Może łaskawie Pan rzecznik wytłumaczy mieszkańcom skąd wynikają takie zmiany.
|
|
Masakra jakaś. Cofnięcie się 10 lat wstecz.
|
|
Jakaś masarka. W MobiParking mogłem sobie normalnie doładować konto, a w tym szajsie CityParkApp jest tylko opcja podpięcia karty. Ja nie chcę w 1000 miejsc podpinać swojej karty. Jaką mam teraz alternatywę? Chyba powrócić do korzystania z parkomatów co jest powrotem do ery kamienia łupanego...
Żądam wyjaśnień z jakiego powodu nie będzie można już korzystać z MobiParking.
|
|
Ktoś wstał rano z takim pomysłem i na, siłę chce uszczęśliwiać ludzi. Po co zmieniać coś co dobrze działa?
|
|
A można doładować u nich konto przekazem pocztowym ? 1000 lat za murzynami...
|
|
Na szczęście jeszcze można płacić aplikacjami bankowymi.
|
|
Nie nazywajmy tego aplikacją. Coś co wygląda jak by było zrobione 10 lat temu.
|
|
Jak nie wiadomo o co chodzi ... Jest monopol, kasa musi się zgadzać ... "Lublin miasto inspiracji" szkoda, że decydenci inspirują się powrotem do tradycji, do tego co było lata temu, gdy było ludzie musieli się męczyć.
A skoro ta apka jest lepsza to niech przedstawią statystyki, ile osób korzystało z której aplikacji, że mobiParking była niszowa i nie opłaca się jej już wspierać. A jeśli jest na odwrót to o co chodzi??
|
|
Do ter pory korzystałem z MobiPark - była OK - teraz trzeba korzystać z innej aplikacji
CityParkApp, która jest oceniana 1,8/5 - to zakrawa na korupcyjne zagrywki urzędasa z Ratusza w Lublinie
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|