![]() |
Im szybciej tym bezpieczniej.
|
![]() |
Potrzebne to jak pryszcz na 4 literach. Wozi się tym patologia.
|
![]() |
Auta Panek to hybrydy a nie elektryki, więc już na wstępie korzyści środowiskowe są niższe, po drugie, do tego wymagają udziału czynnika ludzkiego do kierowania pojazdem. Brak autonomii. Na moment obecny Panek to mniej zbiurokratyzowana forma Hertz Rent-a-Car. Myślę, że wobec konkurencyjnych stawek oferowanych przez Bolt, oraz zapowiedzi wejścia Ubera do aglomeracji, firmy pokroju Panek mogą zostać zmarginalizowane. Możliwe, że szansą byłyby samochody formatu van, jak CityBee, które pomogą w przeprowadzkach i przewożeniu po Lublinie większych gabarytów. Ale wobec mnogości form transportu w Lublinie, od roweru, przez skutery, hulajnogi, taxi czy komunikację miejską, podejrzewam, że Panek raczej będzie musiał pozycjonować się jako niszowa usługa luksusowa, albo jako środek komunikacji międzymiejskiej. Ciekawe jak rozwinie się sytuacja. Wszak w nowej ekonomii umiejętność skupienia się na zmianach i ich wykonywanie są kluczowe.
|
![]() |
очень nice |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|