Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Może łaskawie Pan rzecznik wytłumaczy mieszkańcom skąd wynikają takie zmiany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Masakra jakaś. Cofnięcie się 10 lat wstecz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakaś masarka. W MobiParking mogłem sobie normalnie doładować konto, a w tym szajsie CityParkApp jest tylko opcja podpięcia karty. Ja nie chcę w 1000 miejsc podpinać swojej karty. Jaką mam teraz alternatywę? Chyba powrócić do korzystania z parkomatów co jest powrotem do ery kamienia łupanego... Żądam wyjaśnień z jakiego powodu nie będzie można już korzystać z MobiParking.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś wstał rano z takim pomysłem i na, siłę chce uszczęśliwiać ludzi. Po co zmieniać coś co dobrze działa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A można doładować u nich konto przekazem pocztowym ? 1000 lat za murzynami...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na szczęście jeszcze można płacić aplikacjami bankowymi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie nazywajmy tego aplikacją. Coś co wygląda jak by było zrobione 10 lat temu. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak nie wiadomo o co chodzi ... Jest monopol, kasa musi się zgadzać ... "Lublin miasto inspiracji" szkoda, że decydenci inspirują się powrotem do tradycji, do tego co było lata temu, gdy było ludzie musieli się męczyć. A skoro ta apka jest lepsza to niech przedstawią statystyki, ile osób korzystało z której aplikacji, że mobiParking była niszowa i nie opłaca się jej już wspierać. A jeśli jest na odwrót to o co chodzi??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do ter pory korzystałem z MobiPark - była OK - teraz trzeba korzystać z innej aplikacji   CityParkApp, która jest oceniana 1,8/5 - to zakrawa na korupcyjne zagrywki urzędasa z Ratusza w Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...