji dramatycznie wzrosną wspierane przez największe globalne koncerny. Wzrost żądań jest obserwowany też w tradycyjnych niemieckich hubach w Polsce jak Poznań, Wrocław czy Silesia. Wybór Lublina jest dyktowany rozsądkiem i kalkulacją. Niemieckie firmy rodzinne i pokoleniowe, oraz takie, które są za duże by działać w niszy i za małe by posiłkować się efektami globalizacji będa szukać nowych hubów w tańszych krajach, i wcale nie znaczy to, że będą mniej wymagać. Jeżeli miasto jest w stanie dostarczyć specjalistów, a Lublin i jego położenie geograficzne oraz status Smart City są w stanie to zapewnić, to możemy obserwować silne zainteresowane nami wśród niemieckich MSP. Kwestią jednak dla lokalnych władz, jest zwiększenie obszaru Lublina z 147km kw. do obszaru przekraczającego 200km kw. ponieważ wiele firm nie chce wchodzić z inwestycjami na tereny suburbiów, do Wólki, Turki, Świdnika czy Motycza. Biznes chce robić biznes z Lublinem. Radni lubelscy muszą wreszcie zrozumieć potrzebę poszerzenia granic Lublina. Zachodnie MSP nie są gigantami pokroju "LG Chem" z własną grawitacją, potrzebują znajdować swoją przestrzeń wewnątrz największego miasta jako komponent żywego ekosystemu.
|
|
@Labydłownik-Fred, spróbuj namówić tępa pało przeciętnego Anerykanina, który dojeżdża co dzień do roboty 50 mil w jedną stronę, na zakup kosmicznie drogiej Tesli, kadząc mu o czystości powietrza. Z miejsca zarobisz w tą głupią dyńkę. Te pojazdy są głównie robione dla ekoświrów Europie
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|