cuż zdarza się, ale robić z tego aferę, może napiszą niedługo że PKS z Hrubieszowa nie dojechał do Lublina , ludzi są poważniejsze tematy, codziennie na świecie kilka tysięcy samolotów zmienia miejsce lądowania ze względu na pogodę, ale w lublinie to musi być wydarzenie:)
|
|
Ja nie latam ale jakieś to już dziwne sie robi z tym lotniskiem i nikt nie mówi o przyczynach takiej sytuacji. Bo z moich informacji wynika że pogoda tylko nad lotniskiem świdnik jest najgorsza coś to zaczyna śmierdzieć aferą
|
|
W jakim celu jest ten rzecznik? Czym on się tam zajmuje? Dla mnie totalna porażka. Totalny brak profesjonalizmu. Wystarczy porównać w telewizji jak wypowiadają się i zachowują rzecznicy innych lotnisk
|
|
Wszędzie gdzie jest Sobczak tam jest bałagan,a to wynika z jego niekompetencji i nieudolności co najgorsze to kłamstw!!!On jest zajęty swoimi sprawami!!!
|
|
JA PRZESTAŁEM LATAĆ Z LUBLINA I RZESZOWA.TERAZ LATAM Z WARSZAWY I JEST TO LOTNISKO NAJPEWNIEJSZE.SZKODA SOBIE SZARPAĆ NERWY.
|
|
LOtnisko Lublin
1-Rzecznik praowy - to szkoda komentować - człowiek z przypadku
2-Komunikacja lotniskowa - do całkowitej poprawy
3-Organizacja lotniska - do ............y
4-Zarzązajacy - do wymiany
|
|
Czepiactwo i tyle. Kogo zainteresuje informacja o tym, że samolot nie wylądował? Pasażerowie wiedzą, bo widzą, oczekujący na lotnisku wiedzą, bo też widzą. Więc taka informacja jest tylko dla ciekawskich..., co nie znaczy że powinna być, ale chyba to jest jakiś priorytet.
|
|
Bardzo kibicuję Naszemu lotnisku ale widzę że pracują tam ludzie którzy traktują swoją pracę jako zło konieczne. W lublinie jest bardzo dużo osób które są pasjonatami lotnictwa i na pewno bardziej sprawdziliby się w tej pracy. Strona internetowa lotniska to porażka. Polityka informacyjna fatalna. W ten sposób lotnisko będzie tracić pasażerów a co za tym idzie szansę na rozwinięcie siatki połączeń. Mimo wszystko mam nadzieję że lotnisko przetrwa a nawet będzie się rozwijać.
|
|
To akurat pikuś, gorsze jest to, ze większość biur podróży odwołała swoje wyloty z Lublina w okresie wakacyjnym, zostało naprawdę niewiele, a zakończy się 1-2 kierunkami typu: Bułgaria i Turcja. Smutne to trochę.
|
|
Ja uważam , że już czas najwyższy zmienić zarząd oraz personel obsługi lotniska . Sory ale jeśli przy tylko trzech krajach do jakich latają samoloty są takie problemy to coby było gdyby połączeń było więcej . Jestem zwolennikiem naszego lotniska i chcę bardzo aby się rozwijało ale przy takiej niekompetencji Pana Sobczaka i innych pracowników to i ten ils jaki mają nam zamontować nam nie pomoże .
|
|
Jestem ZA!!! Czas na zmiany na tym Lotnisku!! |
|
brakuje nam tylko jazdy jak obecnie w nc+
|
|
Myślę,ze nadszedł w końcu czas aby zacząc poszerzać siatkę połączen. Nie rozumiem tłumaczen tego typu,ze z Lublina loty do innych krajów są nieopłacalne skoro z Rzeszowa mozna. I gdzie połączenia krajowe? Niech w końcu ktos sie tym zajmie!!!
|
|
Niedopuszczalne jest to w jaki sposób zarządza się lotiskiem.Mam pytanie skąd wzieto tak niekompetentnych ludzi.Co do lądowń a szczególnie ich braku to analizowłem wiekszośc z nich .Powodem ich nie odbycia są niskie kwlifikacje pilotów tych tanich linii .Tylko w 3 przypadkach była zasdnośc przenieienia lądowania, w pozostałych widocznośc pozioma i pionowa nawet nie zbliżyły sie do granicy normy.Nie było też innych zjawisk atmosferycznych.
Pilot AN-a tak wielkiej maszyny w identycznych warunkach po wykonaniu nawrotu "siada "za pierwszym podejściem a te w porównaniu z nim "awionetki" B637 krąża jak helikoptery pomiędzy Łęczną a Niedrzwicą i z wysokości 800-1300 m oceniaja możliwośc lądowania.Naprawdę strach się bać wsiadajac do tak pilotowanego samolotu.
|
|
Nie wiem czy ktos zauważył ale przy zmianie strony skasowali stronę w języku angielskim.
Widać funduszy zabrakło na tłumacza.
a co na to Pan Prezes?
|
|
Zbiera krytyke Muszynski za polityke informacyjno-promocyjna ,rada nadzorcza tez wesola,beda pytac zarzad o funkcjonowanie strony internetowej
|
|
wiecie co jest najgorsze? to, że zarząd lotniska/rzecznik nie potrafi się przyznać do błędów i powiedzieć "przepraszamy". zamiast tego arogancko wypowiada się i oburza, źe ktoś śmiał zwrócić na to uwagę.
ps. do wiadomości pana rzecznika - nie tylko podglądacze chcieliby wiedzieć, czy samolot wylądował, na przykład osoby, czekające na swoich bliskich w domu, którzy nie odbierają ich z lotniska, też chcieliby wiedzieć co się dzieje.
|
|
Brak słów na ten temat. Panowie J. Sobczak i inni z UM oraz tzw." zarząd " PLL Muszyński ( ten Pan już pare wpadek biznesowych już zaliczył ) i s-ka to przysłowiowe "króliki" bez wyobrażni i polotu.Zatrudniali swoje miernoty intelektualne i ludzi uwikłanych w różne niejasne powiązania o czym nieraz pisała lokalna prasa. Na lotnisku naprawdę trudno znaleść ludzi z obsługi , którzy mówią poprawnie i biegle w j.angielskim nie wspomnę o innych językach. Mój znajomy Włoch przyleciał z wysp pierwszy raz do Polski i miał problemy z dogadaniem się na lotnisku z obsługą-funkcyjnymi choć mówi b.dobrze po angielsku i dopiero pomogły dziewczyny z "okienek"
|
|
Zaorać tę łąkę i posiać marchewkę, przynajmniej mieszkańcy Świdnika będą zdrowo się odżywiać i świstaki perełkowe odetchną.
|
|
Kwestia profesjonalizmu, jak zwykle.
1. Dobór odpowiedniej kadry (otwarty proces rekrutacji, kryterium wiedzy i doświadczenia, a nie znajomości).
2. Spójna polityka komunikacyjna (czerpanie ze sprawdzonych wzorców z innych portów lotniczych).
3. Doszkolenie pracowników.
4. System motywowania i kontroli pracowników (wrażliwość na głosy klientów).
Kolejność ma znaczenie. Problem polega na tym, że punkt 1 jest "trudny" do zrealizowania w warunkach lubelskich. I tyle.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|